10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Chwila, chwila. Jeżeli silnik pracuje na benzynie to wtryskiwacze gazowe nie mają nic do czasów wtrysków wtryskiwaczy benzynowych.
Jaki masz komputer gazowy i czy masz osobno symulatory.
Stawiałbym na problem po stronie benzynowej a nie gazowej. Jeżeli faktycznie są takie długie to prawdopodobnie lambda, przepływomierz, czujnik temperatury itd... Jeżeli masz możliwość to sprawdź spaliny i korekcję wtrysku.
Po podłączeniu przepływomierza, sonda idzie na +, czasy wtrysków rosną, poziom HC na analizatorze spalin wali powyżej wszelkich norm.
Po odpięciu przepływki, sonda pracuje idealnie (test na oscyloskopie) czasy wtrysków idealne, poziom HC w/g diagnosty idealny (powiedział że auto dla ekologów)
Test sondy przeprowadzono na Examinerze i Oscyloskopie,
Bez Przepływomierza pełny zakres działania - Neutral +, brak smrodu z wydechu
Z przepływomierzem cały czas na w zakresie na + , strasznie capi nieprzepaloną benzynką.
Brak jakichkolwiek innych błędów. Chociaż błędu przepływomierza też nie stwierdzono.
Ewidentnie ubita przeplywka, przy podpięciu pod komp diagnosyczny nie bedzie bledu przeplywki [chyba zepadnie calkowicie ze zadnego naecianie bedzie podawala na wyjsciu]. Twoja przeplywka zawyza pomiar masy powietrza, i efekt jak piszesz, ecu dolewa paliwa do duzo wyzszej masy [wedlug wskazania MAF] niz tak naprawde ssie silnik, efekt HC wysokie itp. Podmien przeplywke na sztuke ze sprawnego auta lub kup nowa, innego wyjscia nie ma.
WAŻNE:
Jeśli nie musisz nie użytkuj auta bez MAF'a, bardzo szybko bez niego dostaje w d...e sonda i katalizator.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 23-05-2009 o 12:00
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Proszę o pomoc, mam wysokie czasy wtrysków, po 3.7-4.0 ms, pali dużo benzyny, na wylocie śmierdzi niedopalonym paliwem, w korku od wlewu oleju też śmierdzi paliwem. Sondę wymieniłem osobiście na nową oryginalną BOSH. Przepływomierz wymieniałem też na nowy ale na jakiś zamiennik za 90zł. Co może być przyczyną? czy ten przepływomierz? Dodam jeszcze że jak zdejmę nogę z gazu to obroty zafalują aż do zapalenia się lampki akumulatora, ale nie zgaśnie, podnosi obroty i wyrównuje do 900 i trzyma.
Ostatnio edytowane przez motofan ; 14-12-2010 o 11:02
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Na 99% przepływomierz, tak to jest z tanimi zamiennikami. Podaj mi wskazanie MAF na wolnych obrotach, ile kg/h masę powietrza wskazuje?
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Tyle razy się pisze żeby wymieniać na oryginały. Ehh
---------- Post dodany o godzinie 17:51 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:51 ----------
Tyle razy się pisze żeby wymieniać na oryginały. Ehh
Sorki, będę wymieniać na oryginały, kto oszczędza dwa razy płaci, trudno dziś zamawiam przepływkę oryginał, tylko powiedzcie czy BOSCH czy MAGNETI-MARELLI ?
znalazłem np taką: http://allegro.pl/przeplywomierz-pow...369138892.html
czy warto?
prosiłbym o podanie numerów jaki powinienem kupić przepływomierz do 2.0 16V TSpark, numer nadwozia ZAR93200001116361:
1) 0 280 217 111
czy
2) 0 280 218 019
dziękuje
Ostatnio edytowane przez motofan ; 14-12-2010 o 18:01
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Na pierwszy montaż szedł Bosch i tylko taki kupuj.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts