Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 65

Temat: Audio w 156-trudne dobrego początki.....

  1. #41
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie dżwięk

    tą deske tak rzuciłem ale chodziło mi ogolnie o montaz w środku. Wpadł mi do głowy ten otwór między kanpa tylną a oparciem przedniego fotela tam po prostu skrzynke wsadzić.
    Pomińmy kwestie zlodziei i włamań do aut bo to mnie nie interesuje a chodzi mi jedynie o dźwięk.
    Pozdrawiam

  2. #42
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    Cytat Napisał bladx
    Dodam jeszcze ze bez porzadnego wytlumienia drzwi
    i tu sie mylisz
    zależy to od konfiguracji systemu jak i od specyfiki akustyki danego modelu AR (dzięki panowie z Arese za tak miękkie wnętrza )

    ilość zużytego wygłuszenia u mnie - 0 gram ...i to w kolejnej już AR
    a ja słyszałem różnicę i to niesamowitą w swojej 307 ! Przed wygłuszeniem boczków audio grało ale po uszczelnieniu,usztywnieniu i wygłuszeniu matami oraz pastą wygłuszającą te same audio dopiero "zabrzmiało".
    I tu mało do rzeczy ma miękkie wnętrze a wiecej dobrze uszczelniona powierzchnia "grania", podobnie jak w subie,skrzynka ma być szczelna i dobrze wygłuszona.Cóż to za sub,który ma prześwity i jest pusty w środku ?
    W obecnej 156 na pewno wygłuszę na wiosne

  3. #43
    Colin
    Gość

    Domyślnie

    arturo, służę pomocą, bo widze,że kolega ma 307mke a ja w peugeocie siedze
    jakby były jakieś problemy, to wal śmiało

  4. #44
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Colin
    arturo, służę pomocą, bo widze,że kolega ma 307mke a ja w peugeocie siedze
    jakby były jakieś problemy, to wal śmiało
    miałem 307-ke w HDI i serwis mnie praktycznie nie widział .Ale tam założyć dobrze audio to była sztuka,że hej.Głośniki były przykręcane do tapicery a za głośnikami blacha.Trzeba było...ciąć albo kombinować z dystansami gr.ok.10cm,ja wybrałem pierwszą opcję
    Teraz mam 156 JTD i tutaj głośniki siedzą jak Pan Bóg przykazał

  5. #45
    Colin
    Gość

    Domyślnie

    arturo, coś za coś - albo głośniki albo się nie psuje

    Generalnie każda marka ma swoje zalety i wady. Ostatnio kolega się zapytał, czemu jeżdżę Alfą, a nie Peugeotem, skoro w Peugeocie pracuje, Ja mu na to zacytowałem słowa, które kiedyś znalazłem na necie i zapamiętałem:

    "Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień! Mówi się, że Alfę kupujesz sercem, nie głową."

  6. #46
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    inaczej mówiąc - jaki byłby sens wygłuszania drzwi gdyby siedział w nich głosnik średniotonowy ?- za produkcje niskiego pasma odpowiada po prostu coś innego czyli skrzynka w bagażniku

    co do subów - oprócz obudów zamknietych są jeszcze obudowy bass reflex z dziurą , oprócz tego głosniki basowe open-air nie wymagające jakiejkolwiek skrzynki - co do tego ze skrzynka typu zamknietego musi być szczelna oczywiście się zgadzam
    jeśli głośnik w drzwiach miałby być średniakiem to ok,nie ma sensu uszczelniać ale jest sens usztywniać,bo mimo iż nie będzie tam dużego basu to plastiki będą nam grały.Jeśli ktoś używa tylko i wyłącznie przedniego zestawu odseparowanego z głośnikiem średnioniskotonowym (są głośniki,które dają radę cięte nisko) bez suba to wygłuszenie jest konieczne dla uzyskania jakotakiego basu.
    A dziura w bass refleks też jest specjalnie liczona do wielkości skrzyni a nie wg.otworu w drzwiach
    Open-air to zupełnie inna bajka ,nie dla "normalnego" kierowcy
    Ale są różne szkoły car-audio,które prowadzą do jednego-"namiastki" sali koncertowej

  7. #47
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Swietokrzyskie
    Postów
    147

    Domyślnie

    A moze mi ktos powiedziec jakie ma radio? Rozmawiamy o glosnikach, wzmacniaczach itp.
    a nikt nie napisal jeszcze o sercu systemu. Jesli ma sie fabryczne radio i z niego chce sie miec
    dzwiek to nie ma sensu kupowac nowych glosnikow bo same z siebie to one nie beda graly.
    Jesli chodzi o wytlumienie to jest to podstawa. Wsadzmy glosnik do metalowej obudowy i zobaczmy jak bedzie gral? Ja po zdjeciu tapicerki drzwi przednich w starej 164 1990r. ujrzalem namiastke wytlumienia zrobiona przez fabryke. Nie wiem jak jest w nowszych modelach ale sadze ze to wytlumienie jest i to na pewno w wiekszej ilosci.

  8. #48
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Swietokrzyskie
    Postów
    147

    Domyślnie

    Zapomniales tez o 24 bitowym przetworniku co tez jest wazne. Radyjko super. Pozdrawiam.

  9. #49
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie cena

    czy kwota ok 700 zł to cena niezbędna za wzmacniacz i suba do niego??
    Pozdrawiam Borys

  10. #50
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    ej Marcins te twoje stare radyjko pionka wygląda jak oscyloskop cyfrowy u mnie na laborkach :mrgreen:
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

Podobne wątki

  1. [159] początki korozji sw:((
    Utworzone przez bami159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 12-09-2017, 12:07
  2. Trudne poszukiwania auta
    Utworzone przez Toster94 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 19:51
  3. [159] Niemiłe? początki z moja Alfa sportwagn 159 1.8 :(
    Utworzone przez soulfly w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-05-2013, 20:28
  4. Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 19:14
  5. Padnięty wtrysk = trudne odpalanie?
    Utworzone przez giezet w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-05-2010, 18:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory