Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Od 3000obr/min szatan and polerka :)

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie Od 3000obr/min szatan and polerka :)

    Witam a więc tak pierwsza kwestia jadę sobię alfą tak na 1 i 2 biegu jej nie przeciągam zbytnio ( w sumie szału na tych 2 biegach nie ma ) ale na 3 daje cegłę i ładnie idzie ale od 3 tys obr idzie jak pocisk normalnie !! wpina w fotel że masakra(jak dla mnie) , i tu moje pytanie tak powinno byś że od 3 tys robi się dopiero taka szybka czy mam coś nie tak (egr nie zaslepiony jeszcze), i druga kwestia na masce mam malutkie odpryski od kamyczków a na przednich drzwiach pasażera lekkie ryski (obtarcia tak jakby) od takich debili którzy nie umieją normalnie wysiąść tylko muszą zawalić drzwiami w moje , albo podjechać tak blisko że nawet wyjść nie moją i tu moje pytanie czy dac to do profesjonalnego polerowania czy tylko lakierowanie

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar SzlendaX
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kolno
    Auto
    156 Sport Wagon 1.9 JTD + Chip Madeno Citroen C5 X7 Tourer 2.0 16v
    Postów
    305

    Domyślnie

    no u mnie tez od 3tyś tez ladnie idzie a zwlaszcza czuc to dobrze na 5 biegu Ja mam malego chipa podobno na 130KM i moja ciagnie ladnie do 5 tyś a potem mamy odciecie. A co do EGR to u mnie z zaslepionym lepiej ciagnie z samego dolu ale na wyzszych jakby troche slabiej... puki co zaslepka wyciagnieta moze za tydzien bedzie zalozona...

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    aha czyli może być to normalne jak u kolegi też tak jest , u mnie też odcina od 5 tyd , a jeszcze takie pytanko w którym miejscu masz zaślepiony egr ? przy kolektorze czy tam wyżej , czy tu i tu ?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar SzlendaX
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kolno
    Auto
    156 Sport Wagon 1.9 JTD + Chip Madeno Citroen C5 X7 Tourer 2.0 16v
    Postów
    305

    Domyślnie

    ja zaslepiam u siebie przy kolektorze dolotowym (bardzo dobry dostep i wlozenie zaslepki trwa z 5min) .Zaślepke zrobilem sobie sam z blachodachuwki bo material jest troche zabezpieczony przed korozja

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    ok dzięki za pomoc, proszę jeszcze innych o wypowiedzenie się

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar JTD
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM 2000r Opel Astra SW 1.9 CDTI 101 KM 2007r.
    Postów
    294

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    Witam a więc tak pierwsza kwestia jadę sobię alfą tak na 1 i 2 biegu jej nie przeciągam zbytnio ( w sumie szału na tych 2 biegach nie ma ) ale na 3 daje cegłę i ładnie idzie ale od 3 tys obr idzie jak pocisk normalnie !! wpina w fotel że masakra(jak dla mnie) , i tu moje pytanie tak powinno byś że od 3 tys robi się dopiero taka szybka czy mam coś nie tak (egr nie zaslepiony jeszcze), i druga kwestia na masce mam malutkie odpryski od kamyczków a na przednich drzwiach pasażera lekkie ryski (obtarcia tak jakby) od takich debili którzy nie umieją normalnie wysiąść tylko muszą zawalić drzwiami w moje , albo podjechać tak blisko że nawet wyjść nie moją i tu moje pytanie czy dac to do profesjonalnego polerowania czy tylko lakierowanie
    mi idzie najlepiej na 2 potem 3 i 5 od 2200 do prawie 5000 rownomiernie na 2 jest najwieksza jazda ja rusze z 1 i wcisne 2 to az kola zapiszcza EGR nie wiem czy mam zaslepiony bo sie na tym nie znam Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	109.7 KB
ID:	48319
    z tego co mi sie wydaje to jak EGR mam w miejscu zaznaczonym na zdjeciu to prawdopodobnie jest zaslepiony bo widze tam jak by byla jakas blaszka

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    u mnie 1(45km/h) i 2(80km/h) bieg tak średnio dopiero od 3 idzie ładnie , ok ale prosze jeszcze innych o wypowiedzi

    ---------- Post added at 18:03 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

    byłem przed chwilą podpiąć belle po kompa , no i jak zwykle egr ale tym sie nie martwię bo zaślepiam go w cholerę ale po raz 3 wyskoczyła mi przepływka , więc zaczynam sądzić że jest raczej do wymiany , jutro odepnę ją i przejadę się , zobaczymy jak będzie chodzić

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar questounico
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm i Megane II 1.6 16v LPG
    Postów
    460

    Domyślnie

    105km to tak w fotel znowu nie wciska ale mniejsza trochę dziwnie że nagle tak wysoko lapie mocy, moja ciągnie równo od spodu, 1 , 2 wiadomo krótkie ale na 2 jest już zabawa, 3... morduje jest fajnie, ale z tym skokiem mocy od 3tys cos nie tak, może po czyść przepustnice, egr i te okoliczne beboły, powinno być równomiernie i żwawo już od 2tyś.
    [

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Odłącz wtyczkę od przepływomierza i się przejedź
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał questounico Zobacz post
    105km to tak w fotel znowu nie wciska ale mniejsza trochę dziwnie że nagle tak wysoko lapie mocy, moja ciągnie równo od spodu, 1 , 2 wiadomo krótkie ale na 2 jest już zabawa, 3... morduje jest fajnie, ale z tym skokiem mocy od 3tys cos nie tak, może po czyść przepustnice, egr i te okoliczne beboły, powinno być równomiernie i żwawo już od 2tyś.
    wiesz zależy dla kogo ale ma lepszy wygra(od 3tys/obr) niż mój wcześniejszy samchód golf GTD 85km( a z golfikiem od świateł do świateł mało kto mógł konkurować )

    Maciek tak właśnie zrobię

Podobne wątki

  1. Nie wkręca sie powyżej 3000obr
    Utworzone przez Fotii79 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-03-2023, 20:16
  2. Zachwanie przy przyspieszaniu, ok 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 15:45
  3. Zamulony silnik do 3000obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 16:27
  4. metaliczne stukanie pow. 3000obr.
    Utworzone przez speedo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-09-2007, 11:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory