Tak wlasnie sobie pomyslalem,ze ksztalt wnetrza wlasciwie ten sam i wystarczyloby przelozyc kilka drobiazgow.rooshyo,dobrze,ze wspomniales o podwoziu,na jakie jeszcze slabe punkty trzeba zwrocic uwage?
Tak wlasnie sobie pomyslalem,ze ksztalt wnetrza wlasciwie ten sam i wystarczyloby przelozyc kilka drobiazgow.rooshyo,dobrze,ze wspomniales o podwoziu,na jakie jeszcze slabe punkty trzeba zwrocic uwage?
Jeśli chodzi o T.S to koniecznie żądaj faktury za wymianę rozrządu z wariatorem i pompą wody bo to właściwie największy wydatek "na dzień dobry". Pamiętaj również, że w 145 będą parować Ci szyby w okresie jesienno/zimowym i że to nie wina czegoś tylko ten samochód "tak ma". Biorąc pod uwagę to iż masz zamiar użytkować dość intensywnie samochód to zdecydowanie polecam diesla, ekonomiczniejszy. Jeśli Cie stać na wydatek 10l/100km PB95 to koniecznie 2.0TS![]()
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Zaparowane szyby to chyba efekt niezbyt fortunnego umiejscowienia bocznych nawiewow,a jesli chodzi o diesla to raczej nie biore go pod uwage;jest ekonomiczniej wziawszy pod uwage zuzycia paliwa,ale jakakolwiek awaria,czy wymiana chocby wtryskiwaczy wyplucze mi kieszen glebiej niz benzyna ze swoimi usterkami,poza tym nie lubie jezdzic dieslami,no i ten klekot...Ktos wspominal o korozji podwozia,czesto sie zdarza?
AR 145 1.6 BOXERhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...omeo/145/55431
AR 166 2.4JTDhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...meo/166/119580
AR GTV 2.0TS http://polskajazda.pl/Samochody/Alfa-Romeo/GTV/136384
AR GTV 3.0V6 CUP
Spedzilem ladnych pare godzin na lekturze raportow DEKRY ,opiniach uzytkownikow przypadkowych i takze tych ktorzy swiadomie kupili auto.Wychodzi mi obraz samochodu na pewno pieknego,o swietnych osiagach i niesamowitym brzmieniu,ale tez kaprysnego z kilkoma wadami konstrukcyjnymi.Poczytalem o np.slynnym wariatorze,przepustnicy,silniczku krokowym i cale to narzekanie na awaryjnosc alfy podchodzi mi troche pod malkontentyzm;wariator kosztuje 450zl,ale zestaw naprawczy tylko 38zl,wiec nie widze powodow do marudzenia,nowa przepustnica 120zl,co tez nie jest zadna tragedia a silniczek krokowy to 45 zl.Kompletny rozrzad wraz z pompa wody mozna znalezc za 370 zl.Slabe przednie zawieszenie tez nie powinno mnie zrujnowac-komplet nowych wahaczy wraz z tulejkami i sworzniami to 220 zl:-)Jak dla mnie to normalne koszty eksploatacji i pogloski o drogich czesciach sa chyba mocno przesadzone:-)pozostawaloby zatem znalezc cos zadbanego,najlepiej od pierwszego wlasciciela.Moze cos zza Odry?
Ostatnio edytowane przez Feniks77 ; 16-11-2010 o 13:51
O korozji poszukaj na forum, przewijało się kilka razy zarówno o korozji, jak i konserwacji i kosztach. Nie jest to chyba powszechne w każdej alfie 145/146, ale jednak może się zdarzyć.
Kolego z tymi częściami jest różnie, z tego co napisałeś to chyba wariat cenowo sie zgadza, przepustnica i silniczek krokowy napewno tyle nie kosztują nowe a napewno nie do TS, o zestawie naprawczym do wariata hmm ja bym w to sie nie pakował.... A jeszcze wspomne ze TS-y są 2 z metalową pokrywą i z plastikową i tu też ceny części są różne np: Przepływka do plastikowej kosztuje około 300 zł a do metalowej nawet 500-700 zł zależy gdzie kupujesz, nie chce zniechęcać bo Alfy to piękne samochody i nie ma co oszczędzać....
Jesli coś sie nie zgadza pewnie koledzy mnie poprawią
Pozdrawiam
Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc![]()
http://www.alfisti.net/mercato2/mark...o=market_start
Może warto się po nią wybrać jeśli ma tylko sprzęgło do wymiany
Szukaj zadbanych najmocniejszych wersji czyli albo 1,7 bx albo 2.0 ts. W innym przypadku bedziesz żałował, znam to z autopsji![]()