Strona 43 z 183 PierwszyPierwszy ... 33343536373839404142434445464748495051525393143 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 421 do 430 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #421
    Użytkownik Romeo Avatar Jimmy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    AR159 SW 2.4JTDm 20V TI
    Postów
    576

    Domyślnie

    Cytat Napisał slawex1983 Zobacz post
    Nie ma takiej możliwości. Zawór EGR jest tak skonstruowany, że może się częściowo otworzyć pod wpływem ciśnienia spalin.
    a niby czemu nie ma?

    jesli programowo go wyłączysz i zaślepisz blaszką, to żadne spaliny nie przejdą... błędu też nie będzie bo komp nie będzie pamiętał że mial kiedyś EGR

  2. #422
    milkyyyy
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Miki74_06 Zobacz post
    Nikt do niczego i nikogo nie zmusza. Każdy wybiera dla siebie najlepsze rozwiązanie. Z tym, że wyłaaczenie to nie to samo co zaślepienie kolego.
    Pozdrawiam

    robi to ktos w warszawie????

  3. #423
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wyłączenie programowe zaworu EGr ma wpływ na żywotność turbiny - w silnikach ze zmienną geometrią turbiny EGR pomaga "gasić" obroty turbiny - nie pozwala na jej rozbieganie. Dlatego stosuje się zaślepki częściowe - one też lepiej sprawdzają się w silnikach 115KM od zaślepek pełnych
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #424
    milkyyyy
    Gość

    Domyślnie

    aha..czyli co Macku sugerujesz zeby tego nie robic?

  5. #425
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał milkyyyy Zobacz post
    robi to ktos w warszawie????
    MR MOTORS , tam wycinałem EGR z kompa.Jak dotąd wszystko super,"rozbiegania " nie czuje.Polecam,zwłascza gdy to ustrojstwo nam padnie ( w moim przypadku okolice 500zł).Jeden minusik ,to wolniejsze nagrzewanie sie silnika (brak dopalania spalin).

  6. #426
    aGaVa
    Gość

    Domyślnie

    Witam

    OK. Cały temat przeczytany - 5h i jakoś zleciało...
    Padł mi oczywiście EGR, nt. czy go czyścić (wyczyszczony łącznie z kolektorem i czujnikiem doładowania), wymieniać, zaślepiać (półzaślepka zamówiona) i gdzie zaślepiać nie będę nawet pytał.

    Noszę się z zamiarem kupienia nowego ale przed tym chciałbym zasięgnąć info czy istnieje możliwość podmiany samego elektromagnesu? (Niestety w temacie wątek praktycznie nie został poruszony)

    Na Allegro za używany sprawny EGR, np. od 1,9JTD 80KM, trzeba dać od 140PLN (sprawdzony np. na krótko). Jako, że za nowy trzeba dać 500-600PLN to zacząłem się zastanawiać nad powyższym rozwiązaniem. Jednak mam wątpliwości czy elektromagnes z EGR przeznaczonego do silnika o innej mocy będzie współgrał z moim - przecież zawór jako zawór wizualnie jest taki sam, np. 55182483 wygląda identycznie jak 55215029 (pierwszy jest m.in. do 80KM drugi m.in. do 120KM).

    Proszę o konkretne odpowiedzi i info w czym tkwi różnica.

    Dzięki

    pzdr

  7. #427
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Możesz wymienić sam elektromagnes - ale cięzko go kupic chyba że z rozbitka. Te elektromagnesy powinny być takie same w różnych wersjach silnikowych
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #428
    aGaVa
    Gość

    Domyślnie

    Witam

    Dzięki za info.
    Jeśli elektromagnesy są takie same to w takim razie różnice muszą tkwić w wewnętrznej budowie samego zaworu...
    Chyba w takim razie zaryzykuję, kupię sprawną używkę i najzwyczajniej w świecie podmienię elektromagnesy.

    pzdr

  9. #429
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Inne są korpusy - to na pewno
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #430
    aGaVa
    Gość

    Domyślnie

    Tak swoją drogą jeśli EGR składa się z dwóch rozbieralnych elementów to szkoda, że w razie awarii jednego z nich (nie zawsze przecież pada elektromagnes) nie można wymienić tylko jednego

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory