Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: dziura w dolocie

  1. #11
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_147 Zobacz post
    Z dzika rozkosza wolalbym metalowa. Widzialem posty na ten temat, ale wszystkie z odleglych dat (wiec sredni pomysl, zeby sie podlaczac). Nigdzie na rynku nie widzialem takowych rur, ale jezeli Ty jestes w stanie mi w tym pomoc to bylbym wielce wdzieczny.
    Jak chcesz rurę to pisz pw. Są do obejrzenia w moim profilu.
    Pozdrawiam

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_147 Zobacz post
    Rozumiem, ze ta od 156 tez bedzie dobra?
    http://allegro.pl/alfa-romeo-156-rur...420982639.html
    Na 100% nie, bo rura jest dedykowana do silnika i modelu auta
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar b0b3k
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 2.4jtdm | była 147 1.9jtd
    Postów
    396

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    a jak jest z rurami takimi co się da je wyginać w dowolny kształt (taka jakby harmonia) ale one chyba nie są szczelne prawda ?
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Chodzi Ci o rury gumowe czy takie metalowe?

  6. #16
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gopcio Zobacz post
    a jak jest z rurami takimi co się da je wyginać w dowolny kształt (taka jakby harmonia) ale one chyba nie są szczelne prawda ?
    W układzie panują duże ciśnienia dlatego taka rura w żadnym wypadku nie nadaje się do autka z turbinką.
    Rura oryginalna (ta gumowa) jest dodatkowo zbrojona i odpowiedniej grubości a i tak przy wyższych temperaturach nieźle puchnie.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Pytam dlatego, ponieważ tak jak pisze Wojtekml. Jak szukałem usterki w moim dolocie i macałem rury turbo - ic w momencie kiedy turbina dmucha to rura znacznie zwiększała swoją średnicę.

    Jak zakupisz orginalną rure pojeździsz na niej rok dwa i znowu będziesz miał powtórke z rozrywki. Dlatego zamówiłem taką rure u Wojtka.

    Niektórzy twierdzą, że zastosowanie rury metalowej zmniejsza efekt turbodziury. Cóż jak dla mnie kwestia sporna. Może jak wymienie rure ic - kolektor może sie poprawi

  8. #18
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post

    Niektórzy twierdzą, że zastosowanie rury metalowej zmniejsza efekt turbodziury. Cóż jak dla mnie kwestia sporna. Może jak wymienie rure ic - kolektor może sie poprawi
    Też będzie turbodziura jak wymienisz resztę. Mnie na początku wydawało się że zmniejszyła się odrobinę po wymianie dolotu ale jednak nadal przy gwałtownym przyspieszaniu trochę ją wyczuwam.
    Moim zdaniem nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania turbodziury gdyż turbo potrzebuje właśnie tego minimalnego czasu na rozkręcenie się. Być może mylę się ale takie moje odczucia.

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekml Zobacz post
    Moim zdaniem nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania turbodziury gdyż turbo potrzebuje właśnie tego minimalnego czasu na rozkręcenie się.
    Wyeliminować napewno się tego nie wyeliminuje. Swoją drogą ciekawe czy przez zastosowanie "sztywnego" efekt ten się zmniejsza.

  10. #20
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Wyeliminować napewno się tego nie wyeliminuje. Swoją drogą ciekawe czy przez zastosowanie "sztywnego" efekt ten się zmniejsza.
    Zmniejsza się, autko szybciej wchodzi na obroty i ciut lepiej rwie do przodu.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 8V Olej na dolocie
    Utworzone przez paweltbu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 12-09-2022, 20:24
  2. ciepłe powietrze w dolocie 156 1.8
    Utworzone przez don_antonio w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-10-2012, 09:53
  3. Dziura w dolocie, a spalanie (JTD)
    Utworzone przez mst w dziale 147
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 29-04-2011, 13:12
  4. [145] płyn w dolocie i przepustnicy
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 20:58
  5. [145] Guma na dolocie
    Utworzone przez penny21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-05-2008, 07:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory