hm. u mnie gaśnie praktycznie w momencie przekręcenia kluczyka przy rozruchu, jeszcze zanim silnik zaskoczy.
hm. u mnie gaśnie praktycznie w momencie przekręcenia kluczyka przy rozruchu, jeszcze zanim silnik zaskoczy.
Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
To 145 boxerek oczywiście!
Racja RAFALPD7
więc czujnik z aktualnym wskaźnikiem ciśnienia(najlepiej cyfrowym) będzie najlepszym rozwiązaniem nie sądzisz??
tak są masa jest tego
zobacz tu
http://www.dabtuner.pl/STEPPER_MOTOR...3-default.html
tylko lepiej kupić takie z wyższej półki(czyli spora cena)
ale masz ciągle pod kontrolą swój silnik i jego smarowanie.
Na pewno było by to mądre posunięcie,sam bardzo chętnie takie coś bym sobie sprawił.Wtedy mamy pełną kontrolę nad silnikiem![]()
o do swojego auta chcę zamontować coś takiego:
http://tuncar.eu/img/p/17-63-thickbox.jpg
Tylko muszę zapytać czy mają 2 otworowe
wtedy wstawił bym sobie:
http://www.dabtuner.pl/Woltomierz_LCD-125.html
http://www.dabtuner.pl/Cisnienie_oleju_LCD-123.html
woltomierz i wskaźnik ciśnienia najważniejsze rzeczy będę miał
pod kontrolą ładnie zabudowane =DD
co wy o tym myślicie ?? taki zestawik ??
Czyli coś takiego Ci się marzy:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/...a/55431,606991
(fotka kolegi z forum)
Spoko, czekamy na wrażenia.![]()
Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
To 145 boxerek oczywiście!
nie, nie u mnie musi być wszystko zachowane jak w oryginale tylko ten słupek na 2 zegary nic więcej nie zmieniam
(jak już będę miał taki bonus to zrobię fotosy ale to.. jeszcze trochę czasu minie. )
no wszystko pięknie koledzy!
wiemy jakie powinno być właściwe ciśnienie oleju, wiemy jak diagnozować w czasie rzeczywistym, gdzie do tego ładny wskaźnik kupić, żeby nas w miły sposób poinformował kiedy należy przestać silnika używać! -żeby zapobiec dalszemu już zatarciu! SUPER
ale NADAL NIE WIEMY jak PODWYŻSZYĆ ciśnienie oleju!
(tylko niech nikt nie pisze: -dużo dobrego oleju nalać do będzie dobrze!)
Wiele już zostało napisane o panewkach, pierścieniach, wałkach, nominałach, wymiarach naprawczych, szlifach, docieraniach itd itp!
Jedak o tym jak zapobiegać zacieraniu, jak prewencyjnie dbać o silnik zapewniając mu właściwe ciśnienie smarowania to nadal WIEDZY BRAK..![]()
z tego co piszą koledzy to w pompie są 2 tryby(slimaki czy coś takiego) one ulegają wytarciu, zużyciu, więc jeżeli się wytrą to nie można zlecić (jakiejś) firmie która się
bawi w dorabianie trybików ślimaków itp itd ?? żeby takie elementy dorobili i wymienić to ??
osobiście jeszcze nie otwierałem OIL PUMP więc nie wiem jak tam jest w środku ale zapewne kiedyś będę musiał a jak do tego dojdzie to wtedy będę się tym martwił ;P =D