Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Różne wartości ładowania alternatora

  1. #1
    Klimasjacek
    Gość

    Domyślnie Różne wartości ładowania alternatora

    Witam mam problem z ładowaniem- jak sprawdzam ładowanie i biorę masę z silnika pokazuje 14v, jak podczas pomiaru używam masy z karoserii bądź klemy aku to pokazuje 12 i maleje. Co lepsze jak odłączę kabel od alternatora i dokonuję pomiaru na alternatorze i masa z karoserii to pokazuje mi 14v.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    ładowanie mierzymy pod obciążeniem, czyli przy podłączonym aku, na rozpiętych klemach nawet uszkodzony alternator pokazuje ok, przeczyść klemy i styki alternatora, i powtórz pomiar, ile lat ma twój aku??
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #3
    Klimasjacek
    Gość

    Domyślnie

    Aku jest nowe, alternator po regeneracji, styki wszystkie czyste, kable sprawdzone- brak przebicia na kablu z alternatora do aku, masa jest ok. Nie mam pojęcia co się tam dzieje.
    Problem jest także z temperaturą silnika mimo że temperatura jest ok to wskaźnik głupieje. Co lepsze jak odłączę alternator to wszystko wraca do normy.
    Nie wiem ale mam wrażenie że alternator ma jakieś przebicie a kolesie tego nie naprawili. dzisiaj idę do garażu i to sprawdzę.

  4. #4
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    A regulator napięcia w alternatorze sprawny jest?

  5. #5
    Klimasjacek
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem ale jak był w regeneracji to raczej tak, zakład nie pierwszy lepszy. Poza tym zauważyłem że mam napięcie na silniku, podczas pracy 3v i jeszcze nie wiem skąd się tam birze.

  6. #6
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    A może coś źle poskładali-jakiś kabel luźno lata albo coś.

  7. #7
    Klimasjacek
    Gość

    Domyślnie

    Sam go montowałem nie ma luźnych kabli.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    A może nawala połączenie klemy (-) z akumulatora z karoserią, jakaś znaczna oporność się wytworzyła i to na niej jest ten spadek 3V?

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Kolego Klimasjacek,
    sprawdź stan linki łączącej silnik z nadwoziem (jest to miedziana plecionka przykręcona do łapy skrzyni biegów i do nadwozia).

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Okonek
    Auto
    Fiat Ulysse 2,1Td
    Postów
    24

    Domyślnie

    Kolego na 99% masz słabe połączenie między akumulatorem ,silnikiem i karoserią. Nigdy nie odłączaj alternatora lub akumulatora przy pracującym silniku.

Podobne wątki

  1. spadek wartości GT / 147 / 156 / 166
    Utworzone przez miksell w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 21:04
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-08-2011, 23:27
  3. Problem z napięciem ładowania z alternatora
    Utworzone przez kelpin w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-07-2010, 13:01
  4. Spadki wartości
    Utworzone przez Pingwin w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 21-05-2010, 12:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory