Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: [156] Turbina do 2.0TS...

  1. #11
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    silnik zostaw sobie seryjny jeżeli nie zamierzasz dmuchać wiecej niż .05-0.6 bara.
    Możesz odpreżyć uszczelką.
    Turbine to niech ci dobierze magik który ci to bedzie składał. Ta calibry turbo bedzie ok. Wtryski tez warto wymienić. Reszta seria.
    Jak masz konkretne pytania to dawaj, ale turbienie rozpoczęte od szukania turbiny to robota od złej strony.

  2. #12
    luj666
    Gość

    Domyślnie

    eLo...
    Nooo to trzeba bedzie pomyśleć o jakiejś 3.0 v6 bo jednak z tym turbo to chyba cyrki powychodzą

  3. #13
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Cyrki to może nie ,ale za 240-250 koni z 2.0 będą dużo droższe niż taka sama moc z 3.0 V6,do tego silnik będzie seria=tańsza eksploatacja.

  4. #14
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał luj666 Zobacz post
    eLo...
    Nooo to trzeba bedzie pomyśleć o jakiejś 3.0 v6 bo jednak z tym turbo to chyba cyrki powychodzą
    w temacie cyrków masz coś konkretnego na myśli?

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GhostRider
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    WPI
    Auto
    ....
    Postów
    396

    Domyślnie

    240 koni - 05,bara ??
    na seryjnym środku powodzenia ja obstawiam że 200-210 max ,
    u mnie w bravo 1.8Gt seryjne 115 Km po turbince kkk na 0,5 bara było 180 niecałe , Wątpie żeby nawet uszczelka coś dała w tym przypadku
    Serwis Samochodów Włoskich Mr.Alfa
    ALFA ROMEO LANCIA FIAT ABARTH MASERATI FERRARI
    TEL.515-428-547
    Rembertów ul.Górna 1 05-555 Tarczyn

    https://serwis-samochodowy-mralfa.business.site/

    https://www.facebook.com/profile.php?id=61550785227458

  6. #16
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał GhostRider Zobacz post
    240 koni - 05,bara ??
    na seryjnym środku powodzenia ja obstawiam że 200-210 max ,
    u mnie w bravo 1.8Gt seryjne 115 Km po turbince kkk na 0,5 bara było 180 niecałe , Wątpie żeby nawet uszczelka coś dała w tym przypadku
    220 hp da rade ,przyjmuje sie 100hp z litra +

    osobiście ustawione na 0,5 ,w dogodnych warunkach o.9 + ]:> ogień
    [*]


  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Co do SS przecież ta sama skrzynia była w 3,2?!
    Więc nie sądzę żeby 2,0 TTS miał ją specjalnie męczyć...
    Chyba że jest jakaś różnica między 2,0 <-> 3,2

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalepwa Zobacz post
    Co do SS przecież ta sama skrzynia była w 3,2?!
    Więc nie sądzę żeby 2,0 TTS miał ją specjalnie męczyć...
    Chyba że jest jakaś różnica między 2,0 <-> 3,2
    Rozumiem, że to żart miał być... Jak sobie wyobrażasz skrzynię z przełożeniami od 2.0 TS przy silniku 3.2?!

  9. #19
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalepwa Zobacz post
    Co do SS przecież ta sama skrzynia była w 3,2?! Więc nie sądzę żeby 2,0 TTS miał ją specjalnie męczyć... Chyba że jest jakaś różnica między 2,0 <-> 3,2 __________________
    Inny soft
    Skrzynia 6 biegów
    No i silniki wolnossące
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #20
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    90&#37; ludzi tu piszących wie tyle ile wyczytało

    ja podałem info do robaka - kt&#243;ry wie bo miał turbo w TSie

    i tyle

    "mam kolegę co ma tu kolegę co zna jednego co zna drugiego co może załatwić ....."








Podobne wątki

  1. turbina
    Utworzone przez iwona22p w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 19:05
  2. [155] Turbina 1,9 TD
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-02-2011, 19:44
  3. Turbina
    Utworzone przez arczi444 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 12:29
  4. 156 2.4 JTD Turbina
    Utworzone przez K1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 09:56
  5. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory