Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: 1.6ts po zerwaniu rozrządu

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar venioo
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Międzychód wlkp
    Auto
    była AR 156 1.6TS
    Postów
    116

    Unhappy 1.6ts po zerwaniu rozrządu

    Po zerwaniu paska rozrządu dużo jest roboty przy silniku 1.6ts? Na szczęście mnie to nie spotkało, ale mam możliwość kupienia takiej alfy (156 1.6ts '99) w ładnym stanie, ale niestety z silnikiem po takim zdarzeniu. Się zastanawiam czy brać ją z przeznaczeniem na części czy naprawiać. Czy może w ogóle nie warto?
    była Alfa Romeo 156 1.6ts, teraz jest 156 1.9jtd

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na pewno głowica do roboty, cena tak od 1000 - 1500 zł.
    - wał korbowy, panewki raczej nie padaja przy czyms takim.
    - cały rozrząd robota to jakieś 1.500 zł kolejne.
    - duperele to tak z 500 zł.
    - opłaca sie ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar venioo
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Międzychód wlkp
    Auto
    była AR 156 1.6TS
    Postów
    116

    Domyślnie

    Biorąc pod uwagę, że w moim muszę wymienić lub naprawić:
    - przepływka 400pln
    - komputer airbag 100pln
    - pare dupereli z el. wnętrza
    ...a w tamtym są jeszcze 2 komplety kół (jedne oryg. alfoskie alu 15"). Resztę oddam chętnemu po kosztach lub w najgorszym razie na złom na kilogramy pójdzie - opłaci mi się
    była Alfa Romeo 156 1.6ts, teraz jest 156 1.9jtd

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał venioo Zobacz post
    Biorąc pod uwagę, że w moim muszę wymienić lub naprawić:
    - przepływka 400pln
    - komputer airbag 100pln
    - pare dupereli z el. wnętrza
    ...a w tamtym są jeszcze 2 komplety kół (jedne oryg. alfoskie alu 15"). Resztę oddam chętnemu po kosztach lub w najgorszym razie na złom na kilogramy pójdzie - opłaci mi się
    to zostaw mi nakładke na pedałsprzęgła

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Trochę daleko do Międzychodu, ale przydałby mi się czujnik Halla i pokrywa rozrządu wraz z dwoma tylnymi podłużnymi plastikami od obudowy rorządu przykręcanymi do korpusu silnika.
    A dlaczego liczysz przepływkę 400 zł, normalnie kosztuje ok. 250 zł, chyba ze starszy model (4 pinowa), ale one chodzą po ok 650-700 zł.
    Akurat mam nową, która mi leży bo niepotrzebnie kupiłem w ciemno bez podłączania pod kompa - 5 pinowa bosch 0 280 218 019, to jakbyś przejeżdżał przez Wrocław to mozemy pogadać.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 14-11-2010 o 22:15

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar venioo
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Międzychód wlkp
    Auto
    była AR 156 1.6TS
    Postów
    116

    Domyślnie

    posiłkując sie opiniami forumowymi, oryg. boscha do 1.6ts podobno 400pln kosztuje, ale nie sprawdzalem przyznam szczerze. zapomnialem dopisac brak 4-go biegu, wiec skrzynia tez mi sie przyda
    PS. ale widze tu zapisy na czesci, a ja jeszcze tego samochodu nie mam, dopiero mam go na oku
    Ostatnio edytowane przez venioo ; 15-11-2010 o 11:10
    była Alfa Romeo 156 1.6ts, teraz jest 156 1.9jtd

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    ja bym chętnie wzął panel popielniczki

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - radzę brać zaliczki.
    - bo potem co zrobisz z panelem zapalniczki ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    maly0627
    Gość

    Domyślnie

    witam ja powiem tak mi sie wlasnie zerwal jakies dwa miesiace pasek rozrzadu i pojechalem do mechanika powiedzial mi ze 2000 zl bedzie naprawa i zebym sie rozgladal za nowym silnikiem bo bedzie aniej, ale kumpel namówil mnie zeby rozebrac i zobaczyc dokladnie co poszlo i poszly zawory wszytskie do wymiany i powiem tak
    mechanik za zdiecie glowicy i zalozenie nowego rozrzadu wziol 200 zl
    mechanik ktory wymienial zawory i planowanie glowicy wnioslo mnie 400 zl z planowaniem
    no i do tego uszcezlka pod glowice i nowy rozrzad wiec caloc mnie wyszla jakies 1000zl

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar venioo
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Międzychód wlkp
    Auto
    była AR 156 1.6TS
    Postów
    116

    Domyślnie

    ...no i alfy na części nie będzie, cena końcowa dosyć znacznie przekroczyła zakładany budżet w sumie to nie wiem co nowy właściciel z nią zrobi, bo sprowadzić w tym stanie i rozkręcić/naprawić i zarejestrować się jej nie opłacało (cena ponad 500EUR+przywóz...)
    była Alfa Romeo 156 1.6ts, teraz jest 156 1.9jtd

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  2. 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???
    Utworzone przez muszyV6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 14-02-2011, 22:30
  3. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 10:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory