o zmiennych fazach i obrotach jest temat w sąsiednim dziale, tam takze poznasz odpowiedzi na Twoje pytania :wink:Napisał bubu321
http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ika-vt5464.htm
to 7100 napisalem z pamieci wiec niedokladnie![]()
o zmiennych fazach i obrotach jest temat w sąsiednim dziale, tam takze poznasz odpowiedzi na Twoje pytania :wink:Napisał bubu321
http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ika-vt5464.htm
to 7100 napisalem z pamieci wiec niedokladnie![]()
Wszystko będzie uporządkowane , Narazie z rozrządem było wszystko w porządku oprócz wariatora i paska z rolką wałka równoważącego . Przebieg auta to 74 tyś . Rozrząd był wcześniej wymieniany bez w/w części . Rozrząd jest idealnie ustawiony bo tak było napinacze również są napięte jak należy z uwzględnieniem pozostawionego paska rozrządu czyli nie idealnie w znak . Celem jest dojście do przyczyny mulenia na niskich obrotach więc kompletny rozrząd wraz z wariatorem jest już wykluczony .Napisał Szef
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Nie rozumiem Twojego zdziwienia :shock: żeby wykręcić wariator to musisz zdemontować wałek??????????? bo ja tak nie uważamNapisał Alfista
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
75andrew155,
No wlasnie ja tez zlyszalem ze trzeba wykrecic do tego walek
Przyznaj sie jak to zrobiles ??
To przecież bardzo prosta czynność , nie wieżę że to was tak zaniepokoiło :shock: Po odkręceniu kół zębatych zakładasz specjalny klucz na wariator od strony odkręconego koła zębatego i na blokadach które widać na fotce odkręcasz wariator to było bezproblemowe a może popełniłem błąd podpowiedcie cos jeśli jest coś nie tak???????????????????????????/ :shock:Napisał Szef
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ja sie nie znam powiedzialem tylko ze tak gdzies na forum przeczytalem ze do wymiany wariatora trzeba wykrecic walek i dopiero w imadelku sie go odkrecaNapisał 75andrew155
Byc moze to wersja dla ludzi wymieniajacych rozrzad bez blokad ale jak wtedy ustawia walek :/
Marcin widzę że TY jesteś najbardziej kumaty . Można odkręcić wariata nie wyjmując go z głowicyNapisał marcins737
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Po złożeni wszystkiego założeniu osłon itd . Silnik odpalony wszystko gra jak talala i nagle po lekkim nagrzaniu silnika zaczyna co popukiwać :shock: równo z obrotami :|?: ..................... jak myslicie co to mogło być? bo doszliśmy do tego
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Weź mnie nei strasz, ja dzisiaj jadę do warsztatu rozrząd wymienić :shock: