Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Bład Air Bag

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    W takim razie jutro rano ide do garazu i bede z tym walczyl. A jesli kontrolka zgasnie to nie daj Bóg w razie wypadku poduszki wystrzela?

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Bouli Punk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Międzychód (Wlkp.)
    Auto
    Alfa Romeo 156 - 1,6TS 2003r
    Postów
    207

    Domyślnie

    jak kontrolka zgasnie to znaczy ze jest polaczenie i wszystko OK. a jak kontrolka pali to obwod przerwany czujnik nie wie ze siedzis zna fotelu i w razie wypadku sorry ale poduszka nie zadziala.
    podnies fotel, tam masz takie pudeleczko z kablami. otwierasz je (z boku trzeba wyciagnac korek) w srodku jest jedna kostka. tylko jak grzebiesz w elektryce nie wkladaj kluczyka.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Dodaje zdjecie z mojej z alfy pod siedzeniem kierowcy, mozesz mi napisac gdzie to mam popatrzec? Bo nie chce czegos popsuc.

  4. #14
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    156 1.9 JTD 115KM
    Postów
    182

    Domyślnie

    To co jest na zdjeciu to nie jest polączenie z poduszka lecz wyłącznik bezwładnościowy pompki paliwa. Ta puszka (kostka) laczaca air bag jest wyżej i pod siedzeniem ( nad tym wyłącznikiem )

    ---------- Post dodany o godzinie 14:32 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 14:15 ----------

    A czas na sprawdzenie będę miał w przyszłym tygodniu do południa. Bez podłączenia kompa to wiesz jak to jest naprawiać bo może Ci nie łaczyć np poducha w kierownicy (np taśma uszkodzona lub nie łączące wtyczki ) jesli chcesz tak na oślep robić to miernik musisz mieć i mierzyć poduszki. Włączasz omomierz i każda poducha powinna mieć ok 2,2 Ohm jeśli nie ma przejścia to jest uszkodzona. Przy sprawdzaniu należy we wtyczce rozłączyć taką blaszkę,która zamyka obwód air bag-u żeby nie można było ją odpalić. Jak nie rozłączysz tej blaszki to będzie tam zwarcie i miernik pokaże ok 0 Ohm nawet przy uszkodzonym poduszce. Drugi sposób jest taki,że kupujesz rezystora 2,2Ohm i wpinasz go do wtyczki,którą odepniesz od poduchy (robisz tak po kolei każdą poduche aż nie zgaśnie kontrolka na konsoli . Jeśli np włożyłeś rezystor zamiast poduchy kierownicy i kontrolka zgasła to tam szukaj przyczyny awarii.
    Pozdrawiam

  5. #15
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    156 1.9 JTD 115KM
    Postów
    182

    Domyślnie

    W załączniku masz miejsce gdzie szukać połączenia z boczną poduszką

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Czary mary i kontrolka sama zgalsa wczoraj wieczorem? Dziwna sprawa. Wyglada jakby przed tem gdzies nie bylo polaczenia

Podobne wątki

  1. Bład C1340
    Utworzone przez 156X w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 17:09
  2. AR 166 2,4 JTD bład P1320
    Utworzone przez kojotos w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-03-2013, 18:11
  3. Bład centralki Air bag
    Utworzone przez jacek1968 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 15:45
  4. bład poduszki
    Utworzone przez Cristofer w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-11-2011, 08:39
  5. Bład TCS/ABS
    Utworzone przez Michal166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2008, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory