Znalazlem na allegro uzywany podlokietnik przedni.
Mam wersję bez podłokietnika i ciekawi mnie jak w wersjach z podłokietnikiem wygląda tunel w mito. Bardzo bym prosil o zdjecia tunelu z mito z podłokietnikiem.
Znalazlem na allegro uzywany podlokietnik przedni.
Mam wersję bez podłokietnika i ciekawi mnie jak w wersjach z podłokietnikiem wygląda tunel w mito. Bardzo bym prosil o zdjecia tunelu z mito z podłokietnikiem.
Ostatnio edytowane przez Tuti ; 26-10-2010 o 13:40
tunel jest inny, pozatym potrzebny jest wspornik do montażu. najprościej jeśli pojedziesz to dilera i niech zrobią ci wydruk z epera z wszystkimi częściami.
o ile pamiętam wg epera tunel jest taki sam tylko na końcu jest inna zaślepka.
A ja może troszkę z innej beczki - odradzam podłokietnik. Mnie on przeszkadza podczas jazdy i blokuje dostęp do zapięcia pasów i hamulca ręcznego. Oczywiście niektóre czynności wykonuje się jednorazowo, podłokietnik można podnieść i wszystko jest moją indywidualną oceną ale jeśli nie jechałeś Mito z podłokietnikiem to najpierw sobie go "przetestuj". Pozdrawiam.
Też tak słyszałem o grande punto. Ja natomiast używam takiego wynalazku jak saszetki w której mam dokumenty klucze itp. i przy podłokietniku (a mam pełny ze schowkiemw drugim aucie) nie mam gdzie tego kłaść. Kiedys o podłokietniku marzyłem dzis mnie to wkurza a itak na nim reki nie trzymam.
trzeba wymienić cały tunel niestety, sam o tym myślałem by dołożyć podłokietnik, trochę drogo to teraz wychodzi, trzeba poczekać z 2 lata-będzie wiecej rozbitych-będzie taniej
---------- Post dodany o godzinie 16:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:40 ----------
jest podnoszony jak komuś przeszkadza
---------- Post dodany o godzinie 16:49 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:42 ----------
mito to takie grade punto zasadniczo
mam teraz punto evo z podłokietnikiem właśnie, w czasie jezdy jest ten podłokietnik super wygodny, ale uniemożliwia uruchomienie podgrzewania foteli i sterowania lusterkami, bo guziki od sterowania są na końcu tunelu środkowego, inna sprawa że nawet na podniesionym podłokietniku dostęp jest mocno średni,
w mito nie mam podłokietnika i mi go brakuje, właśnie dlatego że jest wygodny podczas jazdy, na postoju można go podnieść i nie ma z nim problemu![]()
podłokietnik to opcja w mito i właśnie padło pytanie o jego dołożenie, więc nie rozumiem skąd te dyskusje, gdyby każdemu pasował podłokietnik dawali by go w standardzie, ja osobiście uważam go za niezbędny ze względu na podręczny schowek i możliwość oparcia ręki podtrzymującej głowę w czasie przysypiania w korkach (dzięki systemowi start&stop i uzyskaniu pełnej ciszy łatwiej się zasypia;p)
Witam ,
chciałem odświeżyć trochę temat i dowiedzieć się czy ktoś dokładał samodzielnie do swojej Alfy Mito podłokietnik.
Kupiłem alfę żonie i chcę jej dołożyć jej podłokietnik, lecz mam kilka pytań:
-czy podłokietnik pasuje do konsoli w której nie było go fizycznie montowanego, czy trezba coś przerabiać?
-czy pod konsolą jest standardowo wzmocnienie do mocowania podłokietnika?
- i czy zakup samego podłokietnika wystarczy czy trzeba kupować jeszcze jakieś elementy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.