http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._sprzegla.html
W czwartym poście jest to ładnie opisane. To ustrojstwo to resztki spreżyny.
http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._sprzegla.html
W czwartym poście jest to ładnie opisane. To ustrojstwo to resztki spreżyny.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Dzieki Slavol. Czyli jednak, wszystkie objawy, po przeczytaniu wiekszosci postow, wychodza na ta pompe. Wiec teraz rtylko jutro jakis garaz dorwe, to spruboje cos tam zrobic i pogrzebac jeszcze.
Dzieki wielkie
Jak sie uda zrobic, to bede mial wielki dlug wdziecznosci !
Slavol, jeszcze pytanie co do rozrzadu, zapytaj suie jakby co, czy jak pojade tam do Chodziezy z tym rozrzadem, to czy to na miejscu jest robione , w sensie, czy moge pokrecic sie po ch-zy i odebrac autko, czy wracac do pily, i odebrac po jakims czasie ?
dokładnie tak, na rogu skrzyżowaniu Lipowej i Korczaka.
Wpisz w google Sobos i pierwszy link w wynikach.
Nie wiem czy Sobos jest najlepszy w Pile ale ja nie mam powodów by narzekać, ostatnio nawet dostałem mały rabatwystarczyło wspomnieć, że już u niego byłem.
Co do ceny to powiem, że sprawdzałem jeszcze u mechanika na lotnisku przy ulicy Szybowników - łącznik pomiędzy Lotniczą a Koszalińską. Cena była dokładnie taka sama jak u Sobosa, a wrażenie jeżeli chodzi o warsztat to przysłowiowy pan ZenekMoże mechanik jest dobry ale pierwsze wrażenie już nie.
Co do Sobosa to polecił mi go też inny posiadacz AR.
Jeżeli chodzi o Alfę to też można podjechać do serwisu Fiata na ul. Wypoczynkowej, gdzieś obok stacji diagnostycznej. Nie byłem i nie widziałem jak tam jest ale wybieram się na podpięcie do kompa bo mi się komtrolka od poduszek zaświeciła.
Ostatnio edytowane przez Marek75 ; 14-11-2010 o 18:09
Tak w pile biora od 250-300 zl za wymiane rozrzadu. Ja jak szukalem, to znalazlem wlasciwie trzech mechanikow, ktorzy po 250 chcieli, i reszta tez tak okolice 300. Tylko juz nie tyle, chodzi o cene, czy roznice 30zl, ale o jakosc i o czas. Polowe, z tych mechanikow, to szybko mi odradzili. A co do sobosa, to ostatnimi czasy moj szwagier, jechal tam, ostatnio chyba ze trzy razy czy cztery na jakas naprawe, ( a byl juz umowiony wczesniej, z wyprzedzeniem) to za kazdym razem zmieniali termin, bo cos tam.. i tak stracil chyba miesiac czasu... wiec tam tez mi sie nie pali jechac jak to podchodza do sprawy. Ale dobrze, ze Ty jestes zadowolony))
Gdzie w pile najlepiej czesci kupowac? Hurtownia na lotnisku, ruda, filtron? Czy jeszcze gdzie indziej ?
---------- Post dodany o godzinie 21:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:44 ----------
Slawek, dziekuje, tak mi by pasowalo, moze cos podejrze jeszcze ;p Mam jeszcze pytanko, masz moze gg czy jakis komunikator, co by czasem szybciej sie skontaktowac czy cokolwiek ?
Mam nadzieję że nie zasypie mnie lawina sms i "strzałek" o 3-ciej w nocy
665-727-945 gg i innych takich nie posiadam.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Spokojnie, nic Ciebie nie zasypiemyslalem ze cos masz do, powiedzmy pogadania o byle bzdurach czy innych waznych sprawach ;p Moj nr Ci chyba juz podalem? A tak wogole strzalek nie puszczam
No i daje zyc innym ;p
No wiec kupilem nowa pompe sprzegla, dzis zmieniona. Efektow brak ! ;/ dalej to samo, rzecz kurna..teraz jeszcze wymenie wysprzeglik i sie poddaje..
no szkoda że to nie to. A byłeś u kogoś kto to stwierdził czy tylko tak po analizie postów na forum to zrobiłeś? A z tym wysprzęglikiem to też bym nie był pewny tak do końca. Sprawdź pierw jego skok jak chodzi, bo okaże się że wysprzęglik jest ok a Sprzęgło może być po prostu do wyje.ania.
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Wymienilem pompe po analizie, wg. postow na forum, dlatego i wysprzeglik wymienie, juz zamowiony, wiec mimo to zrobie. Bynajmniej bede pewny, ze to to, badz nie to, a juz w razie co na przyszlosc bedzie wymienione
Zobaczymy co bedzie dalej, a skok wysprzeglika ciezko mi zanalizowac, gdyz iz, bo poniewaz, nie wiem, jaki byc powinien, jak na moje ten rych dzwignia nie jest za duzy, ale to tylko czysta moja hipoteza.
Koszta pompy i wysprzeglika nie sa, az takie potezne, zeby sie zalamac (choc zawsze, to pieniadz, wydany, bez wiekszych efektow). Pytanie jeszcze, czy uda mi sie ten wysprzeglik wymienic, mam nadzieje, ze tak. A jak dalej sie okaze, ze to nie to, to juz sie poddaje, i oddam auto gdzies do mechanika..