Strona 65 z 149 PierwszyPierwszy ... 15555657585960616263646566676869707172737475115 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 641 do 650 z 1482

Temat: JTD, nowy program diagnostyczny tylko do obsługi JTD.

  1. #641
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Sprawa ponad 900tys km przebiegu pokazywana w FES się wyjaśniła przekłamuje on około 6 krotnie więc przebieg raczej ok. Poniżej wrzucam logi zrobione dziś...



    Panowie czy taka temp. podczas normalnej jazdy jest ok? I drugie pytanie czy FES pokazuje otwarcie/zamknięcie termostatu? Jeśli tak to który to parametr bo jeszcze nie wszystkie ogarniam

  2. #642
    Irokez
    Gość

    Domyślnie

    Nie pokazuje bo ni ma jak.
    Temperatura- hmm.. ciężko powiedzieć.
    W każdym razie walnięty termostat miałem to wskaźnik kabinowy ledwo 70 stopni ogarniał. Obecnie podchodzi do 90 i w momencie otwarcia spada na 80 stopni.

    Pozdrawiam.

  3. #643
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Panowie czy taka temp. podczas normalnej jazdy jest ok? I drugie pytanie czy FES pokazuje otwarcie/zamknięcie termostatu? Jeśli tak to który to parametr bo jeszcze nie wszystkie ogarniam
    temp za mała , normalnie powinno utrzymywać się w okolicach 80stC , no chyba że mierzyłeś jeszcze przy wzroście temp ;

    jeżeli włączysz odczyt temp już na zimnym silniku to zobaczysz po logach\wykresie kiedy temp idzie do góry , aż w pewnym momencie przestaje rosnąć i stara się utrzymać w pewnym poziomie
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #644
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rolfik
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Limanowa
    Auto
    Alfa Romeo 156 R5 2.4 JTD 136KM 1998r
    Postów
    34

    Domyślnie

    Ma ktoś może jeszcze jakie pomysły ?Czy już wszystkie możliwości się skończyły?
    R5 ---> Renaud Kuppens powiedział, że silnik 4,2 l V8 Maserati rozwija tę samą ilość energii jak silnik 3,6 l V6 Alfa Romeo , lecz ma troszkę tylko większy moment obrotowy.

  5. #645
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rolfik
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Limanowa
    Auto
    Alfa Romeo 156 R5 2.4 JTD 136KM 1998r
    Postów
    34

    Domyślnie

    Alfa Romeo 1998 2.4 JTD 136 PS -----> do sprzedania !!!!!
    Sport Pack 2 ver
    ^
    - kokpit KARBON
    - czerwone zegary
    - skórzana kierownica
    - SKÓRZANY LEWAREK
    - 4 elektryczne szyby
    - schowek w tylnej kanapie na narty
    - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
    - zawieszenie Eibach
    - plastikowe listwy na progi
    - koła telefony 16" POLEROWANE
    - przód opony KUMHO ecsta spt / tył Firestone 7000 - 205/16/50

    - ZDERZAK ala GTA look z zamontowanymi halogenami
    - Przerobione reflektory na SOCZEWKI w Turewie u pana Cugiera
    - radio Clarion DB 189 podświetlanie na antracytowy kolor( jak zegary idento kolor)
    - wymienione tylne tarcze i klocki TRV
    - 2 miesiące temu 3000 km wymienione wszystkie filtry i olej KNECHT i Selenia
    - na wiosnę nowe przednie opony
    - czyszczona turbina


    A teraz to co Alfunie boli:
    - problem z niedoładowaniem turbiny opisywany powyżej
    - błotnik po stronie pasażera lekko był uszkodzony wiec lekko ruda go zjada (zrobiona zaprawka na zimę)
    - skrzypiące zawieszenie( w najbliższym czasie do wymiany wahacze przód i stabilizator)
    - do wymiany na wiosnę przednie klocki


    GRATIS:
    - przedni oryginalny zderzak
    - opony zimowe 1 sezonowe Dębica i felgi stalowe

    PRZEBIEG 172000 km

    CENA: 11000 ,-
    Ostatnio edytowane przez rolfik ; 29-10-2010 o 18:51
    R5 ---> Renaud Kuppens powiedział, że silnik 4,2 l V8 Maserati rozwija tę samą ilość energii jak silnik 3,6 l V6 Alfa Romeo , lecz ma troszkę tylko większy moment obrotowy.

  6. #646
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    No chyba kolega przez to niedomaganie nie sprzedaje alficy

    Nie wiem, czy u kolegi nie trzeba rozebrac turbiny i wyczyscic/rozruszac?

  7. #647
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    jeżeli ktoś by się chciał połączyć z Body Computer należy przerobić interfejs Elm 327v 1.3a tj. z płytki drukowanej interfejsu należy usunąć tylko opornik R14 (120 Ohm'owy):
    http://forum.fiatecuscan.net/viewtop...e17f7f30#p3626
    "Yani" dodatkowo do wtyku OBD podłączył rezystory 100 Ohm'owe i kondensatory 560pF to rozwiazanie nie pozwala połączyć się z BC, natomiast powoduje zapalenie się kontrolki ABS, check engine, mruga ikona rezerwy paliwa i wskazowka poziomu paliwa spada dół, świeci się kontrolka hamulca recznego i pojawiają się błędy: U1600, U1601, U1700, U1702 (U1601- kasuje się przy użyciu Elm-a, pozostałe KKL VAG). Jeżeli ktoś chce zamówić interfejs Elm 327 u Viakena to niech poda, że to do programu FiatEcuScan w tedy dostanie już przerobiony interfejs, natomiast jeżeli sam usunie ten opornik to straci gwarancję na Elm-a
    Ostatnio edytowane przez agentzo ; 04-11-2010 o 09:59

  8. #648
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał agentzo Zobacz post
    Jeżeli ktoś chce zamówić interfejs Elm 327 u Viakena to niech poda, że to do programu FiatEcuScan w tedy dostanie już przerobiony interfejs,

    W moim przypadku jednak nie zadziałało. Prosiłem o przerobiony a z Krakowa przyszedł kompletnie niekompatybilny z EDC16 CF3 w JTD 16v. Odesłałem z powrotem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  9. #649
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    niekompatybilny bo dolutowali rezystory 100 Ohm'owe i kondensatory 560pF a wystarczyło wylutować opornik R14

  10. #650
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    temp za mała , normalnie powinno utrzymywać się w okolicach 80stC , no chyba że mierzyłeś jeszcze przy wzroście temp ;

    jeżeli włączysz odczyt temp już na zimnym silniku to zobaczysz po logach\wykresie kiedy temp idzie do góry , aż w pewnym momencie przestaje rosnąć i stara się utrzymać w pewnym poziomie
    Przy normalnej jeździe utrzymuje się właśnie w okolicach 65-70 stopni tylko przy bucie w podłodze wzrasta do 80 stopni. Panowie a jak reszta parametrów? W normie?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 29-06-2022, 13:28
  2. JTD nowy program doagnostyczny tylko do obsługi JTD
    Utworzone przez madtoc w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 12:09
  3. [145] Program diagnostyczny
    Utworzone przez zmar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-09-2011, 22:54
  4. [155] program diagnostyczny?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 21:19
  5. [145] program diagnostyczny dla ECU M2.10.4
    Utworzone przez bubu321 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory