Strona 13 z 23 PierwszyPierwszy ... 345678910111213141516171819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 223

Temat: Alfa Romeo 156 vs 166

  1. #121
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    A ja mam w domu i 156 i 166.. I moge coś powiedzieć...
    Jeśli nie jeździsz z kompletem pasażerów to raczej powinno być ok.
    Sam jestem troszke niższy - nie mam jednak problemów z pozycją ani w 156 ani w 166. Mam za to wyższego kolegę i on jak się usadzi w 166 to jest jeszcze w miare w miare z tyłu. Ta sama historia w 156 i jest już raczej słabo...

    W kwestii bagażnika w obu samochodach to przepaść

  2. #122
    sibkods
    Gość

    Domyślnie

    Nie przesadzajcie z ta wielkością 166 piszecie jakby to była jakas ciężarówka

  3. #123
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał sibkods Zobacz post
    Nie przesadzajcie z ta wielkością 166 piszecie jakby to była jakas ciężarówka
    Nie jest ciężarówką... Ale różnica wielkości jest porażająca
    I na prawdę czuć różnicę...

  4. #124
    look1990
    Gość

    Domyślnie

    A które silniki spośród benzynowych w 166 są najmniej awaryjne? Które najłatwiej uszkodzić przez niewłaściwe obchodzenie się z nimi? Który jest najprostszy i najtańszy w naprawach? Który najlepiej znosi lpg?

  5. #125
    Rentgen
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał look1990 Zobacz post
    A które silniki spośród benzynowych w 166 są najmniej awaryjne? Które najłatwiej uszkodzić przez niewłaściwe obchodzenie się z nimi? Który jest najprostszy i najtańszy w naprawach? Który najlepiej znosi lpg?
    Nie wywołuj wilka z lasu ...nie raz już była dyskusja na ten temat na forum i zawsze kończyło się to awanturą - oczywiście każdy bronił swoich racji....
    Niemniej za najbardziej udaną konstrukcje można uznać 3.0V6 i chyba każdy z tym się zgodzi...

    Pozdrawiam

    -Rentgen-

  6. #126
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Z benzyn najwytrzymalsze V6 wolnossące. Niemal nie do zajechania, za to najdroższe. V6 turbo też twarda sztuka ale trzeba uważać na turbinę (silnik poza mniejszą pojemnością prawie tej samej budowy co wolnossące). TS duuużo tańsze w eksploatacji ale trochę za słabe do 166 i przez to często są przeciążone. Ale jak już masz dobrego to nie rozkraczy się - spoko. Za to najtańszy w utrzymaniu. LPG wszystkie dobrze tolerują - bez obaw. JTD jak to diesel - inna historia, dynamika, charakterystyka. Ale są dobre, włoskie JTD w ogóle mają jedną z najlepszych opinii.

  7. #127
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Z benzyn najwytrzymalsze V6 wolnossące. Niemal nie do zajechania, za to najdroższe. V6 turbo też twarda sztuka ale trzeba uważać na turbinę (silnik poza mniejszą pojemnością prawie tej samej budowy co wolnossące). TS duuużo tańsze w eksploatacji ale trochę za słabe do 166 i przez to często są przeciążone. Ale jak już masz dobrego to nie rozkraczy się - spoko. Za to najtańszy w utrzymaniu. LPG wszystkie dobrze tolerują - bez obaw. JTD jak to diesel - inna historia, dynamika, charakterystyka. Ale są dobre, włoskie JTD w ogóle mają jedną z najlepszych opinii.
    Podpisuje się pod tym obiema rękami...
    Mam do wniesienia jedno ALE! A nawet 2
    1. TS wcale nie jest DUŻO tańszy w utrzymaniu od V6
    2. Każda instalacja gazowa musi być bardzo dobra - inaczej jest problemem.

  8. #128
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rentgen Zobacz post
    Nie wywołuj wilka z lasu ...nie raz już była dyskusja na ten temat na forum i zawsze kończyło się to awanturą - oczywiście każdy bronił swoich racji.... [...]
    Hahaha!!! Znam temat, sam jak podpytywałem o motory wywołałem wojnę - TS vs JTS w 156-stkach Potem się rozkręciło...

    Rentgen widzę jesteś z CK jak i ja, a jakoś nie widziałem Twojej pięknej fury na ulicach?

    A wracając do tematu dla mnie 166 to limuzyna, kawał maszyny, tu chyba nie zastanawiałbym się w ogóle tylko kupił z V6-stką. TS musi się trochę napracować aby popędzić ten sprzęt do przodu, jak ktoś lubi dynamiczną jazdę to podejrzewam, że spalanie nie będzie dużo mniejsze od 2.5 V6 czy 2.0 V6 TB.

    A co do parkowania... ja po przesiadce ze Sieny czasem się wkurzam że nie mogę wcisnąć się gdzieś czy wywinąć szybko w mieście... a mam 156-stkę... pewnie kwestia przyzwyczajenia
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  9. #129
    look1990
    Gość

    Domyślnie

    Parkowanie nie będzie dla mnie problemem. Jeśli już wyjeżdżam, to tam, do kąd jadę jest sporo miejsca do zaparkowania, starem by się zmieścił.
    Ostatnio edytowane przez look1990 ; 03-01-2011 o 21:56

  10. #130
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał look1990 Zobacz post
    Parkowanie nie będzie dla mnie problemem. Jeśli już wyjeżdżam, to tam, do kąd jadę jest sporo miejsca do zaparkowania, starem by się zmieścił.
    Co do parkowania... To zdecydowanie lepiej się 166 parkuje niż 156... Takim moim skromnym zdaniem

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory