Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Pytanie o świece DENSO

  1. #11
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Nie oklepana tylko poparta ponad 200 tyś w dwóch AR z silnikiem TS'a. Jak nie masz im nic konkretnego do zarzucenia do proponuję nie zabierać głosu.
    Konkretnego? Dlaczego porównujesz świece kupione X lat temu z kupionymi dzisiaj w czasach gdy trzeba klepać na ilość,a nie na jakość bo jest popyt i reklama?

    Marka jak każda marka czasem się piep*rzy.
    Kiedyś bosch był ok, a teraz? Nowe przewody WN potrafią dawać niezłą choinkę nocą,a do tego pełno podrobionych części, czy produkcja w nierzetelnej fabryce.

    Kupując dzisiaj auto po 2-3 latach ma awarię,a auta z przed 15-20 lat jeżdżą do dziś - widzisz różnice w jakości?

    Jeśli tak jesteś pewien jakości NGK to powiedz mi czym różni się świeca z taką samą elektrodą platynową i ciepłotą od tej wspaniałej NGK?

    Może zamiast książek/teorii oprzyj się na praktyce i nie zamykaj się na tym co piszę producent bo pisał to w czasach gdzie spełniano jakieś normy produkcji,a przykład dwóch AR na starych świecach położył mnie na podłogę.

    Zakładam Ci, że wkładając denso, championy czy polskie iskry o odpowiednich parametrach będę śmigał tyle ile na starych NGK i będę miał pewność, że nie polecą tak szybko jak dzisiejsze NGK.

    Mylisz budowę świec - jeśli wsadzę zamiast platyny zwykłą lub z braku laku wsadzę zimniejszą to będę miał później problem.

    Powiedz mi kto dzisiaj patrzy na dobór pod kontem parametrów świec kiedy chcę zaoszczędzić? Mało kto i dlatego powstaję teoria, że NGK są ok bo nie umie się dobrać innych...
    Ostatnio edytowane przez MarcinTM ; 25-11-2010 o 09:55

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Konkretnego? Dlaczego porównujesz świece kupione X lat temu z kupionymi dzisiaj w czasach gdy trzeba klepać na ilość,a nie na jakość bo jest popyt i reklama?

    Marka jak każda marka czasem się piep*rzy.
    Kiedyś bosch był ok, a teraz? Nowe przewody WN potrafią dawać niezłą choinkę nocą,a do tego pełno podrobionych części, czy produkcja w nierzetelnej fabryce.

    Kupując dzisiaj auto po 2-3 latach ma awarię,a auta z przed 15-20 lat jeżdżą do dziś - widzisz różnice w jakości?

    Jeśli tak jesteś pewien jakości NGK to powiedz mi czym różni się świeca z taką samą elektrodą platynową i ciepłotą od tej wspaniałej NGK?

    Może zamiast książek/teorii oprzyj się na praktyce i nie zamykaj się na tym co piszę producent bo pisał to w czasach gdzie spełniano jakieś normy produkcji,a przykład dwóch AR na starych świecach położył mnie na podłogę.

    Zakładam Ci, że wkładając denso, championy czy polskie iskry o odpowiednich parametrach będę śmigał tyle ile na starych NGK i będę miał pewność, że nie polecą tak szybko jak dzisiejsze NGK.

    Mylisz budowę świec - jeśli wsadzę zamiast platyny zwykłą lub z braku laku wsadzę zimniejszą to będę miał później problem.

    Powiedz mi kto dzisiaj patrzy na dobór pod kontem parametrów świec kiedy chcę zaoszczędzić? Mało kto i dlatego powstaję teoria, że NGK są ok bo nie umie się dobrać innych...
    Ja prosiłem o konkrety a nie Twoje własne nie poparte niczym wywody...

    Platyna ma za zadanie w tych świecach m. in. wydłużyć ich żywotność i zmniejszyć nagar co czyni bardzo dobrze.

    Możesz jeszcze wytłumaczyć w czym pomyliłem budowę świec?! Opisałeś się dużo a prawie nic przydatnego. Skoro można kupić świece sprawdzone i bardzo dobrze spisujące się w danym silniku za mniej niż 300 zł to po co kombinować z produktem, który, jak widać na przykłądzie kolegi nie dość, że jest droższy to jeszcze sprawia poważne problemy.

    Tak na marginesie użycie innych świec niż NGK Platinum do TS'a skutkowało utratą gwarancji na usterki silnika oraz podzespołów (np przepływomierza).

  3. #13
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    moja 155 śmiga od 30 tys km na DENSO IRIDIUM POWER i na razie jest ok
    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    A ja na DENSO IRIDIUM POWER swoją 156 przelatałem już prawie 60 tys. km i to na LPG bez żadnego problemu.

    Pzdr

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    W porównaniu ze 120 tyś, które swego czasu zrobiłem 1,4 TS'em trochę blado to wszystko wygląda...

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Dlaczego blado ?? Przecież nie zamierzam ich jeszcze wymieniać.

  7. #17
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Platyna ma za zadanie w tych świecach m. in. wydłużyć ich żywotność i zmniejszyć nagar co czyni bardzo dobrze.
    Przecież pisałem o innych świecach,ale z PLATYNĄ,a nie bez platyny dlatego pytam jaka jest różnica między NGK,a inna firmą?
    W dodatku problem masz jeszcze ze zrozumieniem tekstu pisanego?

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Możesz jeszcze wytłumaczyć w czym pomyliłem budowę świec?!
    Napisałem, jak wsadzisz NIE platynę z inną ciepłotą to będzie się ebać - czyli inna budowa świecy. Upierając się przy tych NGK wnioskuję, że nie umiesz albo dobierać świec albo z powietrza bierzesz wnioski. Za dużo czytasz fora,a za mało do garażu zaglądasz...

    Tu nie chodzi o kombinowanie z produktem,a zdrowy rozsądek, dobro auta i kieszeni.

    Po co wkładać przereklamowane NGK i mieć w dodatku cieńszy portfel jak mogę włożyć coś co jest też odpowiednie i mam pewność, że nie jest robione na masówkę?

    Skąd masz pewność, że część NGK nie jest produkowane w tej samej fabryce co inne świece?
    Za znaczek NGK płacisz. Jak masz wygrawerowane NGK to nagle jakość świecy jest lepsza?

    Denso, Bosch, Iskra, Champion, Brisk, Beru itd. - w tym markach nie znajdziesz dobrych świec dla AR?

    Kończę temat, pisz co chcesz - popieram różne marki świec bo umiem je dobrać i odpukać nigdy nie miałem z nimi problemów - od małych motorynek po Nissana 350z.

    Pzdr.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Przecież pisałem o innych świecach,ale z PLATYNĄ,a nie bez platyny dlatego pytam jaka jest różnica między NGK,a inna firmą?
    W dodatku problem masz jeszcze ze zrozumieniem tekstu pisanego?


    Napisałem, jak wsadzisz NIE platynę z inną ciepłotą to będzie się ebać - czyli inna budowa świecy. Upierając się przy tych NGK wnioskuję, że nie umiesz albo dobierać świec albo z powietrza bierzesz wnioski. Za dużo czytasz fora,a za mało do garażu zaglądasz...

    Tu nie chodzi o kombinowanie z produktem,a zdrowy rozsądek, dobro auta i kieszeni.

    Po co wkładać przereklamowane NGK i mieć w dodatku cieńszy portfel jak mogę włożyć coś co jest też odpowiednie i mam pewność, że nie jest robione na masówkę?

    Skąd masz pewność, że część NGK nie jest produkowane w tej samej fabryce co inne świece?
    Za znaczek NGK płacisz. Jak masz wygrawerowane NGK to nagle jakość świecy jest lepsza?

    Denso, Bosch, Iskra, Champion, Brisk, Beru itd. - w tym markach nie znajdziesz dobrych świec dla AR?

    Kończę temat, pisz co chcesz - popieram różne marki świec bo umiem je dobrać i odpukać nigdy nie miałem z nimi problemów - od małych motorynek po Nissana 350z.

    Pzdr.
    Problem dotyczył zakupu świec IRYDOWYCH z Denso więc Tobie radzę wziąć udział w kursie czytania ze zrozumieniem...

    Ja nie porównywałem innych świec z platyną bo to nie jest tematem tej dyskusji! Dotarło?

    Cała gadka z uszczuplaniem portfela też wzięta z kosmosu bo za cenę 270 zł nie kupisz świec o porównywalnych parametrach.

    Gdybym nie siedział w garażu a czytał tylko forum i takie rady, jak np tutaj podajesz to pewnie by mi ten portfel uszczupliło ale na szczęście.

    Prosiłem Cię o realne argumenty co do problemów z używaniem NGK Platinum a Ty dalej swoją śpiewkę kontynuujesz nie wnosząc nic konkretnego do tej dyskusji. Powód tego jest prozaiczny bo ja osobiście nigdy z tymi świecami problemu nie miałem, nie słyszałem od innych a o wynalazkach, których główną zaletą jest cena można wiele usłyszeć i poczytać.

    Oczywiście można dobrać świece innego producenta ale pytanie po co? Argument ceny odpada a parametrów tego silnika i przebiegów między zmianami nie poprawisz w tej klasie świec.

  9. #19
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Nudzi Ci się?

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Problem dotyczył zakupu świec IRYDOWYCH z Denso więc Tobie radzę wziąć udział w kursie czytania ze zrozumieniem... Ja nie porównywałem innych świec z platyną bo to nie jest tematem tej dyskusji! Dotarło?
    Kupił Denso, pytał o zdanie, a Twoim argumentem było ile to AR jeździła na NGK zamiast Koledze wytłumaczyć co i jak - zależało mu na czymś innym - jak by chciał kupić NGK to by to zrobił, prawda?
    Wiesz jak działa irydowa elektroda w trakcie pracy? Masz porównanie z platyną?

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Gdybym nie siedział w garażu a czytał tylko forum i takie rady, jak np tutaj podajesz to pewnie by mi ten portfel uszczupliło ale na szczęście.
    Jedyny jaki był problem to niewiedza, właśnie taka jak Twoja, facet się zakręcił,a inny to wykorzystał. Forum jest po to jest by doradzić, przekazać swoje doświadczenie, a nie przepisywać/cytować to co jest napisane w instrukcji użytkownika.

    Czasy się zmieniają itd. etc.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Question

    Widzę że dyskusja rozgorzała na dobre te świeczki mam wkręcone od tygodnia więc nie mogę powiedzieć nic o nich, czy są dobre czy złe, na razie chodzą. Większe są Iridium power, tu specyfikacja się zgadza, za to mniejsze nie, i chciał bym wiedzieć czy to ma wpływ na przyspieszenie auta, spalanie lub coś innego, w końcu są od silnika 1.8 a nie od 2.0, jak powinny być. Pytanie moje ,wymieniać na właściwe, czy to i tak nie zrobi mi różnicy w niczym. Jeszcze jest kwestia dogadania z mechanikiem, w końcu nie będzie mu się uśmiechało jak mu powiem że ma na swój koszt zamienić bo się walnął, sądzę że będzie usiłował mnie przekonać że te są właściwe, pytanie czy takie mogą być, czy kategorycznie nalegać na wymianę.

Podobne wątki

  1. Pytanie o świece klime itp.
    Utworzone przez Polscrol w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 10:38
  2. Pytanie o świece 2.4 JTD
    Utworzone przez lawa w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-03-2015, 09:02
  3. Świece Denso serji TT??
    Utworzone przez nelo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 20:56
  4. Świece - pytanie
    Utworzone przez stelma1000 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-10-2012, 16:21
  5. [145] pytanie - jakie świece ?
    Utworzone przez lakersfan86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-05-2010, 02:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory