witam, w mojej V6 wymieniłem przepływke , nowa sonda lambda, wszystko orginały bosha, i dalej autko zamulone, ciagnie dopiero od okolo 4000-4200 obr/min ale nie to takie samo pierdol...cie jak wczesniej w unidiagu zero błędów stalych i powracajacych po wykasowaniu, poniżej zrzuty po wymianie
air flow meter vs engine rpm mierzone na 3cim biegu ,pedał w podłoge, do odciecia bylo okolo 4300mV ,dokladnie niewiem bo to kolega siedział z lapkiem
http://img198.imageshack.us/img198/8...491024x768.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/9...471024x768.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/837...501024x768.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/570...481024x768.jpg
pomiary na postoju, bez wciskania pedału gazu
air temperature vs air mass measured
http://img840.imageshack.us/img840/5...431024x768.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/124...351024x768.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/4...341024x768.jpg
injection time vs injection time correction
http://img341.imageshack.us/img341/6...081024x768.jpg
air temperature vs air flow meter voltage
http://img69.imageshack.us/img69/688...441024x768.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/9...391024x768.jpg
water temperature
http://img688.imageshack.us/img688/6...471024x768.jpg
lamda sensor voltage
http://img80.imageshack.us/img80/680...521024x768.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/2519/...481024x768.jpg
żyje tu ktoś ? help
Witajcie, czy unidiag będzie dobry dla Alfa Romeo 166 2.0 TS rok prod. 1999 ? Tak aby podłączyć przez USB. A może są inne? Potrzebuję wykasować błąd poduszki. Świeci kontrolka, bo przy wymianie żarówki przekręciłem stacyjkę bez podpiętego zegara.
- dla tego modelu i ECu M1.5.5 dedykowane oprogramowanie jak do tej pory to alfadiag.Kod:Alfa Romeo 166 2.0 TS rok prod. 1999
- o tym programie czytaj w przyklejonym temacie " ts diag, alfadiag, ....."
- potem strona 52 na samym dole.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
wczoraj pierwszy raz skorzystalem z programu Unidiag celem ustalenia czy falowanie obrotow jest spowodowane wadliwa sonda, przeplywka czy moze zle wyregulwoana instalacja LPG. postepowalem wg instrukcji kolegi bubu321 z pierwszej strony ale od poczatku.
wylaczylem LPG, i najpierw identyfikacja
odczyt bledow
pozniej zrobilem adaptacje ECU, wylaczylem kluczyk, odczekalem chwile i proba odpalenia i ZONK nie odpali, tzn zalapuje ale gasnie, jak odpalil i przytrzymalem gaz to chodzil ale jak puscilem to od razu zdychal, kilka prob no i sie udalo, dziala.
zsotawilem go tak zapalonego w miedzyczasie sprawdzajac te parametry TRA i FRA:
bledy wykasowalem. chcialem zrobic adaptacje krokowego (tak naprawde to nei wiem po co ale postepowalem zgodnie z instruckja) ale pojawil sie blad
chcialem jeszcze odczytac wartosc Lambda regulation row 1 ale nie znalazlem takiej opcji tylko takie jak ponizej i w dodatku jak dawalem ze odczytywalo to wywalalo blad i wylaczalo program
generalnie auto chodzilo zapalone przez ok 25min moze wiecej, oboroty mozna powiedziec ze nie falowaly tylko miminalne odchyly o ok 20 rpm a taka bardziej wyczuwalna zmiana obrotow tylko w momencie wlaczania i wyalczania wentylatora.
teraz pytanie. czy wczensiejsze falowanie obrotow to wina sondy (jesli tak to ktorej bo podobno sa dwie), przeplywki, czy tylko instalacja pierdzideli cala robote?
pozdrawiam
Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.
PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!
.- o tym programie czytaj w przyklejonym temacie " ts diag, alfadiag, ....."
- potem strona 52 na samym dole.
- z numeru ECu wynika że masz ECU M1.5.5, chociąz auto z 2001 roku !!!!
- jeśli tak , to tylko alfadiag, o Unidiagu zapomnij, nie jest przeznaczony dla początkujących oraz dla tego ECU.
- stosowne wykresy zamieść w odpowiednim temacie lub załóz swój nowy temat.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- doczytaj o instalacji alfadiaga.
- na czas instalacji wyłacz anty-wirusa, stacja robocza na ten czas odłączona od internetu !!!!!!
- jak będzie dalej bład, to przejdz w tryb awaryjny ( klawisz F8 podczas bootowania stacji roboczej).
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
zainstalowalem na innym laptopie i dzis korzystajac z ladnej pogody zaczalem "diagnostyke"
robilem zrzuty ekranu bo nie opanowalem jeszcze czy da sie jakos same wykresy z tego programu zapisac i najpierw blad:
rozgrzanie auta na postoju i wykres numer 1:
wykres nr 2:
wykres nr 3:
wykres nr 4 w momencie zalaczenia sie wentylatora:
wykres nr 5:
i wykres nr 6:
mam nadzieje ze to o takie cos bubu chodzilo. daj znac co o tym sadzisz i co powoduje ten blad bo ciagle sie on pojawia.
pozdrawiam
Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.
PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!