... Dla pewności bierzesz od sprzedawcy VIN i sprawdzasz w EPERze.. Z niego też dowiesz się jakie było oryginalne wyposażenie auta.[/QUOTE]
A co to jest EPER? Jakiś program?
... Dla pewności bierzesz od sprzedawcy VIN i sprawdzasz w EPERze.. Z niego też dowiesz się jakie było oryginalne wyposażenie auta.[/QUOTE]
A co to jest EPER? Jakiś program?
A ile ten program ma mega czy giga rozmiaru?
http://www.spangerum.com:7080/navi?KEY=STARTUP
wersja on-line
Skąd można to pobrać?
Za ile mogę kupić dobry, wystarczający do zakupu auta miernik grubości lakieru?
Ostatnio edytowane przez look1990 ; 07-01-2011 o 01:10
Nie zaśmiecaj sobie dysku... Korzystaj z tego internetowego epera...
Ja za swój miernik lakieru dałem 100 albo 110 zł także wydatek niewielki...
Mam coś podobnego do tego:
http://motoallegro.pl/miernik-grubos...385732913.html
Potrenuj sobie na "pewnym" samochodzie gdzie wiesz co było robione - trzeba go równo przykładać... Ale jak się trochę poćwiczy to jest łatwiej...
Co chcesz pobrać??
Ja widzę że trochę mało kminisz a zadajesz skomplikowane pytania. W ogóle nie powinieneś tu zadawać pytań skoro jeszcze nie ściągnąłeś instrukcji obsługi (jest na forum). To podstawa bo tam się dowiesz jak obsłużyć komputer pokładowy, tempomat, siedzenia i inne bajery a bez tej wiedzy to jak chcesz auto sprawdzić? Jak nie przeczytasz instrukcji to sprzedawca każdy wał Ci wkręci. Np naczaruje Cię że ma HIFI Bosse... A takiego wała jak hala cała bo w 166 Nie było Bosse ale po przeczytaniu instrukcji sam sprawdzisz czy ma DSP, jak to sprawdzić i przetestować.
w ePerze on-line co kolega podał możesz sprawdzić każdego włocha po nr VIN. Czyli jaki powinien mieć silnik, konfigurację itd. Dowiesz się co było przekładane.
Z instrukcji z forum dowiesz się jak auto obsłużyć i sprawdzić czy wszystko jest sprawne. Ja nie wyobrażam sobie kupna auta nie znając instrukcji. Jak kupowałem swoją to wsiadając do auta wiedziałem wszystko gdzie co jakbym już kiedyś nią jeździł. Sprzedawca zajarzył i już mi nie opowiadał cudów na patyku.
Jeżeli chodzi o wersję to tak jak już wspomniano. Ja tylko dodam że od 2000roku była delikatna modyfikacja twardości zawieszenia. Trochę lepiej trzymały się drogi w zakrętach. Pojawiły się skóry wentylowane i pamięć foteli (to nie był standard). A od 2002 (ale to chyba już nie ten przedział cenowy) sterowanie radiem przy kierownicy (ale to jeszcze przedliftowa).
Miernik lakieru to myślę że nie ma większej różnicy jaki.
To tyle ode mnie.
A czy jtd jest wrażliwe na paliwo typu olej rzepakowy lub opał?
Ostatnio edytowane przez look1990 ; 08-01-2011 o 00:09
Każdy współczesny diesel tego nie dzierży i go szlag trafi jak to zalejesz.
Panowie, podziwiam za anielską cierpliwość i spokój![]()