Ok,czekam na newsapozdrawiam.
Ok,czekam na newsapozdrawiam.
- FIAT ECU Scan i te jego tłumaczenie opisu błędu no ale jest i działa i podaje po polsku.
- tylko trzeba pamiętac że tłumacz nie zna samochodu !!!! i należy tłumaczyć z naszego na polski
- P1173 to także problemy z ciśnieniem paliwa i jego obiegiem.
- P1173 to bład jaki powstaje przy wysokich obrotach, to nie to co P1172 , błąd biegu jałowego.
- także P1173 to zabita sonda lambda ( jazda tylko po mieście na małych obrotach silnika ), pokryta juz obecnie ołowiem lub sadzą.
- można wypalić sadzę ale nie wiem czy to pomoże.
- fałszywe powietrze na wejściu ( rura gumowa, opaska ) i na wyjściu ( elastyczny tłumik drgań , katalizator).
- ten bład nie powoduja wtryskiwacze.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dzięki za odpowiedź i pomoc.
„Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”
Blaise Cendrars
- i jak profesjonalna diangnostyka i sprawdzenie auta ?W sobotę jadę do gościa, który zajmuje się tego typu tematami i wie dość sporo o Alfach.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Nie byłem w końcu, ponieważ kompletnie nie mam teraz czasu. Sesja się skończy albo będę miał chwilę na oddech, to się do niego wybiorę. Przez telefon powiedział, że to pewnie sonda.
„Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”
Blaise Cendrars
Wreszcie znalazłem chwilę i udało mi się zająć tematem - komputer wskazuje mniej więcej 2 razy za duży przepływ powietrza niż norma przewiduje, więc raczej na bank jest to przepływka. Sonda ok. Arturo147 miał rację od początku.![]()
„Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”
Blaise Cendrars
Nie zakładam nowego wątku, bo błąd w sumie podobny.
Czy bez dodatkowych informacji można powiedzieć, czy jeżeli P1173 występuje (co jakiś czas, raczej przy niskich obrotach lub na jałowym) razem z P0141 - dwa razy, raz dodatkowo z P1176, to powodem możę być zepsuta lambda, czy również wchodzą w grę inne powody z tego wątku (np. MAF).
Aha, ważne chyba jest że po raz pierwszy ten błąd wystąpił po odpalaniu Belli z kabli. Potem po podłączeniu akumulatora po nałądowaniu na prostowniku - ale w obu przypadkach nie od razu, tylko po jakimś czasie... trzeci raz od razu po uruchomieniu. Po skasowaniu i ponownym uruchomieniu na razie nie występuje...
Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...
- a co to ma wspólnego z aR 147 TS, pytasz o 156 TS ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Ale TS to TS chyba ten sam...
OK, wiem ze w 147 nie bylo 1.8... I ze sa pewne roznice....
Ale problem podobny i nie chcialem przede wszystkim mnozyc watkow... Ale moge zadac to pytanie w dziale 156
Wysłane z mojego HTC ChaCha A810e za pomocą Tapatalk
Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...