Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Przeczyszczanie wtrysków

  1. #1
    Majki
    Gość

    Domyślnie Przeczyszczanie wtrysków

    Posiadam Alfe 156 1.6 TS rocznik 2000,Miałem problemy z wachlującymi obrotami i lekkim dławieniem na niskich biegach,korzystając z porad na forum przeczyściłem przepustnice,wymieniłem świece jak narazie.Mechanik poradził mi żebym użył płynu którego dolewa sie do pełnego baku paliwa i on przeczyszcza cały układ paliwowy,wtryski,poprawia osiągi,zmniejsza użycie paliwa.Zrobiłem to do połowy baku niebyło różnicy,wczoraj wybrałem sie w trase ponad 300 km.Po powrocie zgasiłem silnik po 20 minutach próbowałem go odpalić i niemogłem świeciła sie cały czas kontrolka od wtrysków po paru próbach wkońcu odpalił i odrazu zaczoł dobrze jeździć bez wachlowania obrotów i dławienia.Dzisiaj rano odpaliłem go normalnie przejechałem sie wróciłem no i potem znowu niechciał odpalić i świeciła sie ta kontrolka,znowu po paru kręceniach załapał i jeździ ale obroty znowu wachlują i sie dławi.Co myślicie?nalać jeszcze raz tego płynu dla lepszego efektu??

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majki Zobacz post
    Posiadam Alfe 156 1.6 TS rocznik 2000,Miałem problemy z wachlującymi obrotami i lekkim dławieniem na niskich biegach,korzystając z porad na forum przeczyściłem przepustnice,wymieniłem świece jak narazie.Mechanik poradził mi żebym użył płynu którego dolewa sie do pełnego baku paliwa i on przeczyszcza cały układ paliwowy,wtryski,poprawia osiągi,zmniejsza użycie paliwa.Zrobiłem to do połowy baku niebyło różnicy,wczoraj wybrałem sie w trase ponad 300 km.Po powrocie zgasiłem silnik po 20 minutach próbowałem go odpalić i niemogłem świeciła sie cały czas kontrolka od wtrysków po paru próbach wkońcu odpalił i odrazu zaczoł dobrze jeździć bez wachlowania obrotów i dławienia.Dzisiaj rano odpaliłem go normalnie przejechałem sie wróciłem no i potem znowu niechciał odpalić i świeciła sie ta kontrolka,znowu po paru kręceniach załapał i jeździ ale obroty znowu wachlują i sie dławi.Co myślicie?nalać jeszcze raz tego płynu dla lepszego efektu??
    nie ma kontrolki od wtrysków...to czego nalałeś raczej nie ma wpływu na zapalanie kontrolki.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Majki
    Gość

    Domyślnie

    na obrotomierzu zaraz za 8 jest czerwona kontrolka,wyglądała jak od wtrysków więc myślałem że to od wtrysku.Wiec od czego ona jest?

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Marchewa się zapaliła? Czego dolałeś? Podłączyłeś pod kompa?

  5. #5
    Majki
    Gość

    Domyślnie

    ta marchewka sie zapaliła przewertowałem forum i teraz wiem że to kontrolka check engine.Dolałem specyfiku który tutaj w anglii jest polecany poprawia performans zmiejsza spalanie i czyści wtryski

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gryf
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    stan przejściowy bez AR
    Postów
    48

    Domyślnie

    Napewno nie jest sprawcą to co dolałeś do paliwa. Sprawdzałem doświadczalnie silniki TS nie mają ochoty pracować na benzynie 85 oktanów (osiemdziesiąt pięć) ale palą od strzała i marchewka nie świeci. Wiec i pare mililitrów czegoś tam nie zaszkodzi na 25 litrów dorodnej 95-tki

    Moim zdnaiem problem leży gdzieś w innym miejscu. Udać się na diagnostykę komputerem na bank jakiś błąd został zapamiętany w komputerze.
    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Też tak miałem, silnik pracował czasami na trzy cylindry a czasem na cztery, u mnie po podłączeniu pod kompa pojawił się błąd pierwszego wtryskiwacza i marchewa też się zapalała i gasła a powodem było to że wtyczka od pierwszego wtryskiwacza była luźna trzeba było docisnąć bardziej "dziewczynkę" we wtyczce bo podczas drgań silnika czasem poprostu nie łączyła. Zdejmij pokrywę silnika i spróbuj poruszać wtyczkami od wtryskiwaczy ja tak znalazłem przyczynę w swojej belli.
    A już się bałem że padnięty wtryskiwacz.

  8. #8
    Majki
    Gość

    Domyślnie

    dzięki jutro rano zdejme pokrywe i sprawdze mam nadzieje że to pomoże

Podobne wątki

  1. regeneracja wtrysków
    Utworzone przez łukaszw256 w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 11:10
  2. Podkładki wtrysków. Regeneracja wtrysków V6
    Utworzone przez mahony2008 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2011, 00:12
  3. [156] Wymiana wtrysków
    Utworzone przez merbart w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 14:37
  4. Oznaczenia wtrysków JTD, co i jak?
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-09-2009, 17:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory