Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Co do LPG Zenit - sekwencja

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    BTW Alfa Romeo też używa sodowych zaworów ;]
    Może i sodowy, zapomniałem albo mi źle powiedzieli. :]

    Sugerujesz, że warto lubryfikacje zamontować do V6? PS> Pamiętaj o moim PW jakby się coś trafiło.

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Żadnych lubryfikacji, to pomaga jak umarłemu kadzidło, marketing i ciągnięcie kasy z ludzi. Podstawa dobra instalacja i mądry gazmen, bez tego każdy silnik padnie!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    No nie wiem, GrzesiekK. W megance nic nie zmieniałem oprócz dołożenia płynu. Przed zagazowaniem trzonki były idealne bo robiona była głowka, ostatnio spoglądałem przy okazji zdejmowania wałków i dalej idealne

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Lubryfikacja jest do zarabiania pieniędzy i do silników nie przystosowanych do spalania benzyny bezołowiowej jako dodatek do paliwa.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Co zważywszy na to, że takich silników od 20 lat się nie robi jest nieco dziwne. Ja od niejednego gazownika i to ogarniętego słyszałem co innego i na logikę mają rację.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Co zważywszy na to, że takich silników od 20 lat się nie robi jest nieco dziwne.
    ]
    No właśnie, a pieniądze trzeba zarabiać. Użycie np. lubryfikacj podawanej w kanał ssący na pewno nie zaszkodzi. Dobrze jak będzie podawana do każdego cylindra przewodu ssącego z osobna. Ciężko mi jest wyobrazić sobie jak kropelka oleju rozdzielana jest na np. sześć cylindrów w rzędowej BMW lub w silniku typu BOXER

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    ] Ciężko mi jest wyobrazić sobie jak kropelka oleju rozdzielana jest na np. sześć cylindrów w rzędowej BMW lub w silniku typu BOXER

    Wystarczy raz zdjąć taki kolektor i wszystko jasne, wali zawsze do najblizszego od przepustnicy cylindra, reszta nie wie nawet ze jest lubryfikacja w aucie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gryf
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    stan przejściowy bez AR
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    No nie wiem, GrzesiekK. W megance nic nie zmieniałem oprócz dołożenia płynu. Przed zagazowaniem trzonki były idealne bo robiona była głowka, ostatnio spoglądałem przy okazji zdejmowania wałków i dalej idealne
    Hmmnn jak zdjąłeś tylko wałki to nie widziałeś grzybków zaworów. A same trzonki zawórów raczej nie ucierpią od zagazowania auta.
    Nie napisałeś jaki silnik masz w tej megance ani z którego roku. Nie napisałeś ile przejechałeś km już na LPG. Silniki Renaulta nie lubią LPG. Będą pracować ale nie tak długo jak np. w Alfie.
    W silnikach Renaulta trzeba pilnować luzów zaworowych. Regulacja maks. co 30 tys. km. Podobnie jest w silnikach Toyoty, czy fordowskich Zetecach (pisze tutaj o regulacji). Konstrukcja głowic tych silników jest taka, że żadna lubryfikacja nie pomorze, ba a nawet w mojej subiektywnej ocenie nic nie zmienia.
    Swoją drogą to ceny tego preparatu są powalające, 10kkm i wychodzi równowartość używanej głowicy + robocizna .

    Pozdrawiam

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    W megance właśnie trzonek się upalił, grzybek był spoko. Gdyby nie to, że go trochę cylinder obił.
    Meganka 2.0 16V 98 rok, jak pisałem, przed lubryfikacją zrobione 12-13tys i grzybek wpadł co cylindra a wcześniej był OK.
    Teraz z płynem nalatane 60 tys i nic sie nie dzieje, butelka 5l starcza na 12-15tys.

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    W megance właśnie trzonek się upalił, grzybek był spoko. Gdyby nie to, że go trochę cylinder obił.
    Meganka 2.0 16V 98 rok, jak pisałem, przed lubryfikacją zrobione 12-13tys i grzybek wpadł co cylindra a wcześniej był OK.
    Teraz z płynem nalatane 60 tys i nic sie nie dzieje, butelka 5l starcza na 12-15tys.


    Zawór wypala się przy niewłaściwym luzie lub ubogiej mieszance, słabym paliwie.

Podobne wątki

  1. [145] 1.4 TS, LPG sekwencja
    Utworzone przez Konewka w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 13:28
  2. Sekwencja
    Utworzone przez Kosi4r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 07:55
  3. Sekwencja i Alfa 156
    Utworzone przez vito100 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-04-2007, 14:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory