Ta skrzynia występowała tylko w 166 i Thesisie. W Cromie były skrzynie AF40 od AISIN
Ta skrzynia występowała tylko w 166 i Thesisie. W Cromie były skrzynie AF40 od AISIN
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
a czy w naszej skrzyni aisin aw55-50sn jest miarka? bo np w takim samym typie tylko w renault espace jest miarka(zdjęcie miarka jest koloru żółtego)
zapomniałem wam napisać najważniejszego po mojej wizycie w serwisie fiata, powiedzieli że w tej skrzyni się oleju nie wymienia, nieźle, co nie?
bo się nie wymienia tylko dolewa (założenia producenta), a że wymieniają to inna sprawa.
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
Podobnie Alfa Romeo mówiła na temat skrzyni 4HP20 - należy lać dowolny olej aby był zgodny ze specyfikacją Dexron III. Powodzenia temu kto nie naleje Esso![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
właśnie wróciłem z garażu i sukces, znalazłem bagnet do sprawdzania oleju w skrzyni. Jest dokładnie tam gdzie pokazany jest na zdjęciu wyżej tylko bagnet jest koloru zielonego. Dojście jest bardzo kiepskie, mam całą rękę pokiereszowaną. Jeszcze bagnet zabezpieczony jest taką blaszką i nie da się go wyciągnąć. Ja tę blaszkę odgiąłem i bagnet wyciągnąłem. Najlepiej by było wciągnąć całą obudowę filtra i wszystkie rury idące do turbiny. Ale na bagnecie przy zimnym oleju pokazuje na full. Czy tak powinno być? Taki stan powinien być przy temp. 75st. Pewnie powinienem to sprawdzenie zrobić na odpalonym silniku. Ale takie dojście że to prawie niemożliwe. A jak silnik będzie gorący to tym bardziej.
Ostatnio edytowane przez sebmol ; 04-02-2011 o 19:03
widok mojego bagnetu