Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Mruga marchewa i nie moge podpiąć się pod ECU[156]

  1. #1
    macin22
    Gość

    Domyślnie Mruga marchewa i nie moge podpiąć się pod ECU[156]

    Witam

    Potrzebuje pilnie pomocy co to moze byc. Jezdzilem samochodem wszystko bylo ok zaparkowalem i po jakies godzinie chcialem zapalic. Pojawil sie problem auto na chwile zapalilo po czym zgaslo. Zaswiecila sie marchewa tylko problem w tym ze ona nie swieci ciagle tylko mruga i slychac jak pracuje przekaznik chcac zdiagnozowac na goraco problem probowalem podlaczyc sie do ECU i nie moge wywala blad jakbym nie przekrecil stacyjki tzn tak jakby w ogole kompa nie widzial. A dodam ze wczoraj laczylem sie normalnie i bez najmniejszych problemow.

    Mial ktos z was taki problem ? Prosze o jakies sugestie

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w JTD to był problem z akumulatorem, zbyt słaby.
    - w tym modelu ECu to może być masa na ECU, dokręcana jedna śrubka z łbem krzyzowym.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Cos jest na rzeczy bo sprawdzilem to teraz i to co cyka to przekaznik od pierwszego biegu wiatraka chlodnicy. Niedalej jak wczoraj wyjalem opornik bo jest zepsuty i musialem z niego przeczytac jaka ma opornosc. Ale to chyba akurat nie jest problem mozna jezdzic bez bo to bylo wczoraj i zrobilem juz troche kilometrow od tego czasu.

    Gdzie znajduje sie komputer w tym modelu i jak sie do niego dostac ?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    ECU jest na przepustnicy - dochodzą do niego 2 duże wtyczki.

  5. #5
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    A gdzie w takim razie jest ta magiczna śrubka krzyżyk, która może być przyczyną jak to kolega bubu podpowiedział

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Pewnie koledze bubu321 chodzi o taką małą śrubkę, która mocuje kabelek masy do ECU - zobaczysz ją z boku na obudowie ECU.

  7. #7
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Ok dzięki jutro będę szukał zaraz po rozprawie o mandat Póki co wyeliminowałem słaby akumulator dzisiaj sprawdzałem to.

  8. #8
    macin22
    Gość

    Domyślnie

    Faktycznie problemem była masa na ECU wyjąłem je całe oczysciłem przejechałem wszystko cienkim papierem w celu usunięcia brudu jednak nie załatwiło to problemu marchewy przestał tylko cykać przekażnik od wiatraka chłodnicy. Wziałem jeszcze dwie masy z rozpędu tą pod ECU na bloku silnika oraz ta która jest przy cewkach na tej listwie. Skręciłem i silnik odpalił za pierwszym razem.

Podobne wątki

  1. JTD wężyk do czego podpiąć?
    Utworzone przez evomarkos w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2014, 17:03
  2. Gdzie się podpiąć z oświetleniem nóg ?
    Utworzone przez Juro w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 21:57
  3. [159] Jak podpiąć adapter do samochodu ?
    Utworzone przez Adoil w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 16:18
  4. [166] Jak na twardo podpiąć mp3 do ICS-a
    Utworzone przez vampirrr w dziale 166
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 26-05-2011, 07:54
  5. Reflektory - jak podpiąć?
    Utworzone przez damian89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-02-2010, 23:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory