Strona 26 z 144 PierwszyPierwszy ... 16171819202122232425262728293031323334353676126 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #251
    Użytkownik Embrion Avatar Neolux
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    LPU
    Auto
    AR156 1.9JTD 115KM 2001r
    Postów
    17

    Domyślnie

    Kolego milkyyyy, błąd P0235 chyba oznacza coś nie tak z overboostem. Czyszczenie albo wymiana. U mnie czyszczenie nic nie dało dopiero jak wymieniłem to pomogło Ale zaczekaj aż wypowie się kolega Maciek-156.
    Pozdrawiam!

  2. #252
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał milkyyyy Zobacz post
    teraz sie pokazal...
    P0235 boost pressure


    :|
    jak to ugryzc?
    Przeczytać pierwszy wpis w tym wątku - to najzwyklejsze przeładowanie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #253
    Joschi
    Gość

    Domyślnie

    Witam, podłączę się do tematu, mam z tym kłopot, od jakiegoś czasu , przy wciśnięciu gazu zapala się kontrolka MCFS , i tyle , moc w dalszym ciągu jest taka jaka była , sama kontrolka gaśnie po kilku odpaleniach, nasiliło się to ostatnio ,kiedy zrobiło się zimniej , ma ktoś na to ajkiś sposób?

  4. #254
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    A przy odpuszczeniu gazu,kontrolka gaśnie/miga??

  5. #255
    sawikjunior
    Gość

    Domyślnie

    Moja radość trwała krótko...właśnie odebrałem Belle od lakiernika i pojechałem na przejażdżkę i co, marchewa, brak mocy i wszystko od początku...poganialiśmy się trochę z kumplem i później czasami się zaświecała. Zatrzymaliśmy się i sprawdziliśmy jak pracuję cięgno od zmiennej geometrii u mnie a jak u niego, i u niego skok jej dużo większy...więc pewnie znowu mnie czeka robota. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.

  6. #256
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Masz zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #257
    sawikjunior
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie o to chodzi...ale jak to możliwe skoro na regenerowanej turbinie zrobiłem może 5tys km?! paranoja...

  8. #258
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    No to została źle zregenerowana - ktoś niewłaściwie wyregulował skok cięgna siłownika zmiennej geometrii
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #259
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak Maciek pisze,cięgno pewnie jest źle wyregulowane.Pojedź do jakiegoś wartszatau gdzie troszke mają obycia z turbinami.Pompka,manometr,troszke wiedzy i będzie ok.

  10. #260
    Joschi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    A przy odpuszczeniu gazu,kontrolka gaśnie/miga??
    Kontrolka świeci się non stop ani nie pulsuje , ani nie gaśnie , operowanie gazem nie ma na to zadnego wpływu.

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory