Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 76

Temat: Jaki spadek wartości czeka Julkę? Ilę będzie kosztował roczny egzemplarz?

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Giuliette czeka poważny spadek. Szczególnie te silniki multiair strasznie nie udana konstrukcja elektroniczne zawory ssące itd. itp. Testoałem te silniki (co prawda bicylindro twinair z fiata ale to to samo) na testach długodystansowych 99% wraca z usterkami. Więc ludzie będą uciekać z tymi autami. Póki co gwarancja je ratuje. To są nowe silniki i mają dużo problemów!

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jak na razie to nic tych spadków nie zapowiada. Nikt kto tutaj ma giuliettę z silnikiem 1,4 16vMA nie zanotował jak dotąd żadnych usterek i nie narzeka na nie. Porównywanie dwucylindrowego 8 zaworowego silnika twin-air (powrót do silnika malucha) do 4 cylindrowej jednostki 16 zaworowej jest niczym nieuzasadniony - wspólny jest tylko system sterowania zaworami multiair (TO NIE JEST STEROWANIE ELEKTRONICZNE tylko ELEKTROHYDRAULICZNE -zauważasz różnicę?) i nic więcej. A już wyciąganie wniosków na temat na temat awaryjności silników montowanych w Giuliettach na podstawie rzekomych testów silnika twinair to głupota, tym bardziej że te silniki różnią się znacznie budową:rozrząd łąńcuch - pasek, silnik dwucylindrowy ma równoważący wał pośredni itd itp (jak to ująłes)
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 14-01-2011 o 11:54
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    etam naczytali sie wszyscy że alfy to awaryjne auta i już snują przypuszczenia. ja kiedyś czytsałem jakieś forum w zeszłym roku zanim jeszcze weszły julki do sprzedaż a już pisali o awaryjności "fachowcy" a wiec sie nie przejmuę

  4. #44
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o MA to Fiat szczyci sie tym że udało mu się stworzyć bezawaryjny system sterowania zaworów. Miejmy nadzieję że tak jest. Prace trwały długo a za temat zabierała się wiekszość firm motoryzacyjnych i próbowano stosować różne rozwiązania. Wiadomo że taki system jest bardziej skomplikowany i niczym nadzwyczajnym nie będzie gdy będzie to częściej miało usterki. Będzie też bardziej wymagający np co do jakości oleju. Miejmy nadzieję że będą to zwykłe eksploatacyjne przypadki po dużym przebiegu a nie usterki kalibru zwalonego konstrukcyjnie 2,0 TDI

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jak na razie to nic tych spadków nie zapowiada. Nikt kto tutaj ma giuliettę z silnikiem 1,4 16vMA nie zanotował jak dotąd żadnych usterek i nie narzeka na nie. Porównywanie dwucylindrowego 8 zaworowego silnika twin-air (powrót do silnika malucha) do 4 cylindrowej jednostki 16 zaworowej jest niczym nieuzasadniony - wspólny jest tylko system sterowania zaworami multiair (TO NIE JEST STEROWANIE ELEKTRONICZNE tylko ELEKTROHYDRAULICZNE -zauważasz różnicę?) i nic więcej. A już wyciąganie wniosków na temat na temat awaryjności silników montowanych w Giuliettach na podstawie rzekomych testów silnika twinair to głupota, tym bardziej że te silniki różnią się znacznie budową:rozrząd łąńcuch - pasek, silnik dwucylindrowy ma równoważący wał pośredni itd itp (jak to ująłes)
    "Nie życzę Tobie tylko jednego, jak wielkie będzie Twoje zdziwnienie kiedy... udowodnisz sobie jak mało wiesz."

    Oj maciuś wiedziałem że zagotujesz! A gdzie Twój zapał do JTDm?! Śledząc Twoja karierę na tym forum widzę że obsesyjnie chwalisz i bronisz to co masz. I zaskakuje mnie że nie zakupiłeś JTDm. ale świetnie obrażasz ludzi! Ale nie jest tak jak piszesz. Pracuje z odpowiednimi ludzmi z Włoch nawet napisze że z FPT. I byłem tam i ówdzie i "rzekomo" wiem że jesteś BETA testerem FIAT AUTO S.p.A.

    KONIEC TEMATU Z MOJEJ STRONY!!!!!!!

    P.S. sorry za edycje powstrzymałem się...
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 15-01-2011 o 00:11

  6. #46
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Czas pokaże - jeśli soft niedopracowany a auto nieźle jeździ i mniej pali to da się z tym żyć. No chyba że skład mieszanki nie trzyma parametrów po jakimś czasie i głowica czy tam cos innego powie pa pa. Gorzej z mechanicznymi gratami bo to może być bardziej dokuczliwe niz np wariator . Ale jest jeszcze mój faworyt - poczciwe TB 120 KM (i nie wiem co ich powstrzymało przed wersją 155 KM). Faworyt dlatego że w nim nie bałbym się sam serwisowo grzebnąć (co lubię) a w MA owszem to jeszcze za przykładem włochów bez problemu zagazować można .

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie twinair

    Jeśli silnik twin-air jest tak awaryjny to dlaczego zdecydowali się go wprowadzić do sprzedaży? Tak zrobili by tylko skończeni głupcy bo na Fiata dają teraz 3 lata gwarancji.
    Jaką wersję tego silnika testowałeś bo podobno są wersję o różnej mocy. Jakiego typu awarie głównie się zdarzały?

    Jeśli Włosi wypuścili by bardziej awaryjny silnik niż 2.0 TS to chyba dobili by Alfę, oby tak nie było

  8. #48
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Jeśli silnik twin-air jest tak awaryjny to dlaczego zdecydowali się go wprowadzić do sprzedaży? Tak zrobili by tylko skończeni głupcy bo na Fiata dają teraz 3 lata gwarancji.
    Jaką wersję tego silnika testowałeś bo podobno są wersję o różnej mocy. Jakiego typu awarie głównie się zdarzały?

    Jeśli Włosi wypuścili by bardziej awaryjny silnik niż 2.0 TS to chyba dobili by Alfę, oby tak nie było
    TS ma swoje wady nie da sie ukryć!!!! Dużo pali drogi rozrząd.
    a zrobili to po to żeby być pionierami w tej dziedzinie...

    P.S.
    O Twoim silniczku to maturę mógłbym napisać lubie ten 1,4 16V 95KM, wyprodukowany w Termoli. A pali Tobie olej bo w Pandzie troszkę łykał.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 14-01-2011 o 23:40

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Ja chętnie się czegoś dowiem. Oleju trochę zjada jak to 16V. Co klęka, jak z wariatorem?

  10. #50
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    ...Oj maciuś wiedziałem że zagotujesz! A gdzie Twój zapał do JTDm?! Śledząc Twoja karierę na tym forum widzę że obsesyjnie chwalisz i bronisz to co masz. I zaskakuje mnie że nie zakupiłeś JTDm. ale świetnie obrażasz ludzi! Ale nie jest tak jak piszesz..........
    Jakbyś dokładnie śledził to byś wiedział dlaczego nie kupiłem JTDM2- w tym temacie dokładnie to wyjaśniłem:
    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...orczy-264.html
    Nie wiem w którym miejscu cię obraziłem, ale jak ktoś pisze że silnik 1,4TB 16vMA to to samo co dwucylindrowiec twinair, bez zadnego uzasadnienia to jest to co najmniej niepoważne w wykonaniu fachowca FPT.
    Takie stwierdzenia bez opisania konkretnych problemów technicznych:
    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    ... silniki multiair strasznie nie udana konstrukcja elektroniczne zawory ssące itd. itp. Testoałem te silniki (co prawda bicylindro twinair z fiata ale to to samo) na testach długodystansowych 99% wraca z usterkami. ...
    to nic innego jak bajdurzenie i obrzucanie błotem, które umacnia mity o awaryjności marki. Jakie konkretnie były usterki oraz przy jakim przebiegu wystąpiły? - bez tego to są to tylko bajki o technice
    A tu:
    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    ... I byłem tam i ówdzie i "rzekomo" wiem że jesteś BETA testerem FIAT AUTO S.p.A.
    ......
    już cię poniosła fantazja kolego - wiesz coś o czym ja nie wiem?
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 15-01-2011 o 11:32
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Pomoc jaki program będzie dobry
    Utworzone przez Rafal1989 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-01-2016, 08:46
  2. Zakup 156 FL JTD. Jaki wydatek na zadbany egzemplarz?
    Utworzone przez Mongoose w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 23:42
  3. spadek wartości GT / 147 / 156 / 166
    Utworzone przez miksell w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 21:04
  4. Alfa GT - miejsce z tyłu oraz spadek wartości
    Utworzone przez Mrj w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-05-2012, 21:32
  5. Jaki model Alfy będzie w przyszłości klasykiem????
    Utworzone przez Stefan116 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 02-08-2008, 12:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory