Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Problem między 2000obr. a 3000obr

  1. #1
    grzegorz888
    Gość

    Domyślnie Problem między 2000obr. a 3000obr

    Witam jestem posiadaczem alfy 156 2.4jtd 136km i ma pewien problem podczas normalnej jazdy auto mi się muli ale tylko przy obr2000 do 3000obr po wyżej jest ok turbina normalnie się załańcza , jest to na każdym biegu filtr paliwa wymieniony,węże od turbo sprawdzone ok .Może ktos ma na to jakąś rade

  2. #2
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Zamulone od niskich obrotó... Maciek pisał posta na ten temat (że coś tam się przestawia) Jak przy nikski obrotach szarpie delikatnie, to przetargać naście kilometrów i przejdzie.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzegorz888 Zobacz post
    Witam jestem posiadaczem alfy 156 2.4jtd 136km i ma pewien problem podczas normalnej jazdy auto mi się muli ale tylko przy obr2000 do 3000obr po wyżej jest ok turbina normalnie się załańcza , jest to na każdym biegu filtr paliwa wymieniony,węże od turbo sprawdzone ok .Może ktos ma na to jakąś rade
    przepływka do wymiany, spróbuj przeczyścić delikatnie tzw. gorący drucik jak pomoże to masz odpowiedź

  4. #4
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    w benzynie to raczej świece byłyby do wymiany. wiem że tu są żarniki. proponuję przeszukać forum ewentualnie popytać dieslowców

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Przepływka raz ( choc niekoniecznie).Stawiam na EGR.Zaślep go poprostu.Kolega miał identyczny objaw,po zaślepieniu zero problemów.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Piotras
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 2.5 \6/
    Postów
    529

    Domyślnie

    ja mam podobnie w mojej 2.5 v6 przed morzami bylo ok stala teraz jakeis 2 dni i kreci sie do 2 tys obr. i przerwya wiecej nie idize wycisnac zniej bo samo czynie przerywa i sa szarpania:/ swiece nowki platynowe

  7. #7
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Zaślepienie EGR-a nictu nie pomoże, fakt kolega rybakmj ma rację, pewnie przepływomierz będzie do wymiany, a ja z ciekawości spytam Kali`ego co to jest ten "drucik" i gdzie go szukać?

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    Zaślepienie EGR-a nictu nie pomoże, fakt kolega rybakmj ma rację, pewnie przepływomierz będzie do wymiany, a ja z ciekawości spytam Kali`ego co to jest ten "drucik" i gdzie go szukać?
    drucik jest w środku przepływomierza w tym module pomiaru, tylko bardzo delikatnie się z nim obchodź

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Piotras
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 2.5 \6/
    Postów
    529

    Domyślnie

    u mnie problem sie sam rozwiązał poprostu cos zamarzło w niej dzis juz jest ok

  10. #10
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Kali, a jan najlepiej się do tego zabrać?

Podobne wątki

  1. problem z moca 2500-3000obr/min
    Utworzone przez morios w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 10:10
  2. Turbosprężarka - problem. Silnik słaby do 2000obr/min
    Utworzone przez herbig w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 22:09
  3. [145] Problem z obrotami - Dziura między 3000-4200 obr.
    Utworzone przez MethOd63 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-07-2012, 11:50
  4. Zamulony silnik do 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 16:27
  5. Od 3000obr/min szatan and polerka :)
    Utworzone przez Damian156JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 18:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory