Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 64

Temat: Zakup AR 156 FL

  1. #31
    arturro123456
    Gość

    Thumbs up witam jeśli chodzi o zakup...156 fl

    to ja trzy lata się męczyłem innymi samochodami a marzyłem o alfie i od tygodnia stoi pod blokiem piękna czarnulka z 2003 grudzień...i po prostu żałuje ze do pracy mam tylko 2 km bo chce się jechać dalej...brrrrr co do wyboru to tylko dobry mechanik czujnik lakieru i w Polskę,na przebieg to nie ma co patrzeć bo wystarczy sobie policzyć ile kilometrów średnio się robi razy ile lat ma sam...ale jak najbardziej polecam,naprawdę super samochód

  2. #32
    solnik
    Gość

    Domyślnie Kupno Alfa Romeo 156 po lifcie- opinie

    Witam. Zamierzam kupno samochodu Alfa Romeo 156 II (lift po 2003r. )
    Interesuje mnie silnik benzynowy 2.0 JTS 165KM
    Czy awaryjność jest taka sama jak wersja przed liftem? Chodzi mi konkretnie o silnik i elektronikę, bo różne opinie się słyszy na ten temat
    i czym się różni silnik 2.0 150KM.
    Jak sie sprawują te silniki i ile taki samochód pali.

    Czy może lepiej poszukać diesla? Mój roczny przebieg to ok. 10-12 tys. km
    Jeszcze zainteresował by mnie model z silnikiem 2.5
    Będę wdzięczny za opinie ludzi posiadających te samochody z tymi silnikami.


    Dzisiaj oglądałem ten model, przejechałem się i jestem zachwycony
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-cli...C25919954.html
    Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie?
    Ostatnio edytowane przez solnik ; 07-11-2012 o 12:06

  3. #33
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Ja generalnie to jestem ukierunkowany już - 2.5 V6 - dla mnie jedyny słuszny silnik ( zaznaczam DLA MNIE)
    Czemu nie JTS - bo nie włożę tam gazu
    Czemu nie diesel - choć JTD są silnikami bardzo idioto odpornymi ( sam mam w rodzinie alfę JTD i złego słowa nie powiem) i mało awaryjnymi to nie lubię diesla. Lubię dżwięk silnika jak się fajnie i wysoko kręci.
    Sam sobie musisz odpowiedzieć co lubisz i co chcesz mieć i jak styl jazdy preferujesz.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Tylko 2,5 V6 w polifcie jest chyba nieosiągalny, ja widzialem 2 sztuki na necie, i to jeszcze w automacie, co odpada przyjemnosc V6 bo tam jest chyba 4biegowy automat bardzo kiepski, z tego co słyszałem.

    Ja patrze pod kontem następnego auta, i wlasnie nie widze nowej alfy dla siebie , wiec fajnei by bylo dostać 2,5 V6 z konca produkcji 156 to by było marzenie .

    Zastanawia mnie też twałość silników JTS, czy one też tak kręcą korby jak 2.0 starsze ? Czy remont podobne kosztuje jak w moim TSie?

    A co do diesli to jakby mi diesel nie przeszkadzal to mogła by być i 159 tak to niestety zostają 156 lub 166 z końca produkcji.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  5. #35
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    Sam sobie musisz odpowiedzieć co lubisz i co chcesz mieć i jak styl jazdy preferujesz.
    Święte słowa Panie Święte!!!
    Tylko jedno sprostowanie do JTS-a da się włożyć LPG czego żywym przykładem jest mój egzemplarz.
    Chociaż na PB jeździ o wiele lepiej.
    Moja Bella

  6. #36
    solnik
    Gość

    Domyślnie

    Ogólnie staram się jeździć oszczędnie, ale czasami lubię sobie porządnie "depnąć" i przydałby się większy zapas mocy, choćby do wyprzedzania.
    Na pytanie ropniak czy benzyna próbuje już sobie odpowiedzieć od ponad pół roku, przy tej ilości km co robię na rok to lepiej kupić benzyniaka... tylko rozchodzi się tutaj o trwałość i awaryjność tych silników i interesuje mnie spalanie tych silników, bo u wujka google ciężko coś znaleźć i dane są bardzo rozbieżne.

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    876

    Domyślnie

    mogę się wypowiedzieć o JTD 115KM

    spalanie w granicy 6-6,5, przy czym jeżdżąc po mieście nie spalił więcej jak 7

    sam wymieniłem rozrząd, świece (a rozrządu nigdy sam nie wymieniałem)

    co do mocy - szału nie ma - oczywiście na światłach nie zostaję w tyle, ale turbo dziura może denerwować.

    do tej pory miałem 3 błędy ecu, które sam spowodowałem podczas "zabawy pod maską", więc można powiedzieć, że nie było żadnego

  8. #38
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał solnik Zobacz post
    Ogólnie staram się jeździć oszczędnie, ale czasami lubię sobie porządnie "depnąć" i przydałby się większy zapas mocy, choćby do wyprzedzania.
    Mocy nigdy za dużo . Mnie akurat te 165 kM wystarcza.


    Cytat Napisał solnik Zobacz post
    ylko rozchodzi się tutaj o trwałość i awaryjność tych silników i interesuje mnie spalanie tych silników, bo u wujka google ciężko coś znaleźć i dane są bardzo rozbieżne.
    Co do trwałości to wydaje mi się że 300 000 km to dla nich pikuś .
    Mój ma 230 000 i wydaje mi się że jest zdrowy jak dzwon (odpukać w nie malowane).
    Co do spalania od 7L do 12L bez większego problemu się w tym zmieścisz.
    Moja Bella

  9. #39
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    Tylko jedno sprostowanie do JTS-a da się włożyć LPG czego żywym przykładem jest mój egzemplarz.
    Chociaż na PB jeździ o wiele lepiej.
    Ok Ok zapomniałem o twojej besti, że ma LPG - jednakże koszt instalacji przy moich przebiegach jest dlamnie nie opłacalny.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #40
    solnik
    Gość

    Domyślnie

    Poczytałem trochę opinii na temat silników 2.0 jts i nie jest to udana konstrukcja. Wiec w grę wchodzi tylko 2.5 V6, czy ktoś może powiedzieć więcej na temat tych silników? Jaka awaryjność, spalanie i koszta związane z wymiana rozrządu?
    Ostatnio edytowane przez solnik ; 07-11-2012 o 22:29

Podobne wątki

  1. Zakup AR 166
    Utworzone przez dachu w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2014, 17:40
  2. Zakup AR GT
    Utworzone przez Austin w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2014, 10:33
  3. Zakup AR 147 jtd po FL
    Utworzone przez Yannkes w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 08:45
  4. Zakup 156 GTA
    Utworzone przez Niski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 13-12-2009, 10:34
  5. zakup 159
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 11:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory