witam
dzisiaj na A4 Katowice-Kraków i z powrotem V-max 230 wg licznika, 1 osoba, zimowki, 3/4 baku, pod góre spadało max do 205, na spalanie nie patrzyłem, pewnie sporo...
pozdrawiam
witam
dzisiaj na A4 Katowice-Kraków i z powrotem V-max 230 wg licznika, 1 osoba, zimowki, 3/4 baku, pod góre spadało max do 205, na spalanie nie patrzyłem, pewnie sporo...
pozdrawiam
U mnie średnio wychodzi 7l/100 po mieście
trasy - narazie jeszcze nie jechałem ale cykl mieszny to ok 6,5-7l/100
V-max niewiem narazie rozpędziłem się do 180 km/h , czuć było że jeszcze pociągnie ale pogoda trochę przeszkodziła.
---------- Post dodany o godzinie 16:38 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:35 ----------
Powerbox - czy to coś naprawde daje ? i gdzie się go wpina
http://moto.allegro.pl/item878838777...0_mocy_ss.html
jak to wpływa na silnik ....,, pytań mnustwo , ale czy się do tego przekonać .
Powerboxa wpinasz w kostke szyny CR
Szczególnie w trasie odczucia .... super jak dla mnie. Spalanie bez wiekszych zmian.
Nie pisze o tym z linku który podałeś, bo jak się ten zachowuje to niewiem.
Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S
OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK
Mi się wydaje że jeśli chodzi o diesle to najwaźniejszą ich zaletą jest elastyczność a nie Vmax i 0-100. Pozatym zdecydowanie ekonomiczniejsze są od benzynki (oczywiście do czasu i dużego przebiegu). Mój np. na 4-tym biegu od 60-100 robi w nicałe 7sek, na 5-tym od 80-120 niecałe 10s, a mam tylko 1,9 jtd 16V. Ze spalaniem też jest OK, co prawda komputer zaniża mi o litr, ale licząc samemu wychodzi 6,5 ON. Wczesniej woziłem się BMW 320i 24V Coupe z 99r. Autko miało 150km, spalało mi około 8-10l. Osiągi były przyzwoite, lecz musiałem bujać na wysokie obroty. Robiło się głośno i często trzeba było mieszać biegami. Jedyne czego mi brak to tylnego napędu![]()
Cichyy w takim razie może masz jakieś linki do sprawdzonego sprzedawcy , bo temat dość interesujący , i myśle nad tym aby belli nie sprawć takiego dopalacza.
---------- Post dodany o godzinie 16:33 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:30 ----------
Jeżeli chodzi o elastyczność to to właśnie mnie interesuje
A tylny napęd ..., no cuż brak , a jest t inna jazda![]()
Ja na wiosne też planuje zmiany. Zapodam wydajniejszy intercooler (od Iveco daily), wkładke filtra powietrza KN i oczywiście profesjonalny program. Celuje w około 175-180Ps i 380-400Nm i mam nadzieje że w 2tyś się zmieszcze. A wrażenia z jazdy mam nadzieje że się spotęgują i uśmiech z twarzy nie będzie znikał![]()
Sprzedawcy konkretnego Ci nie podam, bo mi udało się to kupic prywatnie.
jeśli by to miało byc prosto ze sklepu to np.tutaj http://shophost.net/shop_n/catalog/p...1fd8a97e823c28
Można szukac po jakichs serwisach zagranicznych używki.
Ja akurat wybrałem tego producenta, jako dosc znaną firme przerabiającą włoskie auta.
Na allegro jakiś czas temu widziałem box-a V-tech'a , ale ceny nie pamiętam.
Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S
OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK
witam
no to muszę się uderzyć w pierś. Przejechałem już około 40 tys. km odkąd założyłem ten temat i usunąłem kilka usterek i zaślepiłem ERG - jakieś 12 tys. km temu oraz wymieniłe dobry zawór overboost i przepływomierz na nowy zawór overboost i nowy przepływomierz (ot taka fanaberia w warsztacie przy diagnozowaniu uszkodzonego EGR). Od kilku tysięcy km zauważyłem, że samochód spala dużo mniej 6 - 6.3 ( wcześniej 6.8 - 7.3), ale nie wg kompa tylko przy dystrybutorze. W/g kompa 5.6 - 5.8 . Poprawiła się też kultura pracy, dźwięk z klekota zmienił się bardziej w mruczenie i wyraźnie poprawiła się elastyczność i moc. Bez problemu osiagam 200/h i więcej, co wcześniej wymagało silnego wiatru w plecy lub długiego zjazdu. Spalanie przy szybszej jeździe - tzn z gazem w podłodze - podnosi spalanie do 7.5 l -wcześniej 8.5 - 9 litrów !!!. Myślę, że przycznyniło się do tego samooczyszczenie kolektora z syfu jaki się w nim zgromadził przez EGR, a co za tym idzie więcej powietrza docierającego do silnika i lepsze spalanie mieszanki. Małe a cieszy.
pozdrawiam
witam. moja alfa 1.9 110ps niedawno jechalem 205km/h licznikowo i rowno 200 pokazal gps. do 180 idzie bez problemu potem trzeba troche poczekac.
jezdze uwazam sporo bo od poczatku lipca zrobilem ponad 27tys km i musze powiedziec ze spalanie srednie to jakies 6-6,5l na trasie jadac 120-140km/h spalanie okolo 5,5l (nie mam kompa wszystko liczone na palcach) w miescie jak max 7l. a od kiedy ja kupilem nie zagladalem w erg i nic tam nie czyscilem nawet nie podlaczalem go do kompa.
kolega kupil SW 2,4 150ps i jemu pali w miescie max 8,5l. obaj jezdzimy raczej kozystajac z pelnego zakresu obrotow. wiec nie wiem ale chyba trafilismy na w miare dobre egzemplaze i tak w przyblizeniu to powinno wygladac.
nie wiem jak jest w mjetach czy faktycznie tak duzo pala. w moje auto wsadzilem juz ponad 2 tys zl w czesci lacznie z naprawami z czego 1200zl na dzien dobry(rozrzad filtry jedna uszczelka plyny i oslona przegubu)
teraz moj przebieg to 199560km. w planach na wiosne albo wzmocnienie silnika albo kupno prawdopodobnie subaru outback h6. bo niestety wnerwia mnie ze z napedem na jedna os w nasze zimy sie prawie jezdzic nie da.
POZDRAWIAM
Ja na zimówkach w fabrycznym rozmiarze udało mi się osiągnąc 180 km/h. Więc rozmiar ma znaczenie.
Jednak dalej to nie to, co powinna osiągnąć.
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.