Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Elektryka

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar arczi444
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Kielce, Połaniec
    Auto
    alfa 156 1.9jtd 2001 115km przejechane 133.000
    Postów
    51

    Domyślnie Elektryka

    Około 2 miesięcy temu wymieniłem regulator napięcia na inny i od tego momentu zaczęły się nieduże problemy typu: gdy jadę na luzie i włączę długie światła bądź wcisnę hamulec wskazówka od prędkości zaczyna wariowac nagle spada do 0 potem znów wraca do normalnego stanu. Brak też kontrolki od lewego kierunkowskazu niby nic myślałem że spalona, ale czasami zaczyna działac prawidłowo sama z siebie i wtedy np wszystkie wskazówki zachowują się normalnie. Co to może byc?

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Renegat
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lubelskie
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDm , Wcześniej 156 2.0 TS, kiedyś może Giulia
    Postów
    249

    Domyślnie

    sprawdź na kompie, albo jakimś miernikiem czy masz właściwy prąd ładowania. a najlepiej niech ktoś sprawdzi elektrykę czy coś nie namieszane

    Alfa jest jak piękna i namiętna kobieta....
    z tą różnicą, że Alfa jest tańsza w utrzymaniu



    Była: 156 2.0TS
    Jest: 159 sportwagon 2.4jtdm 200hp
    Dusza by chciała: Stelvio Quadrifoglio

  3. #3
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    A dlaczego kolega wymieniał regulator? Był uszkodzony i nie działał prawidłowo? Być może wszystko zostało źle złożone do kupy, możesz sprawdzić w skrzynce bezpieczników te nałe czarne kosteczki-przekaźnik, nie będzie to prote, bo chyba tylko podmiana wchodzi w grę, ale być może któryś z nich uległ przepaleniu, koszt w razie czego niewiilki.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Wygląda na to że regulator nie "reguluje" i nie daje wzbudzenia na biegu jałowym, dopiero po zwiększeniu obr. alternator zaczyna produkować prąd (skrót myślowy) Wskazówka się tak zachowuje przy dużym spadku napięcia (długie światła, stop) Nie ignoruj tego bo sterownik poduszek poleci. Sądzę że akumulator masz nie za świeży, na biegu jałowym będzie 11,5-12 volt, a po przygazówce około 13,5-14 volt. Coś nie tak z nowym regulatorem.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. 156 2.0 JTS 16V elektryka
    Utworzone przez dexxt w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-03-2014, 21:21
  2. [164] Elektryka
    Utworzone przez jary17 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 11:24
  3. elektryka
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2009, 15:28
  4. [155] elektryka
    Utworzone przez muzzy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2008, 18:25
  5. [156] Elektryka
    Utworzone przez Emenems w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-07-2008, 18:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory