Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: Alfka 147 1,9JTD po 6 miesiącach użytkowania

  1. #11
    piotrpom
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartstep Zobacz post
    Ile razy mozna to walkowac?
    Masz gdzies uwalona mase (albo zasyfiona) i przy odpalaniu masz kolosalne spadki napiec. Stad wywala Ci bledy. Prosta robota, ktora w garazu trwa godzine i nagle docenisz Alfe. Nie bedziesy mial bledow, zarowki nie beda sie przepalac...
    Najlatwiej lamentowac i rozsiewac stereotypy...
    Kolego zawsze można tak powiedzieć " nie lamentuj ". A to czy masa dobrze nie dział to nie usterka. Tak samo można powiedzieć jak padnie silnik. NIe lamentuj tylko wymień, tylko 5 godzin roboty i nie rozsiewaj stereotypów. Usterka to usterka, jedni wiedzą co i jak i mogą to sami zrobić w 5 minut a inni jadą do elektryka i wydają 500 zł bo im jakiś głupot nawsadza że pół auta rozkręcił.



    Swoją sprawdzałem czujnikiem i kupowałem z kolesiem który się naprawdę na tym zna więc w 100% jest bezwypadkowa.

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Patrząc po silniku masz 7-10 letni samochód, więc nie można od niego oczekiwać totalnej bezusterkowości. Ciężko nazwać Twoje przygody jakimiś poważnymi, ale jeśli nie wyeliminujesz przyczyny skoków napięcia to może sie zemścić poważniej.

    Skrzeczącej 147 na seryjnym zawiasie jeszcze nie widziałem. Ktoś musiał kiedyś demontować tapicerke bo nie jest to zjawisko "ten typ tak ma".

  3. #13
    milkyyyy
    Gość

    Domyślnie

    u mnie cisza i spokoj... nic nie trzeszczy jedyne co to schowek ;]

  4. #14
    piotrpom
    Gość

    Domyślnie

    Proponuję zamknąć temat bo nerwowo się robi,
    jak zlokalizuję usterki to napiszę co i jak

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    W warszawie masz sporo klubowiczów i napewno znajdzie się ktoś kto by mógł odczytać/wykasowac błędy jeśli nie masz kabla.

  6. #16
    milkyyyy
    Gość

    Domyślnie

    np. ja
    mieszkam na targówku pracuje na zelaznej, wiec jak cos to zaden problem
    pzdr

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    Kupiłeś auto od właściciela, który w nią "lał" i jeździł - zrobisz po swojemu i będzie OK....awaryjność? poczytaj raporty o Chryslerach...

  8. #18
    piotrpom
    Gość

    Domyślnie

    Jutro jadę kupić kabel, koleś z warszawy sprzedaje za 70 zł, za stówę ma z przejściówką na 3 piny. Posprawdzam i napiszę co się dzieję.

    Dzięki wszystkim za skazówki

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Do alfy 147 nie potrzebujesz przejściówki 3 pin, więc nie musisz przepłacać. Pamiętaj, że musi być przerobiony do ABS/AirBag.
    Ostatnio edytowane przez jendriu ; 06-12-2010 o 18:05

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Rafcio
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Swidnica, Poland
    Auto
    Ford Focus Kombi Duratorq
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrpom Zobacz post
    Napisał bartstep
    Ile razy mozna to walkowac?
    Masz gdzies uwalona mase (albo zasyfiona) i przy odpalaniu masz kolosalne spadki napiec. Stad wywala Ci bledy. Prosta robota, ktora w garazu trwa godzine i nagle docenisz Alfe. Nie bedziesy mial bledow, zarowki nie beda sie przepalac...
    Najlatwiej lamentowac i rozsiewac stereotypy...
    Kolego zawsze można tak powiedzieć " nie lamentuj ". A to czy masa dobrze nie dział to nie usterka. Tak samo można powiedzieć jak padnie silnik. NIe lamentuj tylko wymień, tylko 5 godzin roboty i nie rozsiewaj stereotypów. Usterka to usterka, jedni wiedzą co i jak i mogą to sami zrobić w 5 minut a inni jadą do elektryka i wydają 500 zł bo im jakiś głupot nawsadza że pół auta rozkręcił.



    Swoją sprawdzałem czujnikiem i kupowałem z kolesiem który się naprawdę na tym zna więc w 100% jest bezwypadkowa.
    Taa a co ma wypadek do bez wypadku? u mnie wszystkie elementy są lakierowane, błotnik do wymiany, lusterka w różnych kolorach, klapa wgnieciona, dach zapadnięty i rdzewieje. Przejechane 115 tysięcy kilometrów a środek zniszczony jak 300tyś. I co w związku z tym? Mechanicznie ideał, silnik też daje radę do tego na LPG. Ostatnio włączyła się kontrolka od poduchy, wystarczy rozpiąć kostkę i spiąć i działa ok. Gaz nie działał, to samo, wyciągnąć bezpiecznik i włożyć i działa W takich temperaturach w najbardziej zadbanym samochodzie może elektronika zawodzić, styki śniedzieją itp itd. Życie. Ale jak komuś przeszkadza to proponuję komunikacje miejską
    Cytat Napisał piotrpom Zobacz post
    Jutro jadę kupić kabel, koleś z warszawy sprzedaje za 70 zł, za stówę ma z przejściówką na 3 piny. Posprawdzam i napiszę co się dzieję.
    Zamów na allegro, taki niebieski za 49zł jest o tym temat na forum, poczytaj żebyś potem nie płakał że Ci nie działa czy nie możesz podłączyć.

Podobne wątki

  1. 156 nie odpala po 3 miesiącach stania
    Utworzone przez Ciekawy życia w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-03-2015, 11:54
  2. [GTV Spider] Zima vs Gtv, czyli dlaczego konstruktorzy nie przewidzieli użytkowania zimą
    Utworzone przez supa_adam w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 26-02-2014, 18:40
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-09-2013, 23:10
  4. Wahache padły po 4 miesiącach
    Utworzone przez selespeed1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 20-09-2008, 16:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory