Dobra, ale jak się do tego termostatu dobrać. Na nadmiar miejsca nie można narzekać.
U mnie na pewno to ten problem, bo nagrzewa się dość długo.
Dobra, ale jak się do tego termostatu dobrać. Na nadmiar miejsca nie można narzekać.
U mnie na pewno to ten problem, bo nagrzewa się dość długo.
Kupujesz same kolano takie samo jak to:
http://allegro.pl/alfa-romeo-lancia-...419291841.html
Do tego uszczelka, wymiana jest banalna.
Musisz spuscic płyn chłodniczy do poziomu właśnie tego kolana, zdjąc rure dolotu, odpiąć pare spinek z kablami i masz go jak na dłoni.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Rozgrzebałem wedle instrukcji, przy okazji naprawiłem tymczasowo harmonijkę dolotu. Faktycznie, trzy śruby i po sprawie, jutro zaopatrzę się w termostat.
Spuszczenie płynu z chłodnicy - zdjąć po prostu przewód gumowy czy jest kranik gdzieś?
Kranika brak. Zdejmij rurę na dole chłodnicy.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Tak właśnie zrobię, wielkie dzięki. Na jutro jeszcze musi wystarczyć karton przed chłodnicę, 2/3 zasłonię będzie OK![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Cholera nigdzie nie można kupić termostatu. Tak samo przegub wewnętrzny, IC ani Fota nie ma. Ciężko, ciężko![]()
Jak nie można jak można...
http://allegro.pl/alfa-romeo-lancia-...419291841.html
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Nie interesuje mnie z allegro i wysyłka i będzie za tydzień. Dziwna sprawa, że nie można takich części od ręki kupić, ciekawe z czym jeszcze będzie problem.
Chyba faktycznie zastosuję tymczasowo sposób na termostat z lanosa..
Dobra jako ze temat juz jest to zadam pytanie. Dzisiaj jestem po wymianie termostatu na nóweczke oryginalnyautko sie fajnie rozgrzewa i jest całkiem spoko ale w trasie ma tak 75*C na nowym termostacie troszke za mało
Rozrząd zmieniany w lato wraz z pompą wody z żeliwnym wirnikiem. Z tego co sie oreintuje to raczej jakies 80-85*c powinienem miec w trasie a nie 75*C ?
AR 155 1.8 8V & AR 156 2.5 V6