Strona 17 z 44 PierwszyPierwszy ... 789101112131415161718192021222324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #161
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    No mi w sumie robili to 5 dni ale się nie spieszyłem, miałem jeszcze wydech do tego.

  2. #162
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    KULI-szczeze powiedziawszy to nie wiem co oni mogą tam robić przez 1,5 tygodnia,ale tak mi powiedział tuner,raczej nie kłamał.Na rdzeń nissensa potrzebują 4 dni i to jest dlamnie max czasu jaki mogę na to poświęcić i sobie zaplanować.

    Kolin-może faktycznie chinol nie byłby złą opcja,nawet podejrzewam ,że również dobrą.Ja stosuję zasadę,że tylko bogatego stać na podwójny koszt,a tego chciałbym uniknąć gdy zawita bigturbo ( odnośnie IC ).Poza tym jestem zwolennikiem nowych rozwiązań i trzeba próbować innych dróg.Gdyby każdy szedł przetartym szlakiem,to wszyscy by jeździli ARl na wtryskach 230 i bigturbo z GT22V z mercedesa ML lub e klasy 2,7 cdi.Ktoś kiedyś musiał odważyć się i spróbować zrobić program w JTD,dzięki czemu ta jednostka ma bardzo dobrą opinię w świecie tuningu diesla.Może troszke przesadzam,ale chcę spróbować czegoś innego niż inni.

    Swoją drogą,jak robi się szum przy wkładaniu coolera innego niż chinol,to ja nie wiem co to będzie jak przyjdzie zakładać bigturbo GTB2056v ze 159 2,4 hehe.Od razu krzyżyk na auto .

    Peace panowie.

  3. #163
    stawsz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    KULI-szczeze powiedziawszy to nie wiem co oni mogą tam robić przez 1,5 tygodnia,ale tak mi powiedział tuner,raczej nie kłamał.Na rdzeń nissensa potrzebują 4 dni i to jest dlamnie max czasu jaki mogę na to poświęcić i sobie zaplanować.

    Kolin-może faktycznie chinol nie byłby złą opcja,nawet podejrzewam ,że również dobrą.Ja stosuję zasadę,że tylko bogatego stać na podwójny koszt,a tego chciałbym uniknąć gdy zawita bigturbo ( odnośnie IC ).Poza tym jestem zwolennikiem nowych rozwiązań i trzeba próbować innych dróg.Gdyby każdy szedł przetartym szlakiem,to wszyscy by jeździli ARl na wtryskach 230 i bigturbo z GT22V z mercedesa ML lub e klasy 2,7 cdi.Ktoś kiedyś musiał odważyć się i spróbować zrobić program w JTD,dzięki czemu ta jednostka ma bardzo dobrą opinię w świecie tuningu diesla.Może troszke przesadzam,ale chcę spróbować czegoś innego niż inni.

    Swoją drogą,jak robi się szum przy wkładaniu coolera innego niż chinol,to ja nie wiem co to będzie jak przyjdzie zakładać bigturbo GTB2056v ze 159 2,4 hehe.Od razu krzyżyk na auto .

    Peace panowie.

    Rogal mi mówił ze to tak długo trwa poniewaz on zamawia sam rdzeń a resztę musi wyrezać i dopasowac a wiesz jaki u nich przemiał jest - nie ma takiego dnia zeby mógł poświecic sie 1 autu od rana do wieczora nie mówiąc juz o 3 czy 4 dniach - wiec te 1,5 tyg to taki realny termin abys móg odebrać auto

  4. #164
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar KULI
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZABRZE
    Auto
    2.4 JTD 215Km/458Nm by CINEK
    Postów
    135

    Domyślnie

    ok no rzeźby trochę jest żeby to ogarnąć

    rybakmj zrobisz na rdzeniu nissensa, będziemy mieć fajne porównanie
    To czekamy na mody

    POzdrawiam KULI

  5. #165
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Dokładnie stawsz,jest tam zapierdziel,co nie znaczy ,że robi na odwal,stąd długi czas oczekiwania i wybór nissensa.Zobaczymy z czasem,czy kasa nie wyrzucona .

    KULI- w połowie lutego pokażę wykres ( mam nadzieję).

  6. #166
    stawsz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Dokładnie stawsz,jest tam zapierdziel,co nie znaczy ,że robi na odwal,stąd długi czas oczekiwania i wybór nissensa.Zobaczymy z czasem,czy kasa nie wyrzucona .

    KULI- w połowie lutego pokażę wykres ( mam nadzieję).
    sam jestem ciekawy ile ci dmuchnie- ja raczej jesli bede zakładać to założe chinczyka i pojade tylko na remap myśle ze mi starczy tymbardziej ze teraz juz jest zabawa - na 3 jedzie bez problemu 130 KM/H bez kitu

  7. #167
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Doładowanie ,z tego co rozmawiałem z nim w piątek,ma być na 1,6 bar i zobaczymy jak auto będzie się zachowywalo.Liczę na wynik zdrowego ARL po mocnym wirusie,ale nie ma co wychodzić przed orkiestrę.

    2,4 na virusie spokojnie możesz ciągnąć powyżej 4000obr ,stąd na 3 da rade jechać do 130. Bigturbo to bigturbo.Mówie ci wywalaj kata,potem cooler i jest kozak.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 25-01-2011 o 14:53

  8. #168
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar KULI
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    ZABRZE
    Auto
    2.4 JTD 215Km/458Nm by CINEK
    Postów
    135

    Domyślnie

    ja na wiosne wywale kata i będzie tylko ostatni

    POzdrawiam KULI

  9. #169
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał KULI Zobacz post
    ja na wiosne wywale kata i będzie tylko ostatni

    POzdrawiam KULI

    E tam będziesz się rozdrabniał.Wywalaj od razu oba .Dźwięk bedzie przyjemniejszy i dół się poprawi.

  10. #170
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Rybka chodziło o to chyba tylko że najpierw zachwalasz IC z chłodnicy że jest naj naj po czym Krajcok napisał coś o rdzeniach Nissensa to już nagle Nissens się pojawił. Co do ARL to nie ma się co tak podniecać bo fakt jest jeden masa auta się liczy a nie cyferki.

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory