jeśli trzpień cewki egr się zablokował to trzeba się do niego dobrać i wyczyścić
http://www.autoinstrukcja.pl/News/AU...-1.9-CDTi.html
jeśli trzpień cewki egr się zablokował to trzeba się do niego dobrać i wyczyścić
http://www.autoinstrukcja.pl/News/AU...-1.9-CDTi.html
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Super, dzięki za instrukcje.
Tylko problem w tym, że sprawdziłem swoją cewkę na krótko i niestety lipa - brak żadnej reakcji. Jednak w wolnej chwili na pewno dobiorę się do niej a "nóż widelec" coś z tego będzie.
Jeżeli jeszcze szukasz elektromagnesu EGR napisz na PW mam taki sprawny na zbyciu.
Kolego Agava akurat z reguły psuje się elektromagnes. Sam zawór ma konstrukcje zbliżoną do budowy cepa, więc raczej nic się z nim nie dzieje.
Takie sprawdzenie warto robić po odkręceniu elektromagnesu od korpusu zaworu, bo często sadza blokuje talerzyk i wtedy sam zawór ani drgnie po podpięciu "na krótko"
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Tak właśnie zrobiłem. Cewka została odkręcona od zaworu i podpięta na krótko do aku. Trzpień ani drgnął (rozruszanie go i ponowne sprawdzenie też nic nie zmieniło)...
U mnie akurat wysiadła ta 1-sza częsc zaworu.Grzybki nie zatrzymywały spalin i przy przyspieszaniu kopcił z rury jak star pod górę.
Napisał aGaVa "Tak właśnie zrobiłem. Cewka została odkręcona od zaworu i podpięta na krótko do aku. Trzpień ani drgnął (rozruszanie go i ponowne sprawdzenie też nic nie zmieniło)"...
Cewkę sprawdzaj nie z aku. tylko mniejszym napięciem. Jak masz prostownik 6/12V to podaj 6V.
Ostatnio edytowane przez kaz156 ; 16-01-2011 o 18:37
jedno pytanie silnik 2,4 JTD 136KM według tutejszego poradnika na rysunku są zaznaczone dwa miejsca w których zaślepiać przy kolektorze wydechowym i przy zaworze na kolektorze dolotowym, gdzie zastosowac zaslepke czy jest potrzeba w dwoch tych punktach![]()
Nie jest potrzebna w dwóch punktach - potrzebujesz zaślepki do silnika CF2 - najłatwiej zaślepić przy kolektorze ssącym (śruby się dadzą odkręcić)
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
posiadam już zaślepkę z blachy kwasoodpornej do CF2, i trochę jestem skołowany ponieważ opinie sa rozbieżne tzn jedni mówią by zaślepiać na kolektorze wydechowym przed zaworem egr, fakt łatwiej jest zaślepić na górze gdyż śruby łagodnie można odkręcić![]()
Ostatnio edytowane przez christofe ; 01-02-2011 o 11:09