Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Temat: Problem z przegrzewającym się silnkiem

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar Varrels
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    [156] silnik 2,4 JTD rok produkcji 99
    Postów
    223

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamikaze1988 Zobacz post
    po jakim czasie dochodzi do 130'C po odpaleniu zimnego silnika?? Czy rury przy chłodnicy i sama chłodnica są ciepłe jak pokazuje te 130C?

    Sprawdzę koło 10 jak szybko się nagrzewa. Rury przy chłodnicy są ciepłe obydwie.

    Już sprawdziłem 90 st. miałem już po 1,5km troszkę za szybko a 120 st miałem po przejechaniu następnego 1,5km
    Ostatnio edytowane przez Varrels ; 25-01-2011 o 11:20

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
    Z dwojga złego to ja bym jednak wolał aby to był padnięty termostat na co jednak wskazują objawy opisane we wcześniejszych postach. Trzymam kciuki za powodzenie w lokalizowaniu usterki
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Varrels
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    [156] silnik 2,4 JTD rok produkcji 99
    Postów
    223

    Domyślnie

    Na poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem zobaczymy co powie.

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Pompę wody wymieniałeś?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Świeżak Avatar Varrels
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    [156] silnik 2,4 JTD rok produkcji 99
    Postów
    223

    Domyślnie

    Nie nic nie wymieniałem, w poniedziałek mechanik sprawdzi co właściwie jest do roboty. Tylko szkoda, że tak długo będę musiał czekać.

  6. #26
    Użytkownik Świeżak Avatar Varrels
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    [156] silnik 2,4 JTD rok produkcji 99
    Postów
    223

    Domyślnie

    Yhh i jest problem.Termostat został wymieniony!! Auto stało w garażu i sprawdzaliśmy szczelność przewodów. W tym czasie wszystko było dobrze, tzn. z nawiewów leciało ciepłe powietrze, silnik nagrzał się do 90 st i włączyły się dwa obiegi wiatraka przy chłodnicy. Auto wyjechało na drogę i tu się zaczęły problemy. Zaraz temperatura podskoczyła i zamkną się obieg w termostacie na dół silnika.

  7. #27
    wojtekcem
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Varrels Zobacz post
    Yhh i jest problem.Termostat został wymieniony!! Auto stało w garażu i sprawdzaliśmy szczelność przewodów. W tym czasie wszystko było dobrze, tzn. z nawiewów leciało ciepłe powietrze, silnik nagrzał się do 90 st i włączyły się dwa obiegi wiatraka przy chłodnicy. Auto wyjechało na drogę i tu się zaczęły problemy. Zaraz temperatura podskoczyła i zamkną się obieg w termostacie na dół silnika.
    Jeśli masz odpowietrzony i sprawnie działający układ a po rozgrzaniu zapowietrza się a temperatura szaleńczo rośnie to podejrzewaj uszczelkę pod głowicą

  8. #28
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekcem Zobacz post
    Jeśli masz odpowietrzony i sprawnie działający układ a po rozgrzaniu zapowietrza się a temperatura szaleńczo rośnie to podejrzewaj uszczelkę pod głowicą
    A wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  9. #29
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    A wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
    Bo nie ma szczelności w którejś komorze spalania i dmucha do układu chłodzenia przez wypaloną uszczelkę

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #30
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    A może pompa wodna jest już wyjechana. U mnie jest tak że jak stoi na jak jade tak 2000 obr. to zaczyna lecieć chłodne powietrze z nawiewu a temp rośnie pomału. musze wymienić pompe bo czeka nowa.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Eksploatacja samochodów z silnkiem diesla w zimie.
    Utworzone przez Avari w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 03:16
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory