Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 69

Temat: testy 156 2 l 16V z 2000 roku

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    Panowie skąd bierzecie te dane, z jakiej literatury.
    Wariator się włącza od 1900 obr, idzie do 4500 obr, aż do 7100.
    Limiter jest ustawiony na 7200 obr, to wyczytałem z map ECU.
    dzięki z góry za informację.

    A może podczas tych testów podawać te kody Pxxx, wiem że na razie walka z paskami i kółkami, napinaczami, blokadami zaworów ale może potem.
    o zmiennych fazach i obrotach jest temat w sąsiednim dziale, tam takze poznasz odpowiedzi na Twoje pytania :wink:

    http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ika-vt5464.htm

    to 7100 napisalem z pamieci wiec niedokladnie

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    75andrew155,
    Rozebrales pol silnika wkleiles fotki a co z komentarzem ??
    Dobrze ? zle? co warto wymienic ? Jakie slady zuzycia jaki przebieg tego silnika ??
    Wszystko będzie uporządkowane , Narazie z rozrządem było wszystko w porządku oprócz wariatora i paska z rolką wałka równoważącego . Przebieg auta to 74 tyś . Rozrząd był wcześniej wymieniany bez w/w części . Rozrząd jest idealnie ustawiony bo tak było napinacze również są napięte jak należy z uwzględnieniem pozostawionego paska rozrządu czyli nie idealnie w znak . Celem jest dojście do przyczyny mulenia na niskich obrotach więc kompletny rozrząd wraz z wariatorem jest już wykluczony .

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    Panie andrzeju a jak to jest ze masz wkrecony wałek bez wariatora??

    odkrecales wariata na zalozonym wałku?? bo mam złe przeczucia jaką metode uzyles do zablokowania wałka..
    Nie rozumiem Twojego zdziwienia :shock: żeby wykręcić wariator to musisz zdemontować wałek??????????? bo ja tak nie uważam

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    75andrew155,
    No wlasnie ja tez zlyszalem ze trzeba wykrecic do tego walek
    Przyznaj sie jak to zrobiles ??
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  5. #25
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szef
    75andrew155,
    No wlasnie ja tez zlyszalem ze trzeba wykrecic do tego walek
    Przyznaj sie jak to zrobiles ??
    To przecież bardzo prosta czynność , nie wieżę że to was tak zaniepokoiło :shock: Po odkręceniu kół zębatych zakładasz specjalny klucz na wariator od strony odkręconego koła zębatego i na blokadach które widać na fotce odkręcasz wariator to było bezproblemowe a może popełniłem błąd podpowiedcie cos jeśli jest coś nie tak???????????????????????????/ :shock:

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    a może popełniłem błąd podpowiedcie cos jeśli jest coś nie tak???????????????????????????/ :shock:
    Ja sie nie znam powiedzialem tylko ze tak gdzies na forum przeczytalem ze do wymiany wariatora trzeba wykrecic walek i dopiero w imadelku sie go odkreca

    Byc moze to wersja dla ludzi wymieniajacych rozrzad bez blokad ale jak wtedy ustawia walek :/
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  7. #27
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcins737
    wielokrotnie widziałem jak mechanicy odkręcaja wariata mając wałek złapany w imadle przez szmatkę , klucz do wariatora ma wypustki zdaje sie które wchodzą w dziurki

    czy taki sposób jest poprawny ? i czy sposób Andrew równerz bo nie wydaje mi się aby cos było w nim nie tak ? nawet myślę że rozkład sił przy wałku zblokowanym blokadami powinien być korzystniejszy podczas odkrecania
    Marcin widzę że TY jesteś najbardziej kumaty . Można odkręcić wariata nie wyjmując go z głowicy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Po złożeni wszystkiego założeniu osłon itd . Silnik odpalony wszystko gra jak talala i nagle po lekkim nagrzaniu silnika zaczyna co popukiwać :shock: równo z obrotami :|?: ..................... jak myslicie co to mogło być? bo doszliśmy do tego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    marek1975
    Gość

    Domyślnie

    Weź mnie nei strasz, ja dzisiaj jadę do warsztatu rozrząd wymienić :shock:

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    P.S.
    - czy ten wałek, taki biały, rolka na którymś zdjęciu nie jest czasem plastykowy ?, jeśli tak to wielki błąd.

    Trzymam kciuki ze po złożeniu alfa bedzie miała co najmniej taki moment obrotowy jak te wykresy, przed i po chip tuningu.
    --

    --

Podobne wątki

  1. [159] Czy zaciski z 2009 roku pasują do 159 z 2007 roku?
    Utworzone przez Alfalover w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post / autor: 09-07-2015, 15:02
  2. Co myślicie o takich lampach? 156 1.9 JTD 105 Km z 2000 roku
    Utworzone przez dawidoo2375 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-07-2013, 16:00
  3. [145] Testy 145
    Utworzone przez Magnett0 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 20:47
  4. [166] Układ chłodzenia - silnik 2,5 24V z 2000 roku
    Utworzone przez Tadeusz BELIWAR w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2008, 17:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory