Niedawno rozmawiałem z kolegą z forum. Posiadacz 146 2.0 ts z przebiegiem 335kkm, bez awarii.
Przebieg auta to 138kkm, z czego moje prawie 15kkm - średnio 100/200ml oleju na tysiąc, przy czym jak jeżdżę tylko po mieście, to mniej ubywa, niż jak wyprzedzam wszystko po kolei w trasie. Spalanie na poziomie 6-7l w trasie i 8-10l w mieście. W aucie na początku po zakupie wymieniłem świece, kable, fajki, rozrząd, olej i filtry, drugi raz po 10kkm, 1kkm temu sprzęgło, zawiechy nie liczę, bo to nie silnik - na razie wszystko w porządku, poza leciutkim falowaniem obrotów, które pomiędzy 50 a 70C się nasila i czasami gasi mi silnik.
Auto jest dynamiczne jak na 103KM, a wyraźnego kopa dostaje powyżej 4000 i wtedy niesamowicie brzmi - aż ciarki przechodzą. Mimo to, chcę wywalić ten silnik i założyć coś większego![]()
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
stan licznika to 154kkm, w moich rękach znalazła się gdy miała 92kkm. Z silnikiem żadnych problemów - oleju nie dolewam, sondy nie zmieniałem, przepływomierza też.
Alfa parę razy sprawdzana z imprezą GT 99r. Kierowca subaru stwierdził że jego GT chyba jest zepsute![]()
Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin
To może tym razem imprezie panewkę obróciło
Nasz TS ma równe 150000km,
Wpisy w książce świadczą ze olej za kadencji pierwszego właściciela (w Niemczech) był wymieniany co 20000km, jednak nie odczuwam aby silnikowi coś dolegało.
olej wymieniany 5000km temu,
na bagnecie nic nie ubyło, jak było max tak nadal jest.
Wariator od nowości nie wymieniany, przy ostatniej wymianie rozrządu (5000km temu) założony zestaw naprawczy. Na razie cisza.
Zastanawiam się czy nie wywalić katalizatora (wspawać w jego miejsce tłumik).
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana filtra powietrza
Pozdrawiam![]()
Ostatnio edytowane przez Młody_Alfista ; 21-01-2011 o 14:49
A skąd wiesz ?? Impreza czeka na włożenie nowego silnika właśnie przez panewkę
Kumpel kupił to subaru rok temu. Pamiętam jak jeździł z mechanikiem i szukał jej przez 6 miesięcy bo chciał w dobrym stanie
ps:
to gt było sprawdzane też z innym GT z forum subaru i oba szły równo
pzdr
Ostatnio edytowane przez Mdx ; 21-01-2011 o 14:59
Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin
Nie wiem, a tak jakoś mi się napisało XD Taka impreza ma 218KM?
Chyba masz ponadprzeciętnie mocnego TS'a skoro właściciel tej Imprezy mówi ze chyba jest popsuta
Jak będę w PL to nagram przyspieszenie mojego, bo coś mi się wydaje ze powinien lepiej przyspieszać, choć mechanik sadzi ze wszystko jest jak być powinno, dynamika tak samo.
0-100km/h mierzone stoperem wychodziło średnio 9,4-9,5sek.
Chyba ze wina leży po mojej stronie, nie jeździłem jeszcze zbyt dużo.
Na liczniku 225000 tys km wymienialem czujnik polozenia walu i troche zawieszenia ,troche wariator przy odpalaniu chalasuje ale od nowego ponoc nie wymieniany, troche oleju wypije ale nie jest zle poprzednio mialem opla vectre A i tez palil olej i to nie malo.
Ja się przyznam - 3 koła wrzucone robocizny nie liczę bo moja. co do 100% to szczerze jakie by to nie było auto to nigdy go na 100% nie jestem pewien, nawet na salonowe nikt ci nie da 100% że coś się nie z.sra
z tymi frajerami to jakoś nie czuję tu sarkazmu
silnik szlak trafił przy przebiegu coś lekko ponad 240.00 tys. dobrze że ze zlotu sierpniowego udało mi się wrócić gdyż poszła na drugi dzień
przejechane ponad 12 tys. od remontu - zastrzeżeń brak
Ostatnio edytowane przez cinas ; 21-01-2011 o 18:25
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny