Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Problem z kluczykiem Alfa Romeo 156:(

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 jtdm '06
    Postów
    11

    Domyślnie

    Zwracam honor - dziś sprawdzili w ASO: koszt kluczyka wynosi 1050 zł.
    Sprawdziliśmy historię mojego auta w komputerze ASO - w listopadzie ubiegłego roku wymieniany był alternator i przy tej okazji była robiona wycena kliku części - widnieje tam pozycja: "Kluczy - 366 zł.".... trochę się przez ten rok zmieniło

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Crypto 44 poza aso nie da się dorobić. Można tylko sklonować transponder. Jak i za ile zapytaj Bubu321. Transponder potem możesz sobie wsadzić do kluczyka z kieszonką który ci dorobia w prawie każdym punkcie dorabiania kluczy. Czerwonej obudowy - tzw. surówki poza angielskim ebayem za grube pieniądze nie kupisz. Mnie nie udało sie znaleźć firmy która naprawiłaby nadajnik pilota z kluczyka. Sam przelutowałem microswitcha z płytki i działa. Można natomiast za pomocą egzaminera doprogramować do centralki zamka każdy inny używany nadajnik (kluczyk). Ale uwaga: nie da się ponownie dodać do systemu kluczyka który w tym systemie został uprzednio skasowany. Potrzebny jest kod z karty kodowej i kod do dodawania kluczyków (indywidualny dla każdej centralki) który jakoś trzeba wydębić z aso.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  3. #13
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał oicmoh Zobacz post
    Zwracam honor - dziś sprawdzili w ASO: koszt kluczyka wynosi 1050 zł.
    Sprawdziliśmy historię mojego auta w komputerze ASO - w listopadzie ubiegłego roku wymieniany był alternator i przy tej okazji była robiona wycena kliku części - widnieje tam pozycja: "Kluczy - 366 zł.".... trochę się przez ten rok zmieniło
    Oo honor odzyskałem. tęskniłem za nim.

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar Renegat
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lubelskie
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDm , Wcześniej 156 2.0 TS, kiedyś może Giulia
    Postów
    249

    Domyślnie

    Jeśli cały problem z kluczykiem zamyka się tylko na pękniętej obudowie, to wystarczy kupić używany kluczyk, przełożyć płytkę sterowania centralnym zamkiem i transponder ze swojego kluczyka do "nowej" obudowy, sam bagnet przerobić na taki jak w swoim kluczyku, lub na gorąco wydobyć z uszkodzonej obudowy i wkleić w miejsce bagnetu w kupionym kluczu.

    Jeśli uszkodzony jest stycznik (włącznik/przycisk) na płytce sterowania centralnym zamkiem, to wystarczy ktoś kto umie lutować elementy SMD, aby przelutował sam stycznik z płytki od kupionego kluczyka, do naszego.

    jeśli uszkodzenia są większe to niestety, ASO i kilka setek wypadnie z kieszeni.


    Nie mam racji ?

    Alfa jest jak piękna i namiętna kobieta....
    z tą różnicą, że Alfa jest tańsza w utrzymaniu



    Była: 156 2.0TS
    Jest: 159 sportwagon 2.4jtdm 200hp
    Dusza by chciała: Stelvio Quadrifoglio

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał Renegat Zobacz post
    sam bagnet przerobić na taki jak w swoim kluczyku
    Trochę wydaje mi się niemożliwe przerobienie samego bagnetu tak aby był taki jak poprzedni, no chyba że się go w pewnych zbyt bardzo podszlifowanych miejscach "nadspawa". Dobrze rozumuję czy coś pokręciłem ??
    Pytam, bo też czeka mnie wymiana kluczyka, ale chyba kupie komplet ze stacyjką, zamkami i scyzorykiem

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar matber1
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Porsche Cayman 987.2
    Postów
    304

    Domyślnie

    u mnie widziałem klucz czerwony do alfy nowy za 350zł, pewnie plus koszt przekładki itd.

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dobre , ciekawe tylko kto ma drugi kluczyk.
    - chyba że kluczyki zamawiamy przez szwagra z innej miejscowości.
    - a czy ktoś stosował ten patent na wyjęcie na gorąco bagnetu z kluczyka ?
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 08-11-2010 o 07:54
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Ja nie próbowałem wyjąć na gorąco. Ale po oględzinach plastiku wydaje mi się że się nie da - a jeśli już to będzie paskudnie - obudowa klucza może się zdeformować . Ja u siebie wyfrezowałem plastik przykrywający grot w połówce kluczyka (od wewnątrz) i po przegięciu grot wylazł. teraz trzeba to samo zrobić w obudowie docelowej, posmarować klejem chemoutwardzalnym, włożyć grot i docisnąć. z zewnątrz nic nie widać. mam nawet gdzies fotkę bo szykowałem "zrób to sam" ale teraz to nie znajdę.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  10. #20
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol Zobacz post
    Ja nie próbowałem wyjąć na gorąco. Ale po oględzinach plastiku wydaje mi się że się nie da - a jeśli już to będzie paskudnie - obudowa klucza może się zdeformować .
    da się

    co się stanie ze starą obudową to nie wiem bo ja widziałem już stary grot w nowej obudowie








Podobne wątki

  1. Alfa 147 Problem z Kluczykiem
    Utworzone przez Jang0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 13:58
  2. problem z kluczykiem Alfa Romeo 156
    Utworzone przez shogun76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 19:25
  3. Problem z kluczykiem :)
    Utworzone przez 1radar1 w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 16:02
  4. Problem z kluczykiem
    Utworzone przez 1radar1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 10:59
  5. [145] problem z kluczykiem alfa romeo 145
    Utworzone przez hammer555 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 13:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory