Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: panewki a branie oleju/uszczelniacze

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a mozna jasniej?niewiem do czego on jest i gdzie go szukac...

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Masz pewnie odpowietrzenie podłączone bez pośrednictwa separatora oleju do rury ssącej. Widziałem patetent z filterkiem ale nie na odpowietrzeniu tylko na rurze ssącej zamiast zaślepki

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    załozyłem filterek na ten wystajacy wezyk z pokrywy klawiatury, a ten co idzie do rury dolotowej szczelnie zaslepiłem...oczywiscie filterek juz zdjety i jest tak jak było wczesniej...

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    załozyłem filterek na ten wystajacy wezyk z pokrywy klawiatury, a ten co idzie do rury dolotowej szczelnie zaslepiłem...
    no tak moim zdaniem powinno to wyglądać,

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    i tak własnie było, duzo mocniej kopciła, jadac musiałem sie zatrzymac i go wywalic bo tym co jechali za mna mogłem tylko współczuc, a powyzej 80 to juz tragedia była...
    a ten separator oleju gdzie powinien byc?
    ps gdzie moge dostac poza aso uszczelki do ssacego?

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Separator oleju zazwyczaj jest między elementem odpowietrzanym a kolektorem ssącym.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a w 155? mozesz to jakos przyblizyc? jakie były by objawy jakby go nie było?

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    separator ma za zadanie oddzielić opary ze skrzyni korbowej i spod dekla zaworów od oleju który kieruje go do spływu do miski olejowej, bez niego olej nie jest separowany tylko spalany

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    mam jeszcze jakis tam przewód ale watpie zeby szedł on do miski, a gdzie dostane uszczelki do kolektora ssacego? bo bede go wyjmowała chciałbym nowe zapodac...

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Np w CERMOTOR ja tam zazwyczaj kupuję uszczelki . W TS 16V byc może nie jest przewidziane że odmą może zaciągać opary oleju i nie ma separatora choć w starszych konstrukcjach jest i mimo to olej pojawia się w rurze ssącej

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Branie oleju v6 2.5l
    Utworzone przez adi.p1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 25-04-2017, 22:27
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-01-2015, 14:33
  3. [159] Branie oleju.
    Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 21:17
  4. Branie oleju JTD
    Utworzone przez kotbezoka w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 18:46
  5. V6 a branie oleju
    Utworzone przez badass w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-12-2006, 00:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory