Strona 4 z 46 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 453

Temat: [147] Dobór sportowego zawieszenia, felg, opon

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Ja Ci tylko doradzę, że jak szukasz oryginałów to napisz do taniegofiata. Miał w dobrych cenach amory sportpackowe za coś koło 390zł brutto, czyli jakieś 150-200zł taniej niż w złodziejskich ASO. Ale to już było wiele miesięcy temu - aktualnej ceny nie znam, czy poszła w górę czy w dół.

  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar areyoufine
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kalisz/Ostrów WLKP
    Auto
    156 GTA
    Postów
    347

    Domyślnie

    ok, dzięki za rady. Poszperam, popytam, poszukam. Narazie jestem w fazie przemyśleń. Załatwiać będę na wiosnę.

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Panowie a jest coś tańszego niż Bilstein B6 z innych firm co podejdzie do kompletu sprężyn Eibach Pro Kit?? Kupiłem springi w komplecie z oryginalnymi amorami ale chodziły w TS`ie. U mnie silnik za ciężki i się amory składają do końca i tłuką jak młot o kowadło.


  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    156 SW Q2 2.5v6, 164 2.0 Turbo
    Postów
    60

    Domyślnie

    Jakbyś chciał to mam komplet na przód Koni Sport na zbyciu

  5. #35
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    albo oddać to co masz do regeneracji. Powiesz szpeniowi jak wygląda sprawa i może ci jakoś poimoże.

  6. #36
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał jackdaniels Zobacz post
    Panowie a jest coś tańszego niż Bilstein B6 z innych firm co podejdzie do kompletu sprężyn Eibach Pro Kit?? Kupiłem springi w komplecie z oryginalnymi amorami ale chodziły w TS`ie. U mnie silnik za ciężki i się amory składają do końca i tłuką jak młot o kowadło.

    Czekaj czekaj, masz PRO KITa do TSa i włożyłeś do JTD? Jak tak nie dziw się że dobija, będzie tak nawet na nowych amorach.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #37
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Z tego co sprawdzalen to wychodzilo mi, ze pasuja do obu modeli dajac -30/-30 w TS'ie i -40/-30 w JTD


  8. #38
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Podaj numer sprężyn.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    Jak tylko sie do nich dokopie to wrzuce.


  10. #40
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał jackdaniels Zobacz post
    Z tego co sprawdzalen to wychodzilo mi, ze pasuja do obu modeli dajac -30/-30 w TS'ie i -40/-30 w JTD
    Seria Pro Kit nie ma obniżenia -40, niezależnie od silnika standardowo ma -30 tylko seria Sportline ma większe obniżenie. Pro Kit ma rózne numery katalogowe dla TS i dla JTD/GTA...


    Wracając do głównego wątku drift-r wybrałeś już coś?

Podobne wątki

  1. [159] Podniesienie zawieszenia (z obniżonego sportowego do normalnego)
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-10-2015, 13:31
  2. Alfa 147 1.9 JTDm 16V bez sportowego zawieszenia
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-01-2013, 22:54
  3. zmiana zawieszenia ze sportowego na zwykłe
    Utworzone przez asterix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 16:26
  4. Zmiana sportowego zawieszenia
    Utworzone przez Carlos 1979 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2008, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory