O FES'ie możemy na razie zapomnieć. Co polecacie?
ELM327 styknie? Czy trzeba kkl od VW?
O co chodzi z tym przełącznikiem do poduszek?
I na koniec - co można kablem zrobić oprócz podglądania parametrów pracy silnika?
Pozdrawiam
O FES'ie możemy na razie zapomnieć. Co polecacie?
ELM327 styknie? Czy trzeba kkl od VW?
O co chodzi z tym przełącznikiem do poduszek?
I na koniec - co można kablem zrobić oprócz podglądania parametrów pracy silnika?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Tuti ; 26-10-2010 o 13:23
A jakim mam się bawić?
Może KKL lepszy?
wejdź sobie na temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...agnostyki.html
...i tam masz odpowiedzi i nie odpalaj takich tematów które są na forum....
trzeba tylko trochę poszukać....![]()
To wszystko jest na forum w 15 innych tematach ;/
Skoro twierdzicie że powielam temat to pokażcie mi panowie temat w którym pisze o MITO a nie 145,156,159 JTD itp bo to całkiem inne centrale wtryskowe. Nie każdemu psu burek bo na stronie FES o ME 7.9.10 ani słowa nie ma. Niby jest standard i protokoły ale różnie to bywa. Teoretycznie jak wszystkie urządzenia w aucie łączą się po CAN to i interfejs który chodzi po CAN powinien wszystko obskoczyć ale przecież tak nie jest. A soft to jeszcze inna sprawa
---------- Post dodany o godzinie 00:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 00:04 ----------
To już konkretniejsze-właśnie chwilę temu wyciagnąłem podobne wnioski co do interfejsu
Ostatnio edytowane przez metan ; 27-10-2010 o 23:16
http://allegro.pl/show_item.php?item=1285723524
Ten zadziała sam w sobie i z tymi programami?
Podłączałeś który i na pewno działa z MultiAir? Nie ma ryzyka zablokowania immo lub odpalenia poduszek?
Ostatnio edytowane przez bogas ; 28-10-2010 o 18:37