Strona 9 z 44 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #81
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Kolin-montaż stożków to oczywiście głupota i to mnie w ogóle nie interesuje.Pisząc dolot ,mam na myśli wstawienie rur kwasowych ( czy polerowane mocno się brudzą ?) ,wraz z nowym front IC
    Szkoda ,że sprzęgło ze 159 nie pasuje.C0 do sprzedazy 240mm,to zgadza się,wszyscy takie wciskają,a jednak dedykowane jest 235mm.

    Cinek-chyba naprawdę to najmocniejsze 2,4 136km.Ładny wykres,z dołu niezły ogień,troszke szkoda ,że po 3500obr moment spada aż do 340Nm przy 4000,ale rozumiem i chylę czoła.Przyrost 55km bankowo jest odczuwalny hehe.

    195 km to jest to co chce osiągnąć na ori turbo,jest to możliwe przy 140??

    1,9 120km jak widać też potrafią wyjść zdrowo ( zdumiewająca powtarzalność dużych giftów w serii).Bardzo fajnie wyszedł dół jak na 8v.

    Wiem,że w 150 w bravo i 159 za granicą ludzie robią softy na +200km ( po wywaleniu DPF).
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 18-12-2010 o 11:00

  2. #82
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Kolin-montaż stożków to oczywiście głupota i to mnie w ogóle nie interesuje.Pisząc dolot ,mam na myśli wstawienie rur kwasowych ( czy polerowane mocno się brudzą ?) ,wraz z nowym front IC
    Szkoda ,że sprzęgło ze 159 nie pasuje.C0 do sprzedazy 240mm,to zgadza się,wszyscy takie wciskają,a jednak dedykowane jest 235mm.

    Cinek-chyba naprawdę to najmocniejsze 2,4 136km.Ładny wykres,z dołu niezły ogień,troszke szkoda ,że po 3500obr moment spada aż do 340Nm przy 4000,ale rozumiem i chylę czoła.Przyrost 55km bankowo jest odczuwalny hehe.

    195 km to jest to co chce osiągnąć na ori turbo,jest to możliwe przy 140??

    1,9 120km jak widać też potrafią wyjść zdrowo ( zdumiewająca powtarzalność dużych giftów w serii).Bardzo fajnie wyszedł dół jak na 8v.

    Wiem,że w 150 w bravo i 159 za granicą ludzie robią softy na +200km ( po wywaleniu DPF).
    Z CF2 więcej górą się nie zrobi niestety - tu nie da się pokombinowac z geometrią aby nie było overboostu i nie został przekroczony zakres mapsensora 1,5b tak więc nie da się ustawic więcej doładowania - przy większym booscie górą dołem masz bankowego notlaufa i zabawa się kończy.
    W 159 150 moze i 200 da się zrobic ale na aucie srającym dymem - ta alfa nie kopci. Druga sprawa że wtedy pewnie egt kosmiczne i doładowanie większe niż bezpieczne dla gt1749vb. Jednorazowo da się zrobic wynik dobry ale jaki to ma sens?

    Co do 120tki już o tym pisałem - 95% ma 130ps+ - te auta powinny się nazywac 130mjtd/cdti itd bo praktycznie każde pokazuje rzad 130ps.
    GP 130 zwane sportem ma w danych 130ps a dawki i limitery nie rożnią się praktycznie od GP nie sport 120mjtd

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #83
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    WIELKIE DZIĘKI MARCIN!!!
    jak wielu innych uzytkownikow forum tak i ja potwierdzam ze Marcin to kawał speca i polecam go z czystym sumieniem!

    nie mam sie czym pochwalic bo bylem tylko na diagnostyce na ktorej niestety potwierdzily sie moje przypuszczenia ze zrobiono mnie w balona i zamiast 1,9 16V 150km mam 140km ;(

    niemniej po przelewie wtryskow i zhamowaniu auta okazalo sie ze dramatu nie ma i mam nadzieje ze wiosna wroce powalczyc z Marcinem o troche koni i niutonow!

    jeszcze raz wielkie dzieki, pozdrawiam i powodzenia!!! ariel

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ozeo66
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 159 1,9 SW
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    A tu jeszcze ciepłe z dziś 1.9 MJTD 8V 120ps po usunięciu EGRa, DPFu i remapie: wykres
    Pozdro
    Witajcie.
    Ten wykres pochodzi z mojej Alfy Wcześniej w innym wątku pisałem o problemach z mocą na niskich obrotach (http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._obrotach.html). Wyszło, że mam problem z EGR'em. Po wielu rozmowach z Panem Marcinem zdecydowałem się na usunięcie zaworu i podniesienie osiągów silnika. W końcu zdecydowałem się na "pełny zestaw" usług Czyli doszło wycięcie (fizyczne i programowe) DPF'a.
    Co do chipowania...
    Po rozmowie z Panem Marcinem doszliśmy do następujących warunków: sprawdzenie stanu silnika i podzespołów na hamowni, podniesienie momentu tak by ładnie, równo ciągnął z samego dołu (ale bez nadmiernego "kopa" już na niskich obrotach) - priorytet: brak dymienia. Moc podniesiona, ale nie maksymalnie, tylko bezpiecznie, tyle na ile pozwala stan silnika.
    I tu Pan Marcin mile mnie zaskoczył, gdy po całym dniu otrzymałem samochód z nowym sercem :-)))
    Z czystym sumieniem mogę polecić CINSOFT i Pana Marcina każdemu!
    SERDECZNE DZIĘKI!

    p.s. później zdam raport ze spalania. Trza trochę pojeździć
    Ostatnio edytowane przez ozeo66 ; 19-12-2010 o 02:41

  5. #85
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    ozeo66-Gratulacje modu,bardzo ładnie wyszło i wbrew pozorom jak na 8v to mocno z dołu.Auto napewno o wiele przyjemniej idzie.Co do spalania ,to byłbym spokojny,te jednostki są już w serii bardzo oszczędne ( opieram sie o 1,9 120km w 156),a po sofcie mysle ,że jazda będzie o przysłowiowej " kropelce" .

    Cinek-pewnie masz racje ,że egt przy 200km w 1,9 150 jest wysokie,a dym jak z kamaza,ale takie programy ludzie robią za granicą ( mam na myśli Niemcy i W.Brytanię),tak więc możliwe ,że ich hamownie przekłamują.Dla 5 km więcej raczej nie warto aż tak żyłować autka.Lepiej odrazu wpakować męskie turbo .

  6. #86
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    zamiast 1,9 16V 150km mam 140km ;(
    Powodu do płaczu nie ma bo obie motorownie są dobre

    Rybka- rurki noszą normalne ślady użytkowania i zabrudzenia. Do tego polecam je owinąć bandażem jeszcze, przynajmniej tą co idzie od turba bo ona się nagrzewa odczuwalnie przy dotykaniu

  7. #87
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Kinol156-dokładnie 140 i 150 w 156 wychodzą tak samo po sofcie,dopiero 150 w 159 wychodzi lepiej.Zobaczymy jak wyjdzie po coolerze i dolocie.Mam nadzieję ,że nie gorzej jak 159 150 po mocniejszym programie ,a nawet troszke lepiej (+190KM)

    Kolin-a polerka z czasem nie "zaśniedzieje"?? Kwasówka to kwasówka,ale temp.też będzie spora.Mówisz użyć bandażu? Dzięki za radę,pewnie tak zrobię.

  8. #88
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    [QUOTE=Kolin;451683]Powodu do płaczu nie ma bo obie motorownie są dobre

    tak ale mimo wszystko motor 150KM jest wydajniejszy, a boli sam fakt ze dalem sie nabrac, bo w dowodzie szwajcarskim miala 110kW.
    no i zczytywanie sterownika przy modzie trwa troche dluuugo

    nawet sprawdzalismy z Marcinem w eperze po VIN i tez nie bylo jasnosci
    ale rail 1400 nie pozostawia watpliwosci.

  9. #89
    Użytkownik Świeżak Avatar franek89
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    okolice Gniezna
    Auto
    AR 156 1.9JTD 115KM '04
    Postów
    78

    Domyślnie

    A możecie mi powiedzieć jaka jest różnica pomiędzy silnikami 1.9 MJTD 8V 120ps a 1.9 JTD 8V 115ps?

  10. #90
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    kinol zależy kto czego oczekuje i jakie ma plany wobec silnika. Wszyscy tak płaczą nad tą 140 że taki rail i że od razu bleee do modów. A prawda jest taką żę na ori gratach dużo więcej nie ukręcisz ze 150. A żeby przebić magiczne 200 PS to i tak trzeba już trzeba dać większe mody ( nie tylko IC, wydech ) Żeby to jeździło i nie kopciło jak z kraza. Tyle żę w 140 jest to cięższe do zrobienia.

    ---------- Post dodany o godzinie 13:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:52 ----------

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Kolin-a polerka z czasem nie "zaśniedzieje"?? Kwasówka to kwasówka,ale temp.też będzie spora.Mówisz użyć bandażu? Dzięki za radę,pewnie tak zrobię.
    Śmigam z tym już jakiś czas obecne mrozy, śnieg, błoto i sół i praktycznie rury przetrę szmatą i są jak nowe Nie wiem jak w 156 ale 147 jest jeden fragment gdzie warto owinąć taśmą no i początek układu. Jak się zrobi trochę cieplej to będę zrzucał zderzak bo ma małe plany jeszcze to zrobię foto jak to dokładnie u mnie wygląda.
    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    ak ale mimo wszystko motor 150KM jest wydajniejszy
    140 i 150 po sofcie wychodzą podobnie jak pisal Rybka. Łatwiej jest tylko ze względu na Rail

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory