Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: dziura w dolocie

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    No to musze jeszcze zrobić taką sztywną rurę ic - kolektor. Też mam ją połataną, także Belli wyjdzie to na zdrowie.

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    U siebie też mam dolną metal, tylko inaczej zrobioną. Na zasadzie łuku z punktu A do B, a nie na wzór oryginalnej. Coś tam turbodziura jest mniejsza, z tym, że teraz przy lekkich muśnięciach gazu silnik lepiej reaguje, bardziej ochoczo. Na górę też zawita metalowa na wiosnę. Wojtekml średnice dla górnej jaka dobrałeś?

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Najlepiej żeby zachować orginalne średnice

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar JackDaniels
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Northampton (UK) / Borek Szlachecki (PL)
    Auto
    166 Super
    Postów
    334

    Domyślnie

    A ja postanowiłem zainwestować w silikon i aluminum. Ostatnio pekło kolanko na dole a teraz główna rura nad aku pękłą.

    Alledrogo






    Właśnie czekam na coś takiego - tylko będę chciał troszkę lepiej to zgrać, bo tu ktoś na odwal się to zrobił:

    Ostatnio edytowane przez JackDaniels ; 26-01-2011 o 18:53


  5. #25
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jendriu Zobacz post
    Wojtekml średnice dla górnej jaka dobrałeś?
    W sumie to chciałem dobrać taką średnicę jaka była w oryginale ale z tego co pamiętam to nie było na allegro odpowiednika więc wybrałem ciut większą.
    Nie pamiętam jaka dokładnie to była średnica ale na pewno między 50-60mm.

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    No u mnie kolanka są całe, także musiałbym tylko zakupić proste odcinki rur, a zagiętki wykorzystać ze starej gumowej rury.

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Bielawa/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 8V
    Postów
    16

    Domyślnie

    Czy te rury moga byc aluminiowe, czy musza byc stalowe??
    Jaka jest dokladna srednica zewnetrzna\wewnetrzna tych rur?

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Najważniejsze, żeby zachować średnicę wewnętrzną. Sama rura nie jest grubościenna. Na koniec i tak wszystko na cybantach ściągasz. Jutro postaram się wjechać do garażu i to wymierzyć. Pytanie do Wojtka czy ta rura na całej długości ma taką samą średnicę?

  9. #29
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    Najważniejsze, żeby zachować średnicę wewnętrzną. Sama rura nie jest grubościenna. Na koniec i tak wszystko na cybantach ściągasz. Jutro postaram się wjechać do garażu i to wymierzyć. Pytanie do Wojtka czy ta rura na całej długości ma taką samą średnicę?
    Praktycznie powinno się zachować takie średnice rur jakie były w oryginale.
    Jeśli chodzi o rurę turbo- intercooler to ma ona 2 średnice, od turbiny jest węższa a do intercoolera jest ciut szersza.
    Co do rury intercooler - kolektor to ma taką samą średnicę wejścia jak i wyjścia.
    Myślę że optymalnym wyjściem jest zastosowanie rur o średnicach 57mm.
    Pozdrawiam

  10. #30
    Feri
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    U mnie 1 156 1.9 JTD 115KM 2001r. mam dziurę wielkości pestki od czereśni ale w tej harmonijce. Czy można po prostu ją zakleić jakąś mocną taśmą ? Generalnie to mam problem z tym że moje turbo niby działa bo słychać cichy gwizd przy wchodzeniu na obroty ale podczas jazdy to mam wrażenie, że to turbo niby działa ale nie działa. Auto przyspiesza jakby turbo poszło w las Nie wiem czy ta dziurka może mieć aż taki wpływ ?

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 8V Olej na dolocie
    Utworzone przez paweltbu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 97
    Ostatni post / autor: 12-09-2022, 20:24
  2. ciepłe powietrze w dolocie 156 1.8
    Utworzone przez don_antonio w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-10-2012, 09:53
  3. Dziura w dolocie, a spalanie (JTD)
    Utworzone przez mst w dziale 147
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 29-04-2011, 13:12
  4. [145] płyn w dolocie i przepustnicy
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 20:58
  5. [145] Guma na dolocie
    Utworzone przez penny21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-05-2008, 07:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory