Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 65 z 65

Temat: Tłumiki oryginalne czy nieoryginalne?

  1. #61
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie Tłumik końcowy 166 - w miarę cichy

    Przeszukałem forum i youtube'a, i nie znalazłem tego co mnie interesuje więc piszę tutaj.

    Chciałbym się dowiedzieć jaki jest w miarę cichy tłumik do Alfy 166 3.0. Słyszałem już Ragazzon, Supersprint, Ulter i kilka innych, i CSC który chyba najbardziej mi przypadł do gustu.

    Ogólnie chodzi mi o uzyskanie dźwięku samego silnika bez zbędnego bulgotu.
    coś w tym stylu http://www.youtube.com/watch?v=W1Zkf...F837FD&index=4
    lub http://www.youtube.com/watch?v=dP3DN...eature=related

    dodam że na tłumik nie chciałbym wydać zbyt wielu milionów

    Co byście polecili ?





    Pozdrawiam
    Tomek

  2. #62
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar drobiazdzek
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KOL..../ SO.....
    Auto
    auto na ropa
    Postów
    359

    Domyślnie

    pytanie: czy ktoś uwalniał wydech w 3.0? myśle o wywaleniu środkowego i wstawienie sporej ruły i jakiś fajny końcowy? Ktoś może to przerabiał i jakie wnioski?
    nie ma już BELLI..., czekam na lepsze czasy....

  3. #63
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał drobiazdzek Zobacz post
    pytanie: czy ktoś uwalniał wydech w 3.0? myśle o wywaleniu środkowego i wstawienie sporej ruły i jakiś fajny końcowy? Ktoś może to przerabiał i jakie wnioski?

    Jak odetkasz za mocno, ucieknie moment z dołu, plus nerwowo nie równo pracuje na jałowym, czasem pojawia się problem z dopalaniem mieszanki już poza głowicą.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #64
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar drobiazdzek
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KOL..../ SO.....
    Auto
    auto na ropa
    Postów
    359

    Domyślnie

    ...hmmm, trza to mądrze rozwiązać...
    nie ma już BELLI..., czekam na lepsze czasy....

  5. #65
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Przy V-6 ciężko jest poprawić fabrykę bez kosztu przewyższającego nowe oryginalne tłumiki.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. [155] tłumiki 16v - 8v...???
    Utworzone przez pawlo12 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2012, 09:33
  2. Wydech JTD - TŁUMIKI
    Utworzone przez Kayrol w dziale 166
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 14:16
  3. [145] Lusterko zewnetrzne nieoryginalne nowe
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-05-2009, 21:10
  4. [146] Tłumiki.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2008, 08:26
  5. Tłumiki do 164
    Utworzone przez Garos w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-01-2007, 16:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory