Kolego milkyyyy, błąd P0235 chyba oznacza coś nie tak z overboostem. Czyszczenie albo wymiana. U mnie czyszczenie nic nie dało dopiero jak wymieniłem to pomogłoAle zaczekaj aż wypowie się kolega Maciek-156.
Pozdrawiam!
Kolego milkyyyy, błąd P0235 chyba oznacza coś nie tak z overboostem. Czyszczenie albo wymiana. U mnie czyszczenie nic nie dało dopiero jak wymieniłem to pomogłoAle zaczekaj aż wypowie się kolega Maciek-156.
Pozdrawiam!
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Witam, podłączę się do tematu, mam z tym kłopot, od jakiegoś czasu , przy wciśnięciu gazu zapala się kontrolka MCFS , i tyle , moc w dalszym ciągu jest taka jaka była , sama kontrolka gaśnie po kilku odpaleniach, nasiliło się to ostatnio ,kiedy zrobiło się zimniej , ma ktoś na to ajkiś sposób?
A przy odpuszczeniu gazu,kontrolka gaśnie/miga??
Moja radość trwała krótko...właśnie odebrałem Belle od lakiernika i pojechałem na przejażdżkę i co, marchewa, brak mocy i wszystko od początku...poganialiśmy się trochę z kumplem i później czasami się zaświecała. Zatrzymaliśmy się i sprawdziliśmy jak pracuję cięgno od zmiennej geometrii u mnie a jak u niego, i u niego skok jej dużo większy...więc pewnie znowu mnie czeka robota. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam.
Masz zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbiny
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No właśnie o to chodzi...ale jak to możliwe skoro na regenerowanej turbinie zrobiłem może 5tys km?! paranoja...
No to została źle zregenerowana - ktoś niewłaściwie wyregulował skok cięgna siłownika zmiennej geometrii
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Dokładnie tak jak Maciek pisze,cięgno pewnie jest źle wyregulowane.Pojedź do jakiegoś wartszatau gdzie troszke mają obycia z turbinami.Pompka,manometr,troszke wiedzy i będzie ok.