Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Wymieniam wgniecone drzwi, szpachlowanie czy nowe?

  1. #11
    monter
    Gość

    Domyślnie

    lifting AR145 przechodziła z rokiem 1997 i 2000 z tego co pamiętam, ale reki nie dam uciąć.
    od 1997 robili silniki TS, a od 2000 były kolejne zmiany, w wyglądzie wnętrza i komory silnika. Coś w ten deseń.
    Tak więc rocznik 94 i 96 były zapewne takie same, a potem...? kto potwierdzi?

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    -jeszcze co do wersji 145:

    1997 zmodernizowano wnętrze samochodu zmieniono kształt deski rozdzielczej
    -prostokątne nawiewy zastąpiły okrągłe
    -zaprzestano produkcji 3 silników typu Boxer ;/

    1999 samochód poddano delikatnemu faceliftingowi:
    -bardziej opływowe zderzaki
    -progi
    -lusterka
    -spoiler nad tylną szybą

    racja ja bym pozostał przy tych drzwiach wypchnąć, trochę wyklepać zarobić szpachlu,
    dobrać koloru, ładne przejście i było by git.

    Kupisz drzwi, będzie trzeba całe wyszlifować, podkład, nawierzchnia, lakier, będzie się odróżniał kolor nowy od starego, żeby nie było to tak widoczne potrzeba zrobić przejścia na tylny prawy bok i na przedni prawy błotnik hmm..

    zdecyduj sam.

    Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
    Ostatnio edytowane przez mat3l ; 30-12-2010 o 13:32

  3. #13
    wojtekcem
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał monter Zobacz post
    lifting AR145 przechodziła z rokiem 1997 i 2000 z tego co pamiętam, ale reki nie dam uciąć.
    od 1997 robili silniki TS, a od 2000 były kolejne zmiany, w wyglądzie wnętrza i komory silnika. Coś w ten deseń.
    Tak więc rocznik 94 i 96 były zapewne takie same, a potem...? kto potwierdzi?
    EPER podaje modyfikację drzwi dokonaną 02.1997, wnioski wyciągnij sam.
    Co do malowania to ja w zupełnej ostateczności brałbym się za naprawę blacharsko- lakierniczą elementu, który można dobrać i wymienić bez większego problemu. Nikt nie zrobi Ci lakieru jak w fabryce, jak się nie będzie odróżniał to zacznie schodzić klar bądź warstwa będzie bardziej podatna na zarysowania.

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    hmm... nie rozumiem dlaczego ma zacząć schodzić Klar ?
    chyba jak ktoś źle nałoży lub się nie zna na tym.... i będzie to robił w garazu gdzie temp. ma np. 10stopniC.

    Cytat Napisał wojtekcem Zobacz post
    Nikt nie zrobi Ci lakieru jak w fabryce, jak się nie będzie odróżniał to zacznie schodzić klar bądź warstwa będzie bardziej podatna na zarysowania.
    Jeżeli nikt nie zrobi mu lakieru jak w fabryce to,
    łatwiej będzie zrobić przejścia na małym kawałku drzwi niż malować całe wtedy to będzie różnica kolorowa ....
    kolor można zrobić jak w fabryce wystarczy znać jago specyfikacje która jest podana
    (o ile się nie mylę w bagażniku po prawej stronie obok koła zapasowego) na zamówienie
    dostaniesz każdy fabryczny kolor sęk w tym że auto po tylu latach traci właściwości przez np: promienie UV(słoneczne) i nawet fabryczny kolor z tabliczki będzie się odróżniał.

    Powiedz dlaczego nowa warstwa będzie podatna na zarysowania ??
    w każdej chwili po polerce jego auta może lakier zacząć odpadać(łuszczyć się)
    zależy ile razy była robiona i kto ją robił, bardziej bym się tym martwił.

  5. #15
    monter
    Gość

    Domyślnie

    {i}EPER podaje modyfikację drzwi dokonaną 02.1997, wnioski wyciągnij sam.{/i}

    A czy od tego momentu też pojawiły sie TSy?
    Sprzedawca potwierdził mi, że masujące mi drzwi pochodzą z uta z 1997 roku z silnikiem TS. Więc chyba jestem w w domu...

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    jak chcesz to mam takie drzwi z twojego rocznika kompletne cale za 140zl a co najwazniejsze ze mam je w MIRCU to jest ok 10km od skarrzyska, ale minus taki ze kolor inny, bo sa czerwone, jak bedziesz chcial to pisz na priv mam duzo czesci

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar jj82
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.6 T.S. ECO
    Postów
    177

    Domyślnie

    a czy przypadkiem podczas pierwszego liftingu nie zmieniono sposobu mocowania lusterek w drzwiach?

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    Cytat Napisał jj82 Zobacz post
    a czy przypadkiem podczas pierwszego liftingu nie zmieniono sposobu mocowania lusterek w drzwiach?
    z tego co czytałem to zrobiono to w 1999 roku.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar SocikZero4
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Pszczyna
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer/ Alfa Romeo 147 1,9 JTD 2002r
    Postów
    673

    Domyślnie

    ja bym pozostal przy tych drzwiach tak jak kolega mowil. powiem ze blacharz niepowinien miec problemu z "wyklepaniem" drzwi. z zawodu jestem lakiernikiem i przy wiekszosci prac te drzwi to maly pikus.
    a jak kupisz nowe to bedzie trzeba malowac cale wraz ze srodkiem i najprawdopodobniej cieniowac przedni i tylni blotnik zeby kolor "siadl"

  10. #20
    evo24
    Gość

    Domyślnie

    cena samego malowania i kompletnej naprawy to koszty w granicach 250-450zł. Wszystko zależy od lakiernika i stopnia uszkodzenia. a co do drzwi musisz szukać (moim zdaniem) od konkretnego rocznika.

Podobne wątki

  1. [146] tylna klapa (szpachlowanie);)
    Utworzone przez Godi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-03-2010, 16:07
  2. wymieniam drzwi -kilka pytan-zaglądnijcie
    Utworzone przez 12345Arturro w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-02-2010, 22:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory