Strona 44 z 183 PierwszyPierwszy ... 34353637383940414243444546474849505152535494144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #431
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał aGaVa Zobacz post
    Tak swoją drogą jeśli EGR składa się z dwóch rozbieralnych elementów to szkoda, że w razie awarii jednego z nich (nie zawsze przecież pada elektromagnes) nie można wymienić tylko jednego
    jeśli trzpień cewki egr się zablokował to trzeba się do niego dobrać i wyczyścić

    http://www.autoinstrukcja.pl/News/AU...-1.9-CDTi.html
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #432
    aGaVa
    Gość

    Domyślnie

    Super, dzięki za instrukcje.
    Tylko problem w tym, że sprawdziłem swoją cewkę na krótko i niestety lipa - brak żadnej reakcji. Jednak w wolnej chwili na pewno dobiorę się do niej a "nóż widelec" coś z tego będzie.

  3. #433
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Jeżeli jeszcze szukasz elektromagnesu EGR napisz na PW mam taki sprawny na zbyciu.

  4. #434
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 175 KM 2004
    Postów
    108

    Domyślnie

    Kolego Agava akurat z reguły psuje się elektromagnes. Sam zawór ma konstrukcje zbliżoną do budowy cepa, więc raczej nic się z nim nie dzieje.

  5. #435
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Takie sprawdzenie warto robić po odkręceniu elektromagnesu od korpusu zaworu, bo często sadza blokuje talerzyk i wtedy sam zawór ani drgnie po podpięciu "na krótko"
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #436
    aGaVa
    Gość

    Domyślnie

    Tak właśnie zrobiłem. Cewka została odkręcona od zaworu i podpięta na krótko do aku. Trzpień ani drgnął (rozruszanie go i ponowne sprawdzenie też nic nie zmieniło)...

  7. #437
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Cytat Napisał slawex1983 Zobacz post
    Kolego Agava akurat z reguły psuje się elektromagnes. Sam zawór ma konstrukcje zbliżoną do budowy cepa, więc raczej nic się z nim nie dzieje.
    U mnie akurat wysiadła ta 1-sza częsc zaworu.Grzybki nie zatrzymywały spalin i przy przyspieszaniu kopcił z rury jak star pod górę.
    Napisał aGaVa "Tak właśnie zrobiłem. Cewka została odkręcona od zaworu i podpięta na krótko do aku. Trzpień ani drgnął (rozruszanie go i ponowne sprawdzenie też nic nie zmieniło)"...

    Cewkę sprawdzaj nie z aku. tylko mniejszym napięciem. Jak masz prostownik 6/12V to podaj 6V.
    Ostatnio edytowane przez kaz156 ; 16-01-2011 o 18:37

  8. #438
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    jedno pytanie silnik 2,4 JTD 136KM według tutejszego poradnika na rysunku są zaznaczone dwa miejsca w których zaślepiać przy kolektorze wydechowym i przy zaworze na kolektorze dolotowym, gdzie zastosowac zaslepke czy jest potrzeba w dwoch tych punktach

  9. #439
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Nie jest potrzebna w dwóch punktach - potrzebujesz zaślepki do silnika CF2 - najłatwiej zaślepić przy kolektorze ssącym (śruby się dadzą odkręcić)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #440
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    posiadam już zaślepkę z blachy kwasoodpornej do CF2, i trochę jestem skołowany ponieważ opinie sa rozbieżne tzn jedni mówią by zaślepiać na kolektorze wydechowym przed zaworem egr, fakt łatwiej jest zaślepić na górze gdyż śruby łagodnie można odkręcić
    Ostatnio edytowane przez christofe ; 01-02-2011 o 11:09

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory