Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Temat: 159 czy Volvo S60

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Cytat Napisał rac85 Zobacz post
    u mnie już przy -7 drzwi się sklejają i nie da ssie ich otworzyć , kluczyk trzeba podgrzewać zapalniczka bo zamki w środku zamarzaja , nie wyobrazam sobie hardkoru typu -20 czy więcej
    Zobacz na rok produkcji swojej alfy, a autor chce kupić 159. Chyba nie myślisz,że kluczyk będzie zapalniczką ogrzewał. W moim golfie IV nawet przy -4 mam kłopoty z kluczykiem (no ale rocznik 1998), a alfa traktuje to jak żart.

  2. #42
    dorman_jura
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rac85 Zobacz post
    u mnie już przy -7 drzwi się sklejają i nie da ssie ich otworzyć , kluczyk trzeba podgrzewać zapalniczka bo zamki w środku zamarzaja , nie wyobrazam sobie hardkoru typu -20 czy więcej
    Przepraszam kolego za wtrącenie, ale co ma piernik do wiatraka - AR 159 nie ma typowego kluczyka (dla uszczegółowienia - kluczyk jest schowany wewnątrz pilota ale jest traktowany jako awaryjny). Zamiast kluczyka do stacyjki wkładasz calego pilota więc jeśli kolega pyta o konkretny model tj. o Alfę 159 to nie bredź o podgrzerwaniu kluczyka - chyba, że chcesz stopić plastikowy pilot - życzę powodzenia.

  3. #43
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 24V Sport-tronic Rok produkcji: 1999
    Postów
    237

    Domyślnie

    ja nie podgrzewam obudowy kluczyka tylko kluczyk, grot -_- , odmrażać nic nie daje bo zamki zamarzają w środku , sprawdzałem, poza tym mowie jak to jest u mnie a nie w 159 tkce wiec nie wiem o co zaraz halo

    do tego nie pisze bzdet w Bmce e39 i vectrze c nie ma takich problemów, z zamkami i sklejaniem się uszczelek drzwi, a nic nie smarowałem i niczym nie psikałem

  4. #44
    Kowalski
    Gość

    Domyślnie

    jak to nie daje nic odmrażanie??? Co ty wypisujesz? przecież odmrażacz własnie dociera do środka zamka... co ma niby zamarzać jak nie srodek??? Oprawka)?

    Podgrzewacz kluczyków)) zapamietajcie goscia, od niego auta kupować jakby co NIE NALEŻY.
    Wejdziecie na minę)

    I nie pitol o vectrze: mam w rodzinie takie auto, z ostatniej serii produkcji. W silny mróz zamarza uszczelka jak nic
    To jest GUMA. Wilgotna guma, jak scina mróz, zawsze zamarza. Czy to be em wu czy nie be em wu.

    Co za typ.... co za teksty

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Przepraszam, że się wypowiem w tym wątku na temat (bo od drugiej strony dyskusja jest mało merytoryczna), ale jeżeli kolego Kimi chcesz spytać o opinię kogoś, kto naprawdę użytkuje 159 w warunkach krajów północnych (konkretnie Norwegia) i będzie miał praktyczną wiedzę (a nie jak większość teoretyków zabierających głos w tym wątku), to proponuję skontaktować się z kolegą Spike'm. O ile wiem to jego 159-tka dość dużo czasu spędza po drugiej stronie Bałtyku, więc warto z nim porozmawiać.

    I na litość boską nie zaśmiecajcie wątku BZDURNYMI i JAŁOWYMI dyskusjami o "wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą" (tj. 159 vs S60), a dajcie się wypowiedzieć osobom, które coś wiedzą w kwestii użytkowania aut z tematu w warunkach norweskich/szwedzkich/finlandzkich zim, a nie tylko kierują się większą lub mniejsza sympatią do włoskiej czy szwedzkiej marki typując co byłoby dla kolegi Kimi lepszym wyborem.
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

  6. #46
    Kowalski
    Gość

    Domyślnie

    Franek, ale niech facet dalej pisze, jak podgrzewa kluczyk i jak mu uszczelka w beemie nie przymarza a w alfie przymarza...
    To tak fajnie sie czyta)

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Coś z tymi uszczelkami akurat jest, bo np. po myciu Peżo w środku na progach mam w zasadzie sucho i czysto, a w Alfie jest syf. W obecnej aurze jakieś 3-4 cm od krawędzi progu mam TOTALNIE uświnione. W związku z czym w jednym aucie trzeba smarować, bo się dostaje woda i brud, a w drugim nie.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #48
    dorman_jura
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franek Strzelba Zobacz post
    Przepraszam, że się wypowiem w tym wątku na temat (bo od drugiej strony dyskusja jest mało merytoryczna).
    Kolego Franek Strzelba - w pełni cię popieram. Rozmowa staje się paplaniną nie na temat. Skoro kolega Kimi pyta o konkretne modele czyli o AR 159 i Volvo S60 to nie piszcie o przykładach autach innych marek czy też i nawet jak zachowują się inne modele Alfy.

    Do rac85 - Kolego jeszcze raz tłumaczę, AR 159, a o niej jest mowa w tym wątku, nie ma kluczyka podobnego do tego z AR 166 czy też większości innych aut. Ona ma, ogólnie mówiąc, samą obudowę i przy normalnej eksploatacji nie używa się grotu (do stacyjki wkładasz obudowę-pilota, otwierasz z centralnego zamka) więc to nie żadne "halo" tylko próba sprostowania, że to co piszesz totalnie nie jest w temacie pytania zadanego przez Kimi.

    W temacie głownego wątku zerknij Kimi ne ten post:
    http://www.forum.alfaholicy.org/show...&postcount=192
    Ostatnio edytowane przez dorman_jura ; 04-02-2011 o 09:35

  9. #49
    Kimi
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie.

    Po przeczytaniu wszystkiego musze stwierdzic ze troche mi pomogliscie i troche sprawiliscie problem. 159 to zaje... piekny samochod i wolal bym szczerze jego niz S60. Jednak sytuacja sie troche skomplikowala i zostane przy tym aucie co mam czyli Scorpio ale juz zadecydowalem ze nastepne auto jakie kupie to na bank 159 no chyba ze wyjdzie cos nowszego i rownie pieknego ^^ (szczerze mysle jeszcze na Gulietta). Franek Strzelba co do ciebie to dzieki za nick do tej osoby ale pisze sie Finskich zim nie Finlandzkim. Wybacz ale takie moje zboczenia na punkcie Finlandii :p Tak czy siak bardzo dziekuje za pomoc i decyzja jest prosta. Czarna 159 (ew. Gulietta) z Bananowymi skorami 1.9JTD (chociaz mysle tez nad 2.5 JTD) =) A co do servisow tak jak bylo mowione no jest tu ciezko jaki kolwiek znalesc. Ja szczerze zadnego serwisu Alfy/Fiata ani zadnego z tej grupy nie znalazlem w Aalesund. Chyba ze zle szukalem
    Ostatnio edytowane przez Kimi ; 05-02-2011 o 11:51

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Jeśli giulietta to tylko biała.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

Podobne wątki

  1. Alfa 166 vs A6 C5 vs Volvo S60 vs S80
    Utworzone przez migcool w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post / autor: 29-07-2016, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory