Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 58 z 58

Temat: Zapisy na sterownik centralnego zamka z pilota do 145/146/155

  1. #51
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Oława / Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 JTD 1.9 105KM 2000r
    Postów
    39

    Domyślnie

    Koledzy powiedzcie mi, czy jeżeli kupiłbym scyzoryk a mam teraz czerwony kluczyk (w opłakanym stanie) to da sie przełożyć grot? czy to sie wyrabia? i co wtedy z immobilajzerem?

    I czy ktos wkoncu kupił ten zestaw:
    http://allegro.pl/sterownik-alfa-rom...323626349.html
    I jak sie sprawuje ten chrom?

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Grot jest tu niewymienny, a transponder z tego kluczyka wyciąga się poprzez wyciągnięcie tego kwadracika z krawędzi klucza. Pestka znajduje się w środku, wystarczy ją przełożyć do scyzoryka.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  3. #53
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał sabcio Zobacz post
    I czy ktos wkoncu kupił ten zestaw:
    http://allegro.pl/sterownik-alfa-rom...323626349.html
    I jak sie sprawuje ten chrom?
    Miałem ten zestaw w 146, sprawował się ok. Piloty ciężkie, dawały poczucie solidnych. Nie powiem Ci jak chrom, bo używałem tylko rok i nie wiem jak dalej, ale pewnie wytrzymają długo. Jak dla mnie tylko sprzedawca dał plamę w pakowaniu i po wyciągnięciu z pudełka jeden pilot był porysowany od obijania się po drodze, ale przysłali mi nowy kpl. Znaczki AR wyglądają ładnie, choć widać na nich, że nie są to oryginały z kluczyków - z daleka ok!

    Pozdrawiam,
    GrzesiuŻar
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Oława / Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 JTD 1.9 105KM 2000r
    Postów
    39

    Domyślnie

    Dzieki koledzy.

    A wiec ten grot trzeba bedzie przerobic? To normalnie mi zrobia tam gdzie dorabiaja klucze?
    Teraz mam dylemat czy scyzoryk czy zewnetrzny pilot.

  5. #55
    Gvidon
    Gość

    Domyślnie

    to co kupujemy razem jakiś zestawik?? wiecie ze świecącymi światłami przy otwieraniu drzwi itp itd jakaś decyzja??

  6. #56
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Miałem dziś dziwną sytuację, która dotyczy najprawdopodobniej właśnie tej nowej centralki zamka. Otóż samochód stał cztery dni pod domem, bo mnie troche rozłożyło, no i dziś przychodzę do auta, a akumulator martwy. Miesiąc wcześniej auto stało tydzień na mrozie u mechanika i odpalło na dotyk, a nagle taki numer. Jakieś tydzień temu założyłem tą centralkę i wszystko wskazuje na to, że to ona mi rozwaliła w kilka dni zasilanie.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  7. #57
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    bedziesz musiał sobie pobór pomierzyć, moze wkwestia innego podpiecia jej?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  8. #58
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Wychodzi, że muszę to zbadać, a podpięte jest wg instrukcji. Jest też inna opcja, o której sobie przypomniałem. Podczas montowania centrlaki, próbowaliśmy podłączyć też otwieranie bagażnika i kiedy szukaliśmy przewodu, to okazało się, że mi świruje lampka w bagażniku. Odpalała się przy przymykaniu klapy, a gasła przy otwieraniu. Doszliśmy, że coś jest w w tej gumowej osłonie idącej do klapy bagażnika, a że zimno było i czas uciekał, to po prostu odłączyłem lampkę i zostawiłem całą sprawe na cieplejsze dni, na spokojnie. Kilka dni temu odwoziłem znajomą na dworzec i otwierając klapę bagażnika, nie wyłączyłem auta. Jak wróciłem do środka, to okazało się, ze nie mam podświetlenia regulacji nawiewów i kontrolki świateł. Poszedł bezpiecznik. Być może jest coś w tej gumowej osłonie, co zrobiło zwarcie i może jakoś to się łączy z rozładowaniem aku. Nie wiem, nie mam zbyt pomysłów, a też nie chce mi sie wierzyć, że centralka żarłaby tyle prądu, żeby załatwić aku w 4 dni.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

Podobne wątki

  1. Sterownik centralnego zamka 147
    Utworzone przez Bart3k w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 02:28
  2. [GTV Spider] Sterownik zamka centralnego
    Utworzone przez xsnailx w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:05
  3. sterownik centralnego zamka
    Utworzone przez PiotrDymek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-05-2011, 16:23
  4. Sterownik centralnego zamka
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2009, 15:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory