Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Terkotanie przy większych prędkościach

  1. #11
    bocik_156
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Podepnę się do tematu. Mam podobny problem. Przy mocnym dodawaniu gazu na niskich biegach coś dosłownie wali w napędzie i to nie jest terkotanie. Samochód w tym momecie mam rozkrecony bo myslałem że to prawy zewnętrzny przegób, poniewaz przy maksymalnym skrecie w lewo cos pyka raz na obórót koła. Niestety (naszczeście) przegób zewnętrzy jest dobry wewnetrzne przegóby też są dobre bo wymieniałem je ostatnio.
    Podejrzewam dwie sprawy łożysko podpory półosi (które dziś pójdzie do wymiany bo troszkę juz terkota i lekkie luzy poosiowe ma), albo gorsza sprawa układ różniocowy.
    Me pytanie:
    Jaki powinien byc luz na układzie róznicowym kręcąć ośką do przodu do tyłu ????
    Dzieki.

    PS.Chrab przegób w sklepie kosztuje 130 zł metelli, innego nie ma sensu kupować, a robocizna 2 godziny, pod warunkiem że masz kanał i pare fajnych narzędzi.
    PS2. Metelii wewnetrzy do alfki jest sprzedawanyc goły bez osłon, opasek, itp itd.

  2. #12
    inobart
    Gość

    Domyślnie

    Myślę że problem rozwiązany byłem na kanale i mam walniętą gumę na wewnętrznym przegubie wymienię ja jak najszybciej nawale smaru i może będzie ok, mam też parę innych rzeczy do zrobienia uszczelkę pod klawiaturą bo dość ładnie przecieka wąż do inter-coolra( da się coś z nim zrobić czy muszę nowy kupić ??) , jeden wahacz górny do wymiany i jeden wentylator przy chłodnicy się nie kręci, bardzo ciężko mu coś to idzie, może wystarczy coś przeczyścić?? . Hmm.. troszkę się tego nazbierało

  3. #13
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocik_156 Zobacz post

    PS.Chrab przegób w sklepie kosztuje 130 zł metelli, innego nie ma sensu kupować, a robocizna 2 godziny, pod warunkiem że masz kanał i pare fajnych narzędzi.
    da radę bez kanału

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #14
    bocik_156
    Gość

    Domyślnie

    Jasnę że rade da ale wtedy masz "4 godzinki" zabawy bo musisz wyciagnąc zwrotnice nazewnątrz no chyba że ktoś lubi sie gimnastykowac pod samochodem stojącym na lewarku czy tam klockach.

    PS. Czy ktoś uspokoi me mysli i poda jaki luz powinien być na półośkach ???

Podobne wątki

  1. 2.0 TS: drgania przy prędkościach 140+
    Utworzone przez koskar w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-06-2015, 05:53
  2. [146] 146 Gwizdy przy większych prędkościach.
    Utworzone przez qazaqwe45 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 14:02
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 11:00
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 20:51
  5. Drżenie ,wibracje przy większych szybkościach.
    Utworzone przez bartekalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2012, 11:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory