nastepny dzien i jest ok\
zastanawiam sie czy moze po zdjeciu oslony [ która oberwałem na śniegu ] pod silnika moze gdzies wjechałem w kałuże i dostała wody przeplywka [ kable] różne pomysły
na kompie jest wszystko ok ponownie diagnozowałem
jedno pytanko ile powinno byc ladowanie z alternatora spada mi napiecie do 13,6 13,5 [ może wina prądu] chyba 14,5
pozdrowienia
Ostatnio edytowane przez michal100 ; 13-01-2011 o 12:08
no i wszystko wskazuje na przepływke poleci do wymiany
ma ktos liste przepływek z wkładkami jakie sa tam zamontowanelub podpowie od czego
![]()
Przepływka 0280218019 do alfy 2.0 TS ma taką samą wkładke jak 2.5 v6
możesz miec wkładke z nr.F 00C2G2030 lub F 00C2G2044.
Mam to samo zmieniłem przepływke i dalej bez zmian prycha i kicha.Chyba jeszcze wymienie świece,ale na razie brak funduszy![]()
Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
Jest Alfa 166 3.2
ja bym po pierwsze sprawdził przewody a po drugie świece... ogólnie walczył bym z zapłonem
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Będzie działał i na PB.Tylko pytanie jak?
Nie wierzę,że na kompie wszystko ok.
Albo nie umiesz czytać tego co ci pokazuje komp albo zmień program do analizy.
Pewnie skupiłeś się tylko na ewentualnych błędach.
Błędy to skutek a nie przyczyna.
One mają diagnoście wskazać trop.
A dobry diagnosta i bez błędów w ecu potrafi dość trafnie okreslić co jest grane.
A co dokładnie sprawdzałeś na tym ,,kompie,,
Jakie parametry?
Co z nich wyczytałeś?
W jakich warunkach to robiełeś ,jazda, postój,
zimny, ciepły silnik,
na pb,na lpg?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
program do analizy to FES 2,5 i texa za jakieś 18.000 zł co sprawdzalem :to zakres parcy sondy grzałkę i prace przepływomierza wraz z napięciem problem jest w tym ze teraz jest ok zdarzyło mi sie to 2 razy wiec jest to takie strzelanie ja osobiście stawiam na przepływkę w innym wypadku śmigała by na gazie a takie same objawy na tym i tym
świece odpadaj wymieniane jakieś 10.000 platynowe ngk
tu kolega pisze o kablachraczej cewka jesli już ( przy uszkodzonej cewce raczej by silnikiem telepało na wolnych a pracuje jak zegarek
![]()
pozdrawiam![]()