ja już zastąpiłem nową rurą kupiłem docinaną dziś założyłem na opaski zaciskowe i działakoszt nie wielki bo 10zł a i lewe powietrze się nie dostaje
ja już zastąpiłem nową rurą kupiłem docinaną dziś założyłem na opaski zaciskowe i działakoszt nie wielki bo 10zł a i lewe powietrze się nie dostaje
pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i tam mają jakieś takie elementy gumowe i poprosiłem o kawałek rury gumowej żeby do powietrza była i odporna na temperaturę dobrali kawałek gumowy ze zbrojeniem metalowym i założyłem na opaski zaciskowe i daje rade już powietrze lewe się nie dostaje do silnika jutro w dzień zrobię fotkę i dodam na forum jak to wygląda
A co z tą mniejsza rurką, która odchodzi w bok od tej grubszej?
http://img6.imageshack.us/img6/1933/40594220.jpg
Chodzi ci o ta zaznaczona? Bo mnie tez to interesuje jakie będą skutki usunięcia jej
Dodatkowo może ktoś wie jakie zadanie ma ta "puszka" (ta zaznaczona)
Ta ciensza rurka to jest odma. Mozna chyba bez problemu usunac i wstawic maly filterek. Natomiast ta wieksza pucha u mnie jest troche inna. To sie chyba nazywa tlumik szmerow silnika czy jakos tak. Mam zamiar to na dniach wywalic. Podobno nie niesie za soba konsekwencji poza tym ze dzwiek silnika jest donosniejszyO co mi zreszta chodzi
![]()
No właśnie, to jest odma.
Odpowiada za odpowietrzanie skrzynia korbowej - czyli za to żeby w silniku nie było nadcisnienia. Zatkana powoduje wycieki oleju z silnika (wydmuchiwanie uszczelek, wypychanie uszczelniaczy); niepodłączona bądź pęknięta to nierówna praca silnika...
W starszych silnikach była to rurka na zewnątrz,jednak teraz ze względu na środowisko wykorzystuje się te gazy do ponownego spalania.
Ja bym tego nie usuwał, raczej sprawdził w jakim jest stanie![]()