Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 116

Temat: JTD V max i spalanie

  1. #101
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    witam
    dzisiaj na A4 Katowice-Kraków i z powrotem V-max 230 wg licznika, 1 osoba, zimowki, 3/4 baku, pod góre spadało max do 205, na spalanie nie patrzyłem, pewnie sporo...

    pozdrawiam

  2. #102
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    U mnie średnio wychodzi 7l/100 po mieście
    trasy - narazie jeszcze nie jechałem ale cykl mieszny to ok 6,5-7l/100
    V-max niewiem narazie rozpędziłem się do 180 km/h , czuć było że jeszcze pociągnie ale pogoda trochę przeszkodziła.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:38 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:35 ----------

    Cytat Napisał macki2go Zobacz post
    moja bella v-max 190 od 170 juz bardzo wolniutko przyspiesza co do spalania to jestem bardzo zadowolony srednie 5 litrów dodam że mam ałożonego powerbox-a v-tech nie wiem ile ma teraz mocy bo nie byłem na hamowni ale czuć że jest więcej
    Powerbox - czy to coś naprawde daje ? i gdzie się go wpina

    http://moto.allegro.pl/item878838777...0_mocy_ss.html

    jak to wpływa na silnik ....,, pytań mnustwo , ale czy się do tego przekonać .

  3. #103
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Powerboxa wpinasz w kostke szyny CR
    Szczególnie w trasie odczucia .... super jak dla mnie. Spalanie bez wiekszych zmian.

    Nie pisze o tym z linku który podałeś, bo jak się ten zachowuje to niewiem.
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  4. #104
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    Mi się wydaje że jeśli chodzi o diesle to najwaźniejszą ich zaletą jest elastyczność a nie Vmax i 0-100. Pozatym zdecydowanie ekonomiczniejsze są od benzynki (oczywiście do czasu i dużego przebiegu). Mój np. na 4-tym biegu od 60-100 robi w nicałe 7sek, na 5-tym od 80-120 niecałe 10s, a mam tylko 1,9 jtd 16V. Ze spalaniem też jest OK, co prawda komputer zaniża mi o litr, ale licząc samemu wychodzi 6,5 ON. Wczesniej woziłem się BMW 320i 24V Coupe z 99r. Autko miało 150km, spalało mi około 8-10l. Osiągi były przyzwoite, lecz musiałem bujać na wysokie obroty. Robiło się głośno i często trzeba było mieszać biegami. Jedyne czego mi brak to tylnego napędu

  5. #105
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał _cichyy_ Zobacz post
    Powerboxa wpinasz w kostke szyny CR
    Szczególnie w trasie odczucia .... super jak dla mnie. Spalanie bez wiekszych zmian.

    Nie pisze o tym z linku który podałeś, bo jak się ten zachowuje to niewiem.
    Cichyy w takim razie może masz jakieś linki do sprawdzonego sprzedawcy , bo temat dość interesujący , i myśle nad tym aby belli nie sprawć takiego dopalacza.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:33 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:30 ----------

    Cytat Napisał Andreus1979 Zobacz post
    Mi się wydaje że jeśli chodzi o diesle to najwaźniejszą ich zaletą jest elastyczność a nie Vmax i 0-100. Pozatym zdecydowanie ekonomiczniejsze są od benzynki (oczywiście do czasu i dużego przebiegu). Mój np. na 4-tym biegu od 60-100 robi w nicałe 7sek, na 5-tym od 80-120 niecałe 10s, a mam tylko 1,9 jtd 16V. Ze spalaniem też jest OK, co prawda komputer zaniża mi o litr, ale licząc samemu wychodzi 6,5 ON. Wczesniej woziłem się BMW 320i 24V Coupe z 99r. Autko miało 150km, spalało mi około 8-10l. Osiągi były przyzwoite, lecz musiałem bujać na wysokie obroty. Robiło się głośno i często trzeba było mieszać biegami. Jedyne czego mi brak to tylnego napędu
    Jeżeli chodzi o elastyczność to to właśnie mnie interesuje
    A tylny napęd ..., no cuż brak , a jest t inna jazda

  6. #106
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Tarnobrzeg
    Auto
    159SW 2.0JTDm(2012), 213Ps 420Nm
    Postów
    134

    Domyślnie

    Ja na wiosne też planuje zmiany. Zapodam wydajniejszy intercooler (od Iveco daily), wkładke filtra powietrza KN i oczywiście profesjonalny program. Celuje w około 175-180Ps i 380-400Nm i mam nadzieje że w 2tyś się zmieszcze. A wrażenia z jazdy mam nadzieje że się spotęgują i uśmiech z twarzy nie będzie znikał

  7. #107
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio80 Zobacz post
    Cichyy w takim razie może masz jakieś linki do sprawdzonego sprzedawcy , bo temat dość interesujący , i myśle nad tym aby belli nie sprawć takiego dopalacza.[COLOR="Silver"]
    Sprzedawcy konkretnego Ci nie podam, bo mi udało się to kupic prywatnie.
    jeśli by to miało byc prosto ze sklepu to np.tutaj http://shophost.net/shop_n/catalog/p...1fd8a97e823c28

    Można szukac po jakichs serwisach zagranicznych używki.
    Ja akurat wybrałem tego producenta, jako dosc znaną firme przerabiającą włoskie auta.

    Na allegro jakiś czas temu widziałem box-a V-tech'a , ale ceny nie pamiętam.
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  8. #108
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kubacik
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jest 156 JTD 16 V SW i 2.5 V6 SW była Berlina 156 2.5 V6
    Postów
    235

    Domyślnie a mnie się poprawiło

    witam
    no to muszę się uderzyć w pierś. Przejechałem już około 40 tys. km odkąd założyłem ten temat i usunąłem kilka usterek i zaślepiłem ERG - jakieś 12 tys. km temu oraz wymieniłe dobry zawór overboost i przepływomierz na nowy zawór overboost i nowy przepływomierz (ot taka fanaberia w warsztacie przy diagnozowaniu uszkodzonego EGR). Od kilku tysięcy km zauważyłem, że samochód spala dużo mniej 6 - 6.3 ( wcześniej 6.8 - 7.3), ale nie wg kompa tylko przy dystrybutorze. W/g kompa 5.6 - 5.8 . Poprawiła się też kultura pracy, dźwięk z klekota zmienił się bardziej w mruczenie i wyraźnie poprawiła się elastyczność i moc. Bez problemu osiagam 200/h i więcej, co wcześniej wymagało silnego wiatru w plecy lub długiego zjazdu. Spalanie przy szybszej jeździe - tzn z gazem w podłodze - podnosi spalanie do 7.5 l -wcześniej 8.5 - 9 litrów !!!. Myślę, że przycznyniło się do tego samooczyszczenie kolektora z syfu jaki się w nim zgromadził przez EGR, a co za tym idzie więcej powietrza docierającego do silnika i lepsze spalanie mieszanki. Małe a cieszy.
    pozdrawiam

  9. #109
    Użytkownik Świeżak Avatar Erni1985
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Szczebrzeszyn
    Auto
    AR 156 2001r 1.9 jtd 110ps
    Postów
    53

    Domyślnie

    witam. moja alfa 1.9 110ps niedawno jechalem 205km/h licznikowo i rowno 200 pokazal gps. do 180 idzie bez problemu potem trzeba troche poczekac.
    jezdze uwazam sporo bo od poczatku lipca zrobilem ponad 27tys km i musze powiedziec ze spalanie srednie to jakies 6-6,5l na trasie jadac 120-140km/h spalanie okolo 5,5l (nie mam kompa wszystko liczone na palcach) w miescie jak max 7l. a od kiedy ja kupilem nie zagladalem w erg i nic tam nie czyscilem nawet nie podlaczalem go do kompa.
    kolega kupil SW 2,4 150ps i jemu pali w miescie max 8,5l. obaj jezdzimy raczej kozystajac z pelnego zakresu obrotow. wiec nie wiem ale chyba trafilismy na w miare dobre egzemplaze i tak w przyblizeniu to powinno wygladac.
    nie wiem jak jest w mjetach czy faktycznie tak duzo pala. w moje auto wsadzilem juz ponad 2 tys zl w czesci lacznie z naprawami z czego 1200zl na dzien dobry(rozrzad filtry jedna uszczelka plyny i oslona przegubu)
    teraz moj przebieg to 199560km. w planach na wiosne albo wzmocnienie silnika albo kupno prawdopodobnie subaru outback h6. bo niestety wnerwia mnie ze z napedem na jedna os w nasze zimy sie prawie jezdzic nie da.
    POZDRAWIAM

  10. #110
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Ja na zimówkach w fabrycznym rozmiarze udało mi się osiągnąc 180 km/h. Więc rozmiar ma znaczenie .
    Jednak dalej to nie to, co powinna osiągnąć.
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

Podobne wątki

  1. Spalanie na ISC a spalanie gazu
    Utworzone przez criss2007 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 22:28
  2. [GTV] GTV-ka spalanie
    Utworzone przez kuba18nh w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:03
  3. spalanie 155 2.0 TS 8v
    Utworzone przez Gregu155 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-02-2011, 01:06
  4. [164] Spalanie AR 164
    Utworzone przez konradward w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-06-2009, 20:30
  5. [155] Spalanie V6
    Utworzone przez wasyl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 05-05-2009, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory